Galen
Peter Bond
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Supplementen
Anabolen
Technologie
Wetenschap
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 22.804
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Maar ben je consistent geweest met je voedingsschema over die 6 weken, of zijn er aanpassingen geweest? Als er aanpassingen zijn geweest weet je niet of je momenteel on the right track bent. Wat je dus moet doen is zoveel mogelijk factoren constant houden, vervolgens bijv. wekelijks je gewicht, tailleomtrek op 2 punten, en foto's maken (bij dezelfde belichting en pose) en kijken hoe dat zich ontwikkelt over een maand (of iets langer). Dan kun je bijzonder goede conclusies trekken en daar je voeding op aanpassen, moet je kijken hoe hard het dan gaat.Maar dan is zijn oppering aanpassen weer voeding zo gek toch niet? Het resultaat is toch zeer matig in verhouding tot de inzet? Ook al ziet hij beter dan ik de positieve verbetering. Hij geeft toe dat het nog beter zou moeten kunnen maar mijn lijf werkt stom (vind ik)
Voordat je begon met je oxandrolon had je in principe ook al enkele weken consistent moeten leven zodat je EXACT weet hoe je voeding moet zijn zodra je daarmee begint, dit moet je niet pas doen zodra je met oxandrolon begint, want dan heb je er volledig nog geen grip op.