Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja. Var kan gewoon opgemaakt worden. Heb er geen last verder van oid
Oef, ik vind het een opmerkelijke en vooral gevaarlijke keuze. De stack zoals je die noemt is behalve niet nuttig ook een behoorlijke belasting. Ik weet niet of ik die begeleider nog serieus zou nemen.
Hoop dat je er nog eens over na wilt denken, het is een beetje met vuur spelen zo.
Merkte je ook geen voordelen dan van Var? Als in krachttoename, libido, energie? Of reageer je er helemaal niet op?

Zijn niet veel vrouwen die uitkomen voor aas gebruik.

In dit geval best dat het een vrouw is. Moest dit een kerel zijn die met zulke stats ging kuren kreeg
die de hele aas sectie over zich heen en was het flame wars
Heel veel comments weer geschrapt hehe, jouw lichaam....
Ben ondertussen wel benieuwd naar je voeding. Je wil niet zeggen hoeveel kcal dat is of had je dat eerder al gepost?
Wat is je doel nu precies, behalve proberen?
---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 15:12 ----------
Je partner heeft trouwens geen internet?![]()
In dit geval best dat het een vrouw is. Moest dit een kerel zijn die met zulke stats ging kuren kreeg
die de hele aas sectie over zich heen en was het flame wars
Vind dat er nu ook al redelijk autistisch gereageerd word hoor. Is net als iedereen in de aas flamen dat je van test gyno gaat krijgen.
Had dit log graag in de aas sectie gehad, te weinig(eigenlijk geen) vrouwen daar die hun ervaringen delen.
Vind dat er nu ook al redelijk autistisch gereageerd word hoor. Is net als iedereen in de aas flamen dat je van test gyno gaat krijgen.
Had dit log graag in de aas sectie gehad, te weinig(eigenlijk geen) vrouwen daar die hun ervaringen delen.
Je mag log verplaatsen van mij. Al vraag ik mij af of veel vrouwen het daar lezen. Mijn idee door er juist open over te zijn is niet zozeer vrouwen te stimuleren om ook aan de aas te gaan maar meer ook taboe te doorbreken en vooroordelen te kunnen ontkracht. De aas doe ik puur voor mijzelf maar openheid gewoon omdat het anders een oneerlijk log zou zijn door gebruik achter te houden. En juist van ervaringen leer je
Niet zozeer geschrapt maar mettetijd wat mensen om mij heen verzameld die ik durf te vertrouwen na zelf al lange tijd te hebben verdiept in aas. Als 1 iemand zou zeggen dat het niks zou opleveren wat het ander verhaal.
Voeding had ik eerder gepost en werd als prep bestempeld. Hoeveel kc het is weet ik niet want voeding wordt gedaan.

Oeps, voeding herinner ik me opeens weer!
Ik bedoelde meer dat ik geen commentaar probeer te leveren. Vind het nog steeds erg interessant, ook al zou ik er zelf nooit voor kiezen. Hoop dus ook dat je alles gewoon blijft posten.
---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 16:36 ----------
Is je vetpercentage ondertussen al weer s gemeten trouwens? Daar mag je dan toch wel flink vooruitgang gaan zien.