XXL Nutrition

kitten's log

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt ook vragen de spotter alleen in te laten grijpen als het écht niet meer gaat, ik hou persoonlijk helemaal niet van spotters die met elke beweging meegaan.

Ik ook niet. Word ik juist onzeker van terwijl ik mij wil concentreren op uitvoering en ademuitstoot. Buitendat ben ik te verlegen om eerste de beste boven mij te laten hangen. Maar het gevoel dat er iemand staat is afdoende en moet een bekende zijn natuurlijk.

Triceps

Superset
Triceps pushdown bar
4x12x25
Triceps pushdown cable
4x12x20kg
(Omdat ik er gewoon zin in had)

Trx
Superset
Benen om en om
Benen tegelijk

Rug

Tbar row
(Bovenste grip)
1x10x30kg
1x8x25kg
2x8x20g
Om en om met
(Midden grip)
1x12x30kg
1x8x25kg
2x8x20kg
(Viel tegen vandaag t-bar)

Superset
Lat pulldown
4x12x35
Afgewisseld met
Cable row
4x12x36g

30min klotestepper

Morgenochtend nuchtere cardio een uur. In de middag benen trainen.

Is dat niet te lang?
Half uurtje is genoeg op LAGE intensiteit..

Hmmmmm, is ook lang. Maar ga 16u benen doen en wilde dan na training geen cardio doen (gauw naar huis want wil beetje voorslapen voor werk en kleine van paardrijden halen en koken). Dus ipv cardio avond dus cardio ochtend. En dan een uur omdat ik half uur nuchter zo kort vind. Niet doen?

Zo doe ik dat meestal ook. Of ze wachten inderdaad met ingrijpen tot het niet meer gaat.

Dat is nog best wel weinig eten. Op hoeveel calorieen zit je als ik vragen mag? Ben wel benieuwd gezien je ontbijt en dit vlees wat je al met moeite weg kan krijgen.
Ik kan er nog geen 2 holle kiezen mee vullen:P

---------- Post toegevoegd 8 September 2013 om 17:15 ----------

Heerlijk rug in superset. Ik pak altijd latt pull voor en achter in superset.

Zo doe ik dat meestal ook. Of ze wachten inderdaad met ingrijpen tot het niet meer gaat.

Dat is nog best wel weinig eten. Op hoeveel calorieen zit je als ik vragen mag? Ben wel benieuwd gezien je ontbijt en dit vlees wat je al met moeite weg kan krijgen.
Ik kan er nog geen 2 holle kiezen mee vullen:P

---------- Post toegevoegd 8 September 2013 om 17:15 ----------

Heerlijk rug in superset. Ik pak altijd latt pull voor en achter in superset.

Voor en achter? Hmmmmm, goede. Ren nu tussen 2 toestellen. Ook leuk en afwisseling regelmatig.

Vlees viel gewoon enorm zwaar. Had voorgenomen onwijze toet ook te nemen maar helaas, geen plek. Volgende cheat beter. Ga ik sushi eten ofzo

Ja voor en achter. Hoef je ook niet steeds heen en weer rennen inderdaad:P En traint gewoon lekker door. Doe nu vaker wat in super sets omdat energie nu wel steeds lager wordt door prep en je het tempo er zo even lekker in kan houden.

Ahh next time better! Heb het ook zo vaak gehad. Neem ik me wat voor te eten en krijg ik t helemaal niet weg.

Ja voor en achter. Hoef je ook niet steeds heen en weer rennen inderdaad:P En traint gewoon lekker door. Doe nu vaker wat in super sets omdat energie nu wel steeds lager wordt door prep en je het tempo er zo even lekker in kan houden.

Ahh next time better! Heb het ook zo vaak gehad. Neem ik me wat voor te eten en krijg ik t helemaal niet weg.

Supersets zijn juist super. Conditie gaat enorm vooruit ervan en ik krijg hoop energie tijdens en nadien. Ik train in principe 6 dagen supersets. Inmiddels doe ik 3 x tot falen en 3 x supersets. En dan dan 1 x pm dan pieken.

Oehh die vat ik niet helemaal. Hoe bedoel je dat nu met de setjes? Even voorbeeld?

Zeker ook wel goed voor de conditie. Het is niet een ding wat ik altijd zou doen. Ben meer van het 1 voor 1 afronden.

Oehh die vat ik niet helemaal. Hoe bedoel je dat nu met de setjes? Even voorbeeld?

Zeker ook wel goed voor de conditie. Het is niet een ding wat ik altijd zou doen. Ben meer van het 1 voor 1 afronden.

Ik doe borst, rug, benen 1 x pw dus supersets zoals ik nu post. Normaal deed ik dan nog een borst, rug, benen in supersets maar nu niet in supersets maar steeds 3 of 4 sets van maximale herhalingen. Hoop dat ik het nu beter uitleg.

Haha ja nu snap ik het wel;)

Nuchtere cardio werd 20km wandelen vanochtend. Was droog buiten en rook zo lekker fris dus rugzak om en lopen. Na een uur wel gewoon gaan eten.

Vandaag benen maar wilde graag DL, SQ, BP pieken zonder lage gewichten vooraf dus hoop dat het "mag" daar ik met pt ga.

Yes,yes,yes!!!! Pr BP. Nu 1x80
IBP is 2x70
SQ is 1x160
DL is 1x130
LP niet gedaan maar alles aan gewicht borst omhoog nu gegooid. Post later training.

160 op de squat? :eek::eek:

merk je al krachtgains? want daar staat A toch om bekend.

merk je al krachtgains? want daar staat A toch om bekend.

Durf niet te zeggen of het door A komt. Voel genoeg wat er wel door komt. Maar biceps curl 21-en deed ik vandaag nu met ez-stang 20kg ipv 15kg. En was samen met pt die ik door en door vertrouw als spotter en mij gevoel gaf dat ik het wel kan.

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 19:38 ----------

Brute BP, die niet in de smith toch?
Rest is ook heel goed!

BP op bank. 70kg deed ik netjes met platte rug 3 herhalingen. 80 kg was holle rug trekken

Crunch leg lift decline strek b
3x12

Trx 1 benig en 2 benig supers
3x15

Side crunch cable
3x15x25 nonstop

Borst:

Bankdrukken
1x12x40 kg.,
1x5x60kg
1x3x70kg
TOP 1x 80kg :cool: (holle rug)

Incline bankdrukken
1x12x30kg
1x5x50kg
1x2x60kg
TOP 1x 70kg :cool:

Squat
1x12x60
1x8x120
1x5x140
1x1x160

Deadlift
1x12x60
1x8x80
1x5x100
1x1x120
1x1x130

gesloopt

dumbell fly
4x12x14

Biceps:
BB curl 21en L/M/H
1x21x15kg
2x21x20kg (vol)

Bicep curl touw met supers zonder rust (ging niet meer zwaarder)
4x12x11,25kg
Bicep curl one handed
4x12x3,75kg

cardio

Laatst bewerkt:
Gaat lekker zo. :thumb:
Je zet behoorlijke gewichten neer!

Terug
Naar boven