- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stoel 😕 Nog niet paralel dus, of je moet extreem lange onderbenen hebben.
Waarom maar zo diep?

"goedemorgen" vol logWas even info verwerken na et wakker worden. Zal proberen te reageren op inhoud.
@ Abfab:Nope, nie zwaarder gaan trainen. Zo nu en dan is het gewoon leuk om te toppen.Trainingen blijven staan zoals ze zijn. Enige wat ik heb aangekaart heb bij pt is de frequentie. Verder gaan gewichten omhoog wanneer de uitvoering (te) eenvoudig wordt als blijkt dat gewicht te laag is.
@ Robke78; Benen kunnen met squat meer aan maar rug niet. Voor Deadlift is 130 nu de max. Als ik dus squats zwaarder zou willen gaan doen met ik zo'n riem om denk ik. Vandaar dat ik dus niet zwaarder ga.
@ Sjors 26: Elke pr is een pr op wat voor toestel of met welke dumbell het ook moge zijn. Als gewichten omhoog gaan is er sprake van een pr. Snap dus niet wat er zo leuk en nutteloos is aan LP pr of squat in smit pr? En archen voor een BP pak je net wat meer gewicht dan wanneer je dit niet zou doen. Als ik plat bench gebruik ik net zo hard mijn borstspier en gaat het juist niet vanuit schouders door gewichtsverdeling. Maar goed, dat ben ik. Van benchen platte/ rechte rug voel ik bortspieren primagoed. Nadruk ligt dan enkelt en alleen op borst.
@Corpaul (en Robke78) snap die even niet
@ Cynthia & Mac10; Hoewel het voor mij een pr is maakt ook voor mij dat het door de uitvoering niet telt. Ik persoonlijk zie het als een soort van smokkelen maar dat ben ik.
En nu ga ik koken

Hi!
Niet meteen zo link doen.
Ik geef je een gouden tip, hoe je benchen hoort te doen. Met vlakke rug benchen is gewoon geen goed idee en is niet de juiste form.
Doe ermee wat je wilt
Elk mens is hetzelfde, dus het is hoogst onwaarschijnlijk dat je met jouw anatomie ineens een preferred positie hebt met een vlakke rug.
En imo zijn smith squats geen squats, sorry. Als je vooruit wilt komen in je trainingen moet je vrij squatten. Daarvan ga je blijer en sterker worden. Pinky swear.
En als je AS durft te gebruiken, dan durf je vast ook wel een barbell in je nek te leggen.
Kom op Kitten, je kan er veel meer uit halen.
. Ben niet zo dus niks aan het handje.
( gewoon genuanceerd siert je
)rust is ook belangrijk in deze sport he!Dus misschien ook wel even goed!
Pics maken is altijd goed! dab zie je toch beter je progressie dan als je zelf in de spiegel kijkt is mijn ervaring.![]()
. Al geloof ik steeds meer dat met kuren zeker rust nodig is. Ik leer het nog wel.Sochtends rug en smiddags benen?
2 grootse spiergroepen op 1 dag is wel erg heavy.
Hoe veranderd je voeding met zo'n dubbele dag?