Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me wel vervelend zo dat kuren als je van die onregelmatige diensten hebt. Zo krijg je er niet echt een regelmaat in.

Dit. Een PT die primo aanbeveelt, je anavar laat afbouwen, je vetpercentage meet met BIA, en je training en voeding omgooit terwijl je omvang afneemt (wat volstrekt normaal is bij cutten) doet nu net alles fout.waarom meet je in godsnaam je vp met een weegschaal? dat werkt voor geen meter en kan alleen maar teleurstellend effect hebben
sowieso zou ik heel erg mijn twijfels hebben bij een pt die je dat laat doen, ook al zegt ie dat ie weet waar hij het over heeft

Met een tang meten is ook onzin in deze fase, combi SPIEGEL + weegschaal. Meest accuraat is nog om foto's te maken bij dezelfde poses met dezelfde belichting + gewicht op de weegschaal, en dit naast elkaar te leggen over een periode van weken.
Daar gaat het om.En tav spiegel ziet hij meer dan ik en durf ik juist een beetje toe te geven dat er verbetering is
Hoeveel tijd zat er tussen de twee metingen? En hoeveel was het verschil? Ik hoor mensen huilen als ze 0.3 kg aankomen op de weegschaal in 1 week tijd terwijl dit nu precies geen zak zegt.
Hoeveel tijd zat er tussen de twee metingen? En hoeveel was het verschil? Ik hoor mensen huilen als ze 0.3 kg aankomen op de weegschaal in 1 week tijd terwijl dit nu precies geen zak zegt.
Daar gaat het om.
Zodra zich een trend ontwikkelt waaruit blijkt dat je vast zit moet je je voeding adequaat aanpassen.
je bent aan het cutten soweiso toch? dan kan je niet al te veel kwa spiermassa verwachten neem ik aan?