XXL Nutrition

kitten's log

wat dacht je van alle verschillende merken/soorten pil met verschillende stoffen erin?

Kan ook nog verschil maken

Waarom stop week qua pil? Zou je gerommel met hormonen nu zeker niet zo constant mogelijk willen houden of maakt dat niet uit?
Ik kan het inderdaad ook niet aanraden, in general vind ik het al vrij nutteloos, maar tijdens het kuren nog minder. Als je maar hoog genoeg met androgenen (en ze hoeven geeneens te aromatiseren) doseert heb je inderdaad ook geen cyclus, deze onderdrukken je HPG as al sterk genoeg.

Ik kan het inderdaad ook niet aanraden, in general vind ik het al vrij nutteloos, maar tijdens het kuren nog minder. Als je maar hoog genoeg met androgenen (en ze hoeven geeneens te aromatiseren) doseert heb je inderdaad ook geen cyclus, deze onderdrukken je HPG as al sterk genoeg.

Dat.
Een stopweek is zo ouderwets en achterhaald, alleen maar gedaan voor een vals gevoel van 'veiligheid'. Voor jezelf en je lichaam is het eerder een last.
Niet doen, gewoon doorslikken. Zelfs als je niet kuurt trouwens, dan heb je ook geen irritante schommelingen meer. Ik doe het al 17 jaar.

Dat.
Een stopweek is zo ouderwets en achterhaald, alleen maar gedaan voor een vals gevoel van 'veiligheid'. Voor jezelf en je lichaam is het eerder een last.
Niet doen, gewoon doorslikken. Zelfs als je niet kuurt trouwens, dan heb je ook geen irritante schommelingen meer. Ik doe het al 17 jaar.
Niet helemaal waar dit. Als ik mijn pil doorslik verander ik langzaam maar zeker in een ballon, zowel lichamelijk als emotioneel. (je moet mijn borsten eens meemaken als ik mijn pil doorslik, shit) Daarnaast krijg ik vrij snel doorbraakbloedingen. Begrijp me niet verkeerd, ken zat vrouwen die hem probleemloos door kunnen slikken, maar helaas geldt dit niet voor iedereen. Maar goed, misschien is in dat geval voor de stabiliteit een spiraaltje dan meer geschikt?
De pil is overigens sowieso aan vervanging toe.

Niet helemaal waar dit. Als ik mijn pil doorslik verander ik langzaam maar zeker in een ballon, zowel lichamelijk als emotioneel. (je moet mijn borsten eens meemaken als ik mijn pil doorslik, shit) Daarnaast krijg ik vrij snel doorbraakbloedingen. Begrijp me niet verkeerd, ken zat vrouwen die hem probleemloos door kunnen slikken, maar helaas geldt dit niet voor iedereen. Maar goed, misschien is in dat geval voor de stabiliteit een spiraaltje dan meer geschikt?
De pil is overigens sowieso aan vervanging toe.
Welke pil slik je? Klinkt als dat je dan een te 'zware' pil doorslikt (i.e. teveel oestrogeen).

• Topic Starter Topic Starter
Ik kreeg alhier te horen dat bij anavar de pil (microgynon) het beste geslikt kon worden. De stopweek heb ik meer gehouden om min of meer te ontwateren zeg maar want met of zonder pil houd vreselijk vocht vast 2weken voor doorbraak. Dus wil ik vocht verliezen moet ik wel even stoppen.
Alhoewel, nu kan ook dat natuurlijk een ander verhaal zijn door aas. Al heeft deze stopweek wel gezorgd dat vocht wegging maar nu komt het weer keurig terug voor komende weken.

Ik slik al overigens ruim 8 jaar niks meer want na scheiding gelijk gezorgd dat mijn lijf niet meer zwanger kan raken. Dus bang om zwanger te raken hoef ik gelukkig niet

Welke pil slik je? Klinkt als dat je dan een te 'zware' pil doorslikt (i.e. teveel oestrogeen).

Ethinylestradiol/levonorgestrel 0,03/0,015 (zelfde als kitten). Eigenlijk nog altijd dezelfde als die ik toen kreeg van de dokter. Nooit veranderd omdat ik van de pil an sich niet aankwam. Ga er alleen meer vocht door vasthouden als ik hem doorslik. Na mijn stopweek ben ik altijd ineens een kilo of twee lichter als ik die oversla dan blijf ik een ballon. Zelfde reden als kitten dus in principe. Plus dat als ik doorslik en m'n doorbraak komt (meestal al tijdens de tweede strip) ik een emotionele puinhoop ben.

Masego;
In jouw geval teken ik voor die 2kg aankomen. Bij kom er tussen de 4 en 5 kg bij. Plas mij dus een slag in de rondte de 2dagen voor doorbraak maar tintelingen door vasthouden vocht zijn dan wel weer weg en voel mij ook weer wat leukerwanneer het dus eindelijk is afgedreven. Maar heb datzelfde gevoel ook. Een plofbek en in mijn geval ook wat labiel. Al neemt dat met de jaren af.

En Yasmin? Is die pil niet wat voor je? Is heel licht.

Slik nu puur voor aas de pil maar meer ook niet dus. Al blijft vocht vasthouden met of zonder pil een stom iets

Ja ik heb er wel al vaker over nagedacht om over te gaan op een lichtere pil. Ik merk het vooral gigantisch aan m'n borsten. Leuk dat ze even bijna een cupmaat groter zijn voor m'n stopweek, maar het doet gewoon pijn. Plofbek herken ik ook ja :P

4-5 kilo vocht is wel heel veel inderdaad! Had je dat ook voor de aas? Achterhaald k*tding is het ook.

Masego;
In jouw geval teken ik voor die 2kg aankomen. Bij kom er tussen de 4 en 5 kg bij. Plas mij dus een slag in de rondte de 2dagen voor doorbraak maar tintelingen door vasthouden vocht zijn dan wel weer weg en voel mij ook weer wat leukerwanneer het dus eindelijk is afgedreven. Maar heb datzelfde gevoel ook. Een plofbek en in mijn geval ook wat labiel. Al neemt dat met de jaren af.

En Yasmin? Is die pil niet wat voor je? Is heel licht.

Slik nu puur voor aas de pil maar meer ook niet dus. Al blijft vocht vasthouden met of zonder pil een stom iets
Die ze nu heeft bevat even veel EE2.

Nu is wat vocht vasthouden door de pil volstrekt normaal, maar 4 a 5 kg is wel 'n beetje over de top. Het is dat het met name om de oestrogenen gaat in de pil om deze te gebruiken naast een kuur, anders is een prog only pil wellicht 'n optie om uit te proberen.

Yep, ook ervoor. Overwogen om er wat voor te gebruiken maar toch maar niet. t**ten zijn al een tijdje zoek dus niks cupmaat groter

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 22:20 ----------

Die ze nu heeft bevat even veel EE2.

Nu is wat vocht vasthouden door de pil volstrekt normaal, maar 4 a 5 kg is wel 'n beetje over de top. Het is dat het met name om de oestrogenen gaat in de pil om deze te gebruiken naast een kuur, anders is een prog only pil wellicht 'n optie om uit te proberen.

Zal eens prog only voorleggen

Zag dat ik nog een weekje anavar heb en dan door de kuur heen. Maar eens gaan bespreken wanneer ik dit ga vervolgen.

Is natuurlijk bullshit dat ik gelijk van alles verwacht van een kuur en dus geduld moet hebben (HUH, zei ik dat?)

Zo druk gehad dat ik geen tijd heb rustig te posten. Afgelopen woensdag borst en donderdag rug gedaan. Nu benen slopen. Straks op mijn neefje passen die komt logeren.

Betreffende aas en stack.

Ik dacht dat stack nu al niks meer deed.........Wrong. Ben vol energie maar slaap beter.
Primo inmiddels voelbaar. Gisteren 2-de spuit gehad. Volgende week zelf.

Nu naar sportschool

Sides verminderen van de eca maar eca kan werkzaam zijn tot 26weken. Ook al voel je het niet werken, is daarom niet
dat het niet werkt ;)

Benen/schouders

Superset
squat in smith machine wijd
1x12x40kg
3x12x50
squat in smith machine small
1x12x40kg
3x12x50

Superset
hammerstrength
4x12x20kg
Stiffed leg deadlift
4x12x12kg

Supersets
Goodmornings
4x12x20kg
Legcurl
4x12x10kg

Leg press panatta superset breed, hoog, smal onder, midden

4x17x70kg

Superset Abductor en adductor in drop-set vorm

Abductor drop-set
1x10x60kg
1x12x40kg
1x15x20kg
1x20x10

Adductor drop-set
1x10x60kg
1x12x40kg
1x15x20kg
1x20x10
(Gesloopt helemaal)

Superset
Seated Dumbell press
4x10x10kg
Lateral dumbel raises
4x10x6 kg

Ik wilde graag even stuk gaan op benen. Daarna ook in sportschool gegeten want kon niks meer.

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 20:02 ----------

Sides verminderen van de eca maar eca kan werkzaam zijn tot 26weken. Ook al voel je het niet werken, is daarom niet
dat het niet werkt ;)

Bedankt. Had al inmiddels zoiets vernomen maar was fijn gevoel de werking

Niet squat in de smith doen.
Voor de rest weer goed bezig geweest :thumb:

Loeidruk op sportschool. Was blij dat ik uberhaupt grote groepen kon doen. Dan is dat meegenomen.

Zit dus absoluut geen logica in

Superset
squat wijd (volledig)
1x12x60kg
1x10
1x8
1x3
1x14x20 (half)

squat small
1x12x60kg
1x10
1x8
1x3
1x14x20
(Los nu gedaan)

Bankdrukken 40kg ( 10sec rust)
1x12
1x10
1x8
1x3
1x14x20

Deadliften 50kg
1x12
1x10
1x8
1x3
1x14x20

Legpress
Leg press panatta superset breed, hoog, smal onder, midden
1x12x70kg
1x10
1x8
1x3
1x14x50
(Zit verhaal achter want zat niet in planning. Brede gast vroeg zich af of dit zwaar was. Kort samengevat aangeboden dit samen te doen want hij deed beetje benen en vooral rug. Hij doet zelden benen dus overal breed en huge maar nja, type ooievaar.)

Hammer strength mts abdominal crunch 35kg
1x12
1x10
1x8
1x3
1x14x25

Biceps curl EZ 20kg
1x12
1x10
1x8
1x3
1x14x10

Met diezelfde gast afgesproken dat ik, voor zijn trainingsmaatje naar brazillie gaat voor een maand in februari 2014, uhhhhhhh 100kg kan bankdrukken. (Ook dat is een verhaal maar maakt niks uit)

Als ik het niet kan krijgt hij een pot eiwitten van mij en betaal ik zijn koffie die maand. Red ik het wel traint hij tijdens afwezigheid maat met mij mee

Naar huis. Lekker films kijken. Morgen en woensdag trainen. Dan vrijdag, zaterdag en zondag weer.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven