AndroidHealthClinic

kitten's log

Maar dan is zijn oppering aanpassen weer voeding zo gek toch niet? Het resultaat is toch zeer matig in verhouding tot de inzet? Ook al ziet hij beter dan ik de positieve verbetering. Hij geeft toe dat het nog beter zou moeten kunnen maar mijn lijf werkt stom (vind ik)
Maar ben je consistent geweest met je voedingsschema over die 6 weken, of zijn er aanpassingen geweest? Als er aanpassingen zijn geweest weet je niet of je momenteel on the right track bent. Wat je dus moet doen is zoveel mogelijk factoren constant houden, vervolgens bijv. wekelijks je gewicht, tailleomtrek op 2 punten, en foto's maken (bij dezelfde belichting en pose) en kijken hoe dat zich ontwikkelt over een maand (of iets langer). Dan kun je bijzonder goede conclusies trekken en daar je voeding op aanpassen, moet je kijken hoe hard het dan gaat.

Voordat je begon met je oxandrolon had je in principe ook al enkele weken consistent moeten leven zodat je EXACT weet hoe je voeding moet zijn zodra je daarmee begint, dit moet je niet pas doen zodra je met oxandrolon begint, want dan heb je er volledig nog geen grip op.

• Topic Starter Topic Starter
In die 6 weken zat ook nog een vakantie meen ik me te herinneren? Het is nogal moeilijk (om het zacht uit te drukken) of iets werkt als je inconsistent bent geweest over de tijdsperiode waarover je je resultaten beschouwt.

Zat ertussen ja maar ik ben behoorlijk netjes geweest op vakantie en dagelijks aardig wat bergen bewandeld. Maar goed. Na de vakantie die meting was er een lichte toename van vet en zit nu weer op meting van vlak voor vakantie

Sinds vakantie strikt aan alles gehouden. Maar zal wekelijks doen wat jij oppert. Heb fine oats die ik voor sporten neem en aa-tje tijdens maar dat kan het toch niet zijn? Maar pt zei net als toevallig aas-meneer dat we hoger in eiwitten gaan zitten en wellicht iets lager nog in kh

Laatst bewerkt:
Zat ertussen ja maar ik ben behoorlijk netjes geweest op vakantie en dagelijks aardig wat bergen bewandeld. Maar goed. Na de vakantie die meting was er een lichte toename van vet en zit nu weer op meting van vlak voor vakantie
Dus er is een positieve trend, kijk hoe deze zich voortzet. :)

Mensen maken cutten zichzelf onnodig moeilijk door constant, soms zelfs van week tot week, aanpassingen te maken. Leef eerst echt eens enkele weken zeer consistent qua voeding en training, meet hierbij frequent wat ik eerder zei, en je ziet welke trend je hebt bij die specifieke leefstijl. Vervolgens kun je hier prachtig op in spelen en kun je haast exact voorspellen hoe een wijziging in je voeding zich vertaalt naar resultaat over tijd.

Mijn 2 centen.

En fl**ker alsjeblieft die primo de deur uit en blijf bij je ana als je zo graag wilt kuren :roflol:

Aangenomen wat je zei GETXXL

Onderbouw nu eens in begrijpend nederlands waarom wel ana en niet primo. Benieuwd naar

Aangenomen wat je zei GETXXL

Onderbouw nu eens in begrijpend nederlands waarom wel ana en niet primo. Benieuwd naar
Primo wordt voor een deel waardeloos in spierweefsel waardoor je verhoudingsgewijs meer androgene neveneffecten hebt naarmate je de dosis verhoogd t.o.v. oxandrolon. Daar kwam mijn uitleg op neer.

Cutten is echt geen rocket science.

Je moet constant zijn met eten/trainen/cardio
Elke dag weer.
Net als autist.

Zelf pas ik aan om de 2 weken.
Dit werkt prima.

Maar ik eet ook eigenlijk year round zelfde meals zelfde tijd, alleen ekv verhouding wisselt.

En xxl heeft gelijk

Cutten is echt geen rocket science.

Je moet constant zijn met eten/trainen/cardio
Elke dag weer.
Net als autist.

Zelf pas ik aan om de 2 weken.
Dit werkt prima.

Maar ik eet ook eigenlijk year round zelfde meals zelfde tijd, alleen ekv verhouding wisselt.

En xxl heeft gelijk

Dat is precies de essentie van succesvol cutten. Consistent zijn als een gruwelijke autist :roflol:

Ik weet het.

Stelletje gestoorden zijn wij ook.
Wekker zetten om te eten :roflol:

Ik heb vanochtend wekker toevallig gezet voor eca-pil en een shake om 6u. En toen nog even geslapen. Dat is wel fijn hier, niemand die dat raar allemaal zal vinden

Hmmmm, bedenk mij of vraag mij af hoe lang resultaat aas uberhaupt duurt al verschilt het per persoon. Al zal het voor mannen vast weer anders werken.

Morgen met pt mee. Die moet poseren oefenen met wat andere deelnemers. Wellicht dat team elite ook rondhuppelt al ga ik mij niet aan hun optrekken want is doel ook niet. Misschien dat Desiree er is. Of paar goed gevormde heren. Morgen samen in Rijswijk dus borst trainen en ga ik naar poseren mannen kijken aldaar.

Leuk dagje voor de boeg dus!! Have fun;)

Resultaten zijn altijd afwachten, met of zonder kuur. Alles heeft zijn tijd nodig.

Verwacht ook geen wonderen;)

Verwacht ook geen wonderen of dat het gauw gauw gauw moet maar vroeg het mij gewoon af.

Sporten in rijswijk van 12-13u en dan poseren bekijken. En ga ik slapen weer, hahaha

Klinkt als een leuke dag morgen. :) Geniet ervan in ieder geval.

Hoe lang iets duurt is nooit te zeggen. Gewoon doorgaan en je zal het zien.

mooi ff heren kijken die voor je poseren
Kan ik ook dit voor mij regelen maar dan met dames :)

Sinds inname ECA aantal mindere kanten bemerkt. Vlak na inname enorme dorst, zweten en trillen. Onrustige gevoel houdt lang aan maar dat is niet vervelend. Nja, een beetje maar goed.

Bloedsuiker eens geprikt (ben toch werken) om 23:30. Deze was 3,7. Ik weet VAN mijzelf dat ik onder de 4.1 minder lekker voel en boven de 7.8 ook ietsje matig. Ik had om 21:30 een shake thuis genomen dus 2 u voor bloedsuikerprikken.
Dus 2 suikerklontjes in water opgelost en hup achterover. Om vervolgens wat ananas uit klein blikje te nemen. Om 00:15 bloedsuiker van 9.0

Ik heb overigens geen suikerziekte o.i.d maar persoonlijk link ik het met de eca dat er iets ontregelt raakt of enorme veel energie ineens kost.

Dacht zet dit er ook gewoon in.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven