Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan het inderdaad ook niet aanraden, in general vind ik het al vrij nutteloos, maar tijdens het kuren nog minder. Als je maar hoog genoeg met androgenen (en ze hoeven geeneens te aromatiseren) doseert heb je inderdaad ook geen cyclus, deze onderdrukken je HPG as al sterk genoeg.Waarom stop week qua pil? Zou je gerommel met hormonen nu zeker niet zo constant mogelijk willen houden of maakt dat niet uit?
Ik kan het inderdaad ook niet aanraden, in general vind ik het al vrij nutteloos, maar tijdens het kuren nog minder. Als je maar hoog genoeg met androgenen (en ze hoeven geeneens te aromatiseren) doseert heb je inderdaad ook geen cyclus, deze onderdrukken je HPG as al sterk genoeg.
Niet helemaal waar dit. Als ik mijn pil doorslik verander ik langzaam maar zeker in een ballon, zowel lichamelijk als emotioneel. (je moet mijn borsten eens meemaken als ik mijn pil doorslik, shit) Daarnaast krijg ik vrij snel doorbraakbloedingen. Begrijp me niet verkeerd, ken zat vrouwen die hem probleemloos door kunnen slikken, maar helaas geldt dit niet voor iedereen. Maar goed, misschien is in dat geval voor de stabiliteit een spiraaltje dan meer geschikt?Dat.
Een stopweek is zo ouderwets en achterhaald, alleen maar gedaan voor een vals gevoel van 'veiligheid'. Voor jezelf en je lichaam is het eerder een last.
Niet doen, gewoon doorslikken. Zelfs als je niet kuurt trouwens, dan heb je ook geen irritante schommelingen meer. Ik doe het al 17 jaar.
Welke pil slik je? Klinkt als dat je dan een te 'zware' pil doorslikt (i.e. teveel oestrogeen).Niet helemaal waar dit. Als ik mijn pil doorslik verander ik langzaam maar zeker in een ballon, zowel lichamelijk als emotioneel. (je moet mijn borsten eens meemaken als ik mijn pil doorslik, shit) Daarnaast krijg ik vrij snel doorbraakbloedingen. Begrijp me niet verkeerd, ken zat vrouwen die hem probleemloos door kunnen slikken, maar helaas geldt dit niet voor iedereen. Maar goed, misschien is in dat geval voor de stabiliteit een spiraaltje dan meer geschikt?
De pil is overigens sowieso aan vervanging toe.
Welke pil slik je? Klinkt als dat je dan een te 'zware' pil doorslikt (i.e. teveel oestrogeen).

Die ze nu heeft bevat even veel EE2.Masego;
In jouw geval teken ik voor die 2kg aankomen. Bij kom er tussen de 4 en 5 kg bij. Plas mij dus een slag in de rondte de 2dagen voor doorbraak maar tintelingen door vasthouden vocht zijn dan wel weer weg en voel mij ook weer wat leukerwanneer het dus eindelijk is afgedreven. Maar heb datzelfde gevoel ook. Een plofbek en in mijn geval ook wat labiel. Al neemt dat met de jaren af.
En Yasmin? Is die pil niet wat voor je? Is heel licht.
Slik nu puur voor aas de pil maar meer ook niet dus. Al blijft vocht vasthouden met of zonder pil een stom iets
Die ze nu heeft bevat even veel EE2.
Nu is wat vocht vasthouden door de pil volstrekt normaal, maar 4 a 5 kg is wel 'n beetje over de top. Het is dat het met name om de oestrogenen gaat in de pil om deze te gebruiken naast een kuur, anders is een prog only pil wellicht 'n optie om uit te proberen.
Niet voor jou, want jij dient androgenen toe, jij hebt nu net de oestrogenen nodig.
Niet voor jou, want jij dient androgenen toe, jij hebt nu net de oestrogenen nodig.
Sides verminderen van de eca maar eca kan werkzaam zijn tot 26weken. Ook al voel je het niet werken, is daarom niet
dat het niet werkt![]()
Niet squat in de smith doen.
Voor de rest weer goed bezig geweest![]()