AndroidHealthClinic

kitten's log

voeding ook weer aangepast?

Ja. Var kan gewoon opgemaakt worden. Heb er geen last verder van oid

Oef, ik vind het een opmerkelijke en vooral gevaarlijke keuze. De stack zoals je die noemt is behalve niet nuttig ook een behoorlijke belasting. Ik weet niet of ik die begeleider nog serieus zou nemen.

Hoop dat je er nog eens over na wilt denken, het is een beetje met vuur spelen zo.
Merkte je ook geen voordelen dan van Var? Als in krachttoename, libido, energie? Of reageer je er helemaal niet op?

• Topic Starter Topic Starter
Rust tussen sets max 10 sec

Borst:
Cable fly
1x10x10kg
4x14x8kg

Bankdrukken (10 sec rust)
1x30x30kg
4x 14x 40 kg

Incline bankdrukken (10 sec rust)
1x30x20kg
4x 14x30kg

Biceps:
BB curl 42-en (14 L/14M/14H)
1x14x 20kg
3x14x15kg

Superset non-stop

Bicep curl touw met superset
4x9x 11,25kg
Bicep curl one handed
4x12x3,75kg

Cruchmachine
Supersets
4x10x40kg kort
3x10x40kg lang

30min cardio op 125 hrtsl p/m

Klaar met sporten. Reageer zo thuis op post. Nu naar huis wat eten.

Leuk log dit ga ik volgen. Zijn niet veel vrouwen die uitkomen voor aas gebruik. Primo word vaak gebruikt door vrouwen dus die keuze vind ik iig niet raar. Alsof de miss fitness figures alleen maar anavar gebruiken...

Voeding blijft voor wat het is. Enige is de fine oats die gebruik vlak voor training en eventueel dextro of aa tijdens. Cardio wel aangepast dus nu niet gewoon gaan op een toestel maar netjes binnen verbrandingsmodus blijven

lage intensiteit bedoel je?

Oef, ik vind het een opmerkelijke en vooral gevaarlijke keuze. De stack zoals je die noemt is behalve niet nuttig ook een behoorlijke belasting. Ik weet niet of ik die begeleider nog serieus zou nemen.

Hoop dat je er nog eens over na wilt denken, het is een beetje met vuur spelen zo.
Merkte je ook geen voordelen dan van Var? Als in krachttoename, libido, energie? Of reageer je er helemaal niet op?

Eerst maar eens zien of stack wat laat voelen. Nu namelijk nog niks.

Voordelen Var? Toevallig met trainer over gehad. Ook hij vindt moeilijk te zeggen of krachttoename door Var komt of niet. Dit omdat kracht in begin al snel weer toenam en ik dus snel weer "oude niveau" bereikte. We snelle pomp en tekenen belijning. Energie weer gewoon normaal en libido. Die was al als een vent dus ook niks van gemerkt.

Dus of Var voor mij heel veel doet nu nog weet ik niet.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 14:30 ----------

Bejaardentempo:p

valt wel mee, ja als het maar vet verbrand want daar is het voor.

Heel veel comments weer geschrapt hehe, jouw lichaam....

Ben ondertussen wel benieuwd naar je voeding. Je wil niet zeggen hoeveel kcal dat is of had je dat eerder al gepost?
Wat is je doel nu precies, behalve proberen?

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 15:12 ----------

Je partner heeft trouwens geen internet? :D

In dit geval best dat het een vrouw is. Moest dit een kerel zijn die met zulke stats ging kuren kreeg
die de hele aas sectie over zich heen en was het flame wars

Ben ook ik mij heel bewust van hoor al sta ik er ook weer niet zo beroerd bij

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 15:30 ----------

Heel veel comments weer geschrapt hehe, jouw lichaam....

Ben ondertussen wel benieuwd naar je voeding. Je wil niet zeggen hoeveel kcal dat is of had je dat eerder al gepost?
Wat is je doel nu precies, behalve proberen?

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 15:12 ----------

Je partner heeft trouwens geen internet? :D

Niet zozeer geschrapt maar mettetijd wat mensen om mij heen verzameld die ik durf te vertrouwen na zelf al lange tijd te hebben verdiept in aas. Als 1 iemand zou zeggen dat het niks zou opleveren wat het ander verhaal.

Voeding had ik eerder gepost en werd als prep bestempeld. Hoeveel kc het is weet ik niet want voeding wordt gedaan.

Ik weet in middels dat als ik voor afvallen alleen cardio zou doen ik heel rap spiermassa verlies en dan zeker niet strak oog. Doel blijft afvallen (cardio en superset training) maar ook massa bouwen door zo nu en dan te toppen. Ik doe nog steeds 4x pw supersets maar de overige 2x zijn ze zwaarder door aanwezigheid trainer.

Eega heeft internet maar never nooit dat hij weet dat ik hier zit. Ik kan dit echt niet delen thuis.

In dit geval best dat het een vrouw is. Moest dit een kerel zijn die met zulke stats ging kuren kreeg
die de hele aas sectie over zich heen en was het flame wars

Vind dat er nu ook al redelijk autistisch gereageerd word hoor. Is net als iedereen in de aas flamen dat je van test gyno gaat krijgen.
Had dit log graag in de aas sectie gehad, te weinig(eigenlijk geen) vrouwen daar die hun ervaringen delen.

Vind dat er nu ook al redelijk autistisch gereageerd word hoor. Is net als iedereen in de aas flamen dat je van test gyno gaat krijgen.
Had dit log graag in de aas sectie gehad, te weinig(eigenlijk geen) vrouwen daar die hun ervaringen delen.

en juist hierom gaan vrouwen in de toekomst waarschijnlijk niet meer loggen.

Je mag log verplaatsen van mij. Al vraag ik mij af of veel vrouwen het daar lezen. Mijn idee door er juist open over te zijn is niet zozeer vrouwen te stimuleren om ook aan de aas te gaan maar meer ook taboe te doorbreken en vooroordelen te kunnen ontkracht. De aas doe ik puur voor mijzelf maar openheid gewoon omdat het anders een oneerlijk log zou zijn door gebruik achter te houden. En juist van ervaringen leer je

Je mag log verplaatsen van mij. Al vraag ik mij af of veel vrouwen het daar lezen. Mijn idee door er juist open over te zijn is niet zozeer vrouwen te stimuleren om ook aan de aas te gaan maar meer ook taboe te doorbreken en vooroordelen te kunnen ontkracht. De aas doe ik puur voor mijzelf maar openheid gewoon omdat het anders een oneerlijk log zou zijn door gebruik achter te houden. En juist van ervaringen leer je

Nee hoor ik laat 'm hier gewoon staan, je log is zeker op z'n plek want het is meer dan alleen een kuurlogje als ik het zo lees. Bedoel meer dat het jammer is dat we 'm niet in de aas sectie hebben. Ja je log zou minder gelezen worden dan hier maar word nu ook minder goed gevonden door vrouwen die er interesse in hebben en opzoek zijn naar ervaringen van anderen..

Niet zozeer geschrapt maar mettetijd wat mensen om mij heen verzameld die ik durf te vertrouwen na zelf al lange tijd te hebben verdiept in aas. Als 1 iemand zou zeggen dat het niks zou opleveren wat het ander verhaal.

Voeding had ik eerder gepost en werd als prep bestempeld. Hoeveel kc het is weet ik niet want voeding wordt gedaan.

Oeps, voeding herinner ik me opeens weer! :o

Ik bedoelde meer dat ik geen commentaar probeer te leveren. Vind het nog steeds erg interessant, ook al zou ik er zelf nooit voor kiezen. Hoop dus ook dat je alles gewoon blijft posten.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 16:36 ----------

Is je vetpercentage ondertussen al weer s gemeten trouwens? Daar mag je dan toch wel flink vooruitgang gaan zien.

Oeps, voeding herinner ik me opeens weer! :o

Ik bedoelde meer dat ik geen commentaar probeer te leveren. Vind het nog steeds erg interessant, ook al zou ik er zelf nooit voor kiezen. Hoop dus ook dat je alles gewoon blijft posten.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 16:36 ----------

Is je vetpercentage ondertussen al weer s gemeten trouwens? Daar mag je dan toch wel flink vooruitgang gaan zien.

Hahaha, comment mag heus. Kan wel wat hebben. Maar zaken als trainingen en voeding staan nu eenmaal vast.

Meeting even niet gedaan. Ik ben best onzeker (duh) waardoor ik nu leer gewoon fatsoenlijk progressie in spiegel te zien daar ik nooit echt liever in spiegels keek tijdens trainen. Enige is spiermassa er goed zit want tekent meer ipv dat je spieren voelde. Ga volgende week maar eens meten als ik durf

Druk in je log.
Meten is weten maar hoeft niet elke week, je trainer kan je vet goed meten denk ik?
Wel op zelfde tijdstippen en omstandigheden, geen weegschaal maar tangmeting!
Spierverlies zit tussen je oren met de voeding die je nu hebt, wat je kunt doen is 1x per maand een foto (met zelfontspanner) maken op een vaste plek onder zelfde lichtomstandigheden, dan zie je goed wat er gebeurt.
Goed dat je er open over bent, respect daarvoor.

Tuurlijk kan hij netjes meten. Fotoos maak ik inmiddels netjes en progressie is te zien. Al bromde moeders dat ze aan rug kon zien dat er flink gesport wordt.

Laatst bewerkt:
1 schaap over het hek, 2 schapen over het hek........., 666 schapen over het hek!!!

Yup, eca werkt 12u na inname nog volop. Nachtdiensten worden eitje zo.

Ik ga verder tellen.

Terug
Naar boven