XXL Nutrition

kitten's log

Ben je hyper? :p

12u na in name? Eerste keer eca? Virgin receptors :) Wat een luxe

• Topic Starter Topic Starter
Nog nooit eca genomen nee. Hyper niet. Combi van hondsmoe, dorst, warm, onrustig/rusteloos/ ik wil gaan lopen buiten maar moet proberen rustig te blijven liggen want anders slaap ik helemaal niet meer! Wel steeds uiteindelijk ingedommeld en 2 x uit bed gedonderd en in alle hoeken wel gelegen daar in met regelmaat wakker werd omdat ik zo raar lag.

Eca nu dus maar met ontbijt ingenomen (vast ritme qua inname aanhouden maar) al ga ik pas 18:30 sporten. Neem dan wel nog 1 in want moet vannacht werken ook. Ga na nachtdienst trainen dus neem dan maar niks in morgenochtend bedenk ik mij. Doe na sport morgenochtend geen oog dicht.

Laatst bewerkt:
Lijkt me wel vervelend zo dat kuren als je van die onregelmatige diensten hebt. Zo krijg je er niet echt een regelmaat in.

Lijkt me wel vervelend zo dat kuren als je van die onregelmatige diensten hebt. Zo krijg je er niet echt een regelmaat in.

De dag dat ik de nacht in ga zoals vandaag ik altijd even anders dan anders (qua voeding en supps) maar als ik thuis kom om te slapen begint alles pas weer als ik wakker word. En ook dan pas ik voeding enigzins aan.

Samen met een kennis gesport en morgenochtend vroeg pt.

Nu zo eerst een aankijken hoe alles voelde daar stack prima zijn werk doet. Zweten als een otter en tempo in alle opzichten aangepast.

Zet je zelf spuit in je kont?

Gvd, gvd, gvd; alles was in cm-omvang afgenomen met meetlint maar weegschaal gaf aan aangekomen in vet en maar 0,5kg spier erbij. Zowel hij als ik zeiden direct dat het niet klopte. Als lijnen meer tekenen van spieren, harder ogen en contouren strakker zijn is dat dus raar.

Met tang meten wilde ik nu niet. Deden alles na sporten meten en wegen dus vond het niet fijn dan. Na sporten meten en wegen is niet beste moment maar goed. Ik wilde het graag.

Anavar ga ik afbouwen. Als vrouw kan je niet veel meer in dosering gebruiken maar zelfs met deze meting was spiertoename bedroevend en een desillusie.

Vording en trainingen worden aangepast. En ok heb er even wat de balen van maar kan relativeren.

BIA-metingen zijn bijzonder inaccuraat en zou ik me tijd niet mee verdoen. Dat je omvang wat afneemt lijkt me evident als je aan het cutten bent. AAS afbouwen slaat nergens op, en je dropt nu net een 'goede' AAS voor vrouwen en houdt de primo erin? En je gaat nu direct je voeding en training omgooien? :rolleyes:

waarom meet je in godsnaam je vp met een weegschaal? dat werkt voor geen meter en kan alleen maar teleurstellend effect hebben

sowieso zou ik heel erg mijn twijfels hebben bij een pt die je dat laat doen, ook al zegt ie dat ie weet waar hij het over heeft

waarom meet je in godsnaam je vp met een weegschaal? dat werkt voor geen meter en kan alleen maar teleurstellend effect hebben

sowieso zou ik heel erg mijn twijfels hebben bij een pt die je dat laat doen, ook al zegt ie dat ie weet waar hij het over heeft
Dit. Een PT die primo aanbeveelt, je anavar laat afbouwen, je vetpercentage meet met BIA, en je training en voeding omgooit terwijl je omvang afneemt (wat volstrekt normaal is bij cutten) doet nu net alles fout. :roflol:

Is mijn schuld want ik wilde graag meten. En nat van zweet vind ik niet fijn iemand aan mijn lijf. Maar volgende week met tang meten en voor een training dus gewoon zoals het hoort. Al blijft gewicht natuurlijk raar. In feite net meetpunten kan je toename spiermassa tich niet meten? Had ik hem moeten vragen

Met een tang meten is ook onzin in deze fase, combi SPIEGEL + weegschaal. Meest accuraat is nog om foto's te maken bij dezelfde poses met dezelfde belichting + gewicht op de weegschaal, en dit naast elkaar te leggen over een periode van weken.

Pt staat buiten aas aanbeveling. En resultaat is hoe dan ook te matig voor sportfrequentie

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 13:20 ----------

Met een tang meten is ook onzin in deze fase, combi SPIEGEL + weegschaal. Meest accuraat is nog om foto's te maken bij dezelfde poses met dezelfde belichting + gewicht op de weegschaal, en dit naast elkaar te leggen over een periode van weken.

Dan kom je nog op het punt dat weegschaal omhoog is gegaan. En tav spiegel ziet hij meer dan ik en durf ik juist een beetje toe te geven dat er verbetering is

Hoeveel tijd zat er tussen de twee metingen? En hoeveel was het verschil? Ik hoor mensen huilen als ze 0.3 kg aankomen op de weegschaal in 1 week tijd terwijl dit nu precies geen zak zegt.

En tav spiegel ziet hij meer dan ik en durf ik juist een beetje toe te geven dat er verbetering is
Daar gaat het om.

Zodra zich een trend ontwikkelt waaruit blijkt dat je vast zit moet je je voeding adequaat aanpassen.

Hoeveel tijd zat er tussen de twee metingen? En hoeveel was het verschil? Ik hoor mensen huilen als ze 0.3 kg aankomen op de weegschaal in 1 week tijd terwijl dit nu precies geen zak zegt.

6 weken verschil. En 2kg erbij wat dus 1,5 kg vet dan zou zijn. Kan absoluut niet. Heb fotoos ook bekeken en beeld pt en mij klopt. Aankomen spiermassa zou ik juichen.

je bent aan het cutten soweiso toch? dan kan je niet al te veel kwa spiermassa verwachten neem ik aan?

In die 6 weken zat ook nog een vakantie meen ik me te herinneren? Het is nogal moeilijk (om het zacht uit te drukken) of iets werkt als je inconsistent bent geweest over de tijdsperiode waarover je je resultaten beschouwt.

Daar gaat het om.

Zodra zich een trend ontwikkelt waaruit blijkt dat je vast zit moet je je voeding adequaat aanpassen.

Maar dan is zijn oppering aanpassen weer voeding zo gek toch niet? Het resultaat is toch zeer matig in verhouding tot de inzet? Ook al ziet hij beter dan ik de positieve verbetering. Hij geeft toe dat het nog beter zou moeten kunnen maar mijn lijf werkt stom (vind ik)

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 13:30 ----------

je bent aan het cutten soweiso toch? dan kan je niet al te veel kwa spiermassa verwachten neem ik aan?

Nee klopt maar anavar zou toch ook wat massa mieten geven? Dan is dit wel heeeeeeeeel minimaal

Terug
Naar boven