AndroidHealthClinic

kitten's log

Stoel 😕 Nog niet paralel dus, of je moet extreem lange onderbenen hebben.

Waarom maar zo diep?

Teveel oestrogeen Rusty? Lekker kattig. Prrrr

"goedemorgen" vol log;) Was even info verwerken na et wakker worden. Zal proberen te reageren op inhoud.

@ Abfab:Nope, nie zwaarder gaan trainen. Zo nu en dan is het gewoon leuk om te toppen.Trainingen blijven staan zoals ze zijn. Enige wat ik heb aangekaart heb bij pt is de frequentie. Verder gaan gewichten omhoog wanneer de uitvoering (te) eenvoudig wordt als blijkt dat gewicht te laag is.

@ Robke78; Benen kunnen met squat meer aan maar rug niet. Voor Deadlift is 130 nu de max. Als ik dus squats zwaarder zou willen gaan doen met ik zo'n riem om denk ik. Vandaar dat ik dus niet zwaarder ga.

@ Sjors 26: Elke pr is een pr op wat voor toestel of met welke dumbell het ook moge zijn. Als gewichten omhoog gaan is er sprake van een pr. Snap dus niet wat er zo leuk en nutteloos is aan LP pr of squat in smit pr? En archen voor een BP pak je net wat meer gewicht dan wanneer je dit niet zou doen. Als ik plat bench gebruik ik net zo hard mijn borstspier en gaat het juist niet vanuit schouders door gewichtsverdeling. Maar goed, dat ben ik. Van benchen platte/ rechte rug voel ik bortspieren primagoed. Nadruk ligt dan enkelt en alleen op borst.

@Corpaul (en Robke78) snap die even niet:o

@ Cynthia & Mac10; Hoewel het voor mij een pr is maakt ook voor mij dat het door de uitvoering niet telt. Ik persoonlijk zie het als een soort van smokkelen maar dat ben ik.

En nu ga ik koken

Hi!

Niet meteen zo link doen.
Ik geef je een gouden tip, hoe je benchen hoort te doen. Met vlakke rug benchen is gewoon geen goed idee en is niet de juiste form.
Doe ermee wat je wilt :)

Elk mens is hetzelfde, dus het is hoogst onwaarschijnlijk dat je met jouw anatomie ineens een preferred positie hebt met een vlakke rug.

En imo zijn smith squats geen squats, sorry. Als je vooruit wilt komen in je trainingen moet je vrij squatten. Daarvan ga je blijer en sterker worden. Pinky swear.
En als je AS durft te gebruiken, dan durf je vast ook wel een barbell in je nek te leggen.

Kom op Kitten, je kan er veel meer uit halen.

• Topic Starter Topic Starter
Hi!

Niet meteen zo link doen.
Ik geef je een gouden tip, hoe je benchen hoort te doen. Met vlakke rug benchen is gewoon geen goed idee en is niet de juiste form.
Doe ermee wat je wilt :)

Elk mens is hetzelfde, dus het is hoogst onwaarschijnlijk dat je met jouw anatomie ineens een preferred positie hebt met een vlakke rug.

En imo zijn smith squats geen squats, sorry. Als je vooruit wilt komen in je trainingen moet je vrij squatten. Daarvan ga je blijer en sterker worden. Pinky swear.
En als je AS durft te gebruiken, dan durf je vast ook wel een barbell in je nek te leggen.

Kom op Kitten, je kan er veel meer uit halen.

Ik en link? hell no:). Ben niet zo dus niks aan het handje.

vrij squatten doe ik nog wel maar niet meer zwaar. Ik word er beroerd van. Maar barbell in de nek is geen probleem. Voor nu haal ik eruit wat erin zit. En als er ondanks supersets weer verhoging in gewichten inzit en het toppen ook is vooruitgegaan dan is er nog altijd progressie al abieer ik niet mega sterk te willen worden. Voor mijzelf persoonlijk is het een (stille) ego-boost het toppen maar is de behoefte zwaarder te gaan niet heel groot. Doe alles liever zo goed mogelijk uitvoeren en spieren kweken die bij mij passen.

maar dank:aai: ( gewoon genuanceerd siert je;))

Heel erg gek gedaan. Wel 2 dagen niet gesport. Morgen en rest van de week wel weer gewoon aan de bak. dacht 1 tel in de spiegel progressie te zien dus ga maar eens fatsoenlijke fotoos maken van mijzelf (voor mijzelf) daar er nog het e.e.a in het verschiet ligt:D

rust is ook belangrijk in deze sport he! ;) Dus misschien ook wel even goed!
Pics maken is altijd goed! dab zie je toch beter je progressie dan als je zelf in de spiegel kijkt is mijn ervaring. :)

rust is ook belangrijk in deze sport he! ;) Dus misschien ook wel even goed!
Pics maken is altijd goed! dab zie je toch beter je progressie dan als je zelf in de spiegel kijkt is mijn ervaring. :)

Yep, is het zeker maar de 2 dagen dat ik niet sportte bestonden ze uit slapen en eten (en werken) dus mist de DE nr 3 voor de mooiste drie-eenheid;). Al geloof ik steeds meer dat met kuren zeker rust nodig is. Ik leer het nog wel.

En maakte altijd fotoos van biceps maar toen ik in Paul Frank shorts langs spiegel liep om te gaan slapen dat ik meer volume qua spier te zien. Maar ga vanavond maar wat pics maken en bewaren.

Snelle update. Wilde gisteren na tandartsbezoek rug doen. Maar enorm pijn in mijn mond van zijn gerommel in mijn mond dat ik gelijk plat kon thuis.

Vandaag met wat beurse kaak wel aan de bak. Vanochtend rug gedaan en cardio (09:30-11:00). In middag stond afspraak pt en ik wilde benen doen namelijk. Dus om schema aan te houden vandaag 2 x geweest. In de middag dag geen cardio gedaan.

Morgen borst/biceps

Post morgen hele mikmak

Sochtends rug en smiddags benen?

2 grootse spiergroepen op 1 dag is wel erg heavy.
Hoe veranderd je voeding met zo'n dubbele dag?

Sochtends rug en smiddags benen?

2 grootse spiergroepen op 1 dag is wel erg heavy.
Hoe veranderd je voeding met zo'n dubbele dag?

Soms mag het als het zo uitkomt gelukkig.

Ik heb alleen voor benen xtra mouth gegeten. Komt niet in schema voor meer maar nu wel gedaan. Op sportschool vieze aa een x gedronken. En vanochtend een x een uit kunnen slapen.

Nu het vege lijf naar sportschool sturen en leen bakker een kast halen en in elkaar zetten.

Rug gisteren om 10u

20min steppen

Rug: superset:
High pulley
4x12x20kg per kant
Plate loaded row
4x12x20kg per kant

Super set:

Bent over row
4x12x20kg
Pullover dumbell
4x12x18kg

Triceps

Dippen
3x8hh
1x5hh

Super set:
Small bankdrukken
Alleen stang
Tot falen gegaan
1x41
1x38
1x27
1x19
1x13
Met
Barbell skull crushers
Ez stang 10kg
4x12hh

Buik

20min steppen

Benen met pt om 16u ook gisteren

10min steppen

Benen:
Hack squat
4x15x 20kg per kant

Front squat
3x10x10kg per kant
Goodmornings met dumbell
4x12x8kg per kant

Superset
Abductor
3x15x40
Adductor
4x15x40
Calf raise hack squat
3x20x40kg

Schouders:
Upright row stang
4x12x25kg

Military press superset
4x12x8kg per kant
Side raise
3x13x6kg per kant

Geen cardio

Borst vandaag

Rust tussen sets max 10 sec

Borst:
Cable fly
2x12x12kg
2x12x10kg

Bankdrukken
4x15x40 kg

Incline bankdrukken
10sec rust tussen sets)
4x15x30

Biceps:
BB curl 45-en
4x15x15kg
L/M/H

Superset non-stop

Bicep curl touw met superset
4x9x 11,25kg
Bicep curl one handed
4x12x3,75kg

Trx

Benen 30sec om en om
Benen 30sec tegelijk
10tellen rust
X 3 hh

Cruchmachine
Supersets
4x10x40kg kort
3x10x40kg lang

20min cardio

Volgende week gesprek met iemand die mij zal gaan begeleiden met aas.

het geluid van een kitten.

Cardio 10 min

Rug

Rug: superset:
High pulley 4x 12x20kg
Plate loaded row4 x12hhx20kg

Super set:
Bent over row 4x12x25kg
Pullover dumbell 4x12x18kg

Triceps

Super set:
Small bankdruk4x14x 30kg
Barbell skull crushers 4x14x10kg

Niet veel gedaan. Beetje gaar van de bios gisteravond. Film draaide alleen om 22u dus pas 00:30 thuis. Op dage dat ik niet werk lig ik altijd voor 23:00 onder zeil dus voor mijn doen laat.
Kast voor schoolspullen voor mijn "brugmug" in elkaar gezet. Dus ook wat productiviteit

Morgen benen.

Benen:

Hack Squat
1x12x50 kg
3x12x70 kg ( verhoogd)

Front squat
4x12x20kg

Goodmornings met dumbell
4x12x 8kg

Abductor drop-set
1x10x60kg
1x14x40kg
1x20x20kg

Adductor drop-set
1x10x60kg
1x14x40kg
1x20x20kg

Calf raise hack squat
3x7x20kg

Schouders:
Upright row barbell ez
4x14x 15kg

Military press superset 8kg per kant
3x12
Side raise staand 3kg per kant
3x12

Buik

Cardio

Morgen maar niet sporten. Ga nacht in en woensdag eruit. Kan dus woens, don,vrij,zat sporten wat ik ook ga doen. Zondag met pt mee die zelf in wedstrijdvoorbereiding zit. Samen rug trainen. En donderdag dan met nieuwe begeleider over aas praten en beginnen met kuren!

Terug
Naar boven