MuscleMeat

kitten's log

Wacht

Gebruik je nu ook deca?

deca primo var toch?

die ontregeling van je bloedsuiker is te verwachten; daarom ook de vraag of je voeding was aangepast.
Wat doe je voor werk trouwens? Ben je verpleegster?

Deca ook?

Deca/primo/var/eca?

Meid, dit is teveel.

Ze kan niet typen, ze bedoelt de eca, niet deca.

Ooohhh, dus alleen primo + var en een eca-stack?
Snap die laatste niet, maar dan valt het nog wel mee qua gekkigheid hoor.

voor mij allemaal abacadabra
Jullie lijken wel artsen :)

• Topic Starter Topic Starter
Terug uit Rijswijk, vette shizzle daar. Heel anders weer. Poseren was leuk te zien. Objectief geheel bekeken. Mijn pt staat er super netjes bij. Rest waren beduidend aas-heren maar beginners voor voor wedstrijden.
Aan gegeven wat er gisteravond gebeurde qua glucosespiegel. Zei dat ik erg weinig suikers ook heb dus nu voor training appel erbij.

Eca 1 caps
primo 1ml
Var 2tabl

Dus GEEN deca. Zou wat veel zijn voor een virgin-aas.

Ik ben nacht coordinator verpleegkundige in de psychiatrie.

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 14:24 ----------

Ze kan niet typen, ze bedoelt de eca, niet deca.

Ik kan wel typen maar was ook werken. Zal het corrigeren

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 14:26 ----------

En nu ga ik gauw weer slapen

http://youtu.be/BECNAp7Sg-Y

Ff hoor. Gewoon omdat ik door deze mensen "het vak" ooit ben ingegaan en nog altijd vrijwilligers werk voor ze doe

Waarschijnlijk heeft het aan dosering eca gelegen. Had voordat ik naar werk ging nog 1 genomen zaterdag ( die ochtend voor sporten ook 1). Dus ondanks de 12 u die tussen caps 1 en 2 inzat w.s toch te veel voor mij. Neemt niet weg dat het wel vreemd is.

Vandaag en morgen niks behalve werken en slapen (en gewoon zorg thuis). Daarna hele week en weekeinde elke dag, gelukkig!

Vandaag per ongeluk toch wat gesport.

Incline
4x8x50

Bp
4x8x70 (laatste rep spotter)

Straight-Arm Dumbbell Pullover
4x8x16

Fly
3x8x10
1x10x8

Dippen bankje
4x8x8

Lying triceps extension
3x12x10

Seated Dumbbell Triceps Extension
4x12x14

30 min cardio

Sommige konden misschien meer een beetje qua kg maar ging vandaag ook wat voor de gezelligheid en beetje babbelen. Met nachtdiensten zie je anders helemaal niemand.

morgen echt rustdag qua sporten

Zaken omtrend aas die ik post zijn absoluut geen zeikzaken als in de zin dat het lijkt alsof ik klaag. Wil alleen mbt mijzelf aangeven hoe ik mij erbij voel.

Voel sinds gisteren raar gevoel in spieren hele lijf. benen voelen vooral hard aan maar ervaar het zelf niet als ongemakkelijk.
Qua menstruatie gaat er iets mis. Deze blijft uit terwijl de pil stopweek had en inmiddels weer start.
Verder voel ik mij persoonlijk "sterker"als in iets minder kwetsbaar en misschien wel heel klein beetje zelfvertrouwen zelfs. Al ben ik absoluut en nog lang niet tevreden over looks.

Donderdag zelf dan de spuit zetten in arm

Ik volg, vind het interessant om allemaal te lezen!

Komen er ook foto's met progressie, want ik heb geloof ik nog nooit een foto voorbij zien komen. Of ben ik scheel?

Komen er ook foto's met progressie, want ik heb geloof ik nog nooit een foto voorbij zien komen. Of ben ik scheel?

progressie qua fotoos beperk ik dan alleen tot biceps hoor. Ik heb verder nooit fotoos gepost. Tot op heden houd ik totaalplaatjes bij voor mijzelf. Om dat te posten is nog een veel te grote stap voor mij

Logisch dat menstruatie uit blijft of vertraagd etc.
Hele hormoon systeem ligt overhoop.

En zelf in biceps im zetten?
Kont:been is zoveel makkelijker

Logisch dat menstruatie uit blijft of vertraagd etc.
Hele hormoon systeem ligt overhoop.

En zelf in biceps im zetten?
Kont:been is zoveel makkelijker

Ik prik makkelijker in andere (en dan doel ik op patienten) dan op niet patienten dus mensen met wie ik persoonlijk echt wat heb. Mijzelf meer rot idee maar buurjongen gaat spuiten
Kwam ik net tegen op deze site

http://www.muscleboard.nl/Thread-Voorbeeldkuren-voor-vrouwen

Zien wel hoe en wat. Voor nu voel ik mij prima erbij

Waarom stop week qua pil? Zou je gerommel met hormonen nu zeker niet zo constant mogelijk willen houden of maakt dat niet uit?

Terug
Naar boven