XXL Nutrition

kitten's log

Ondanks de drukte dus wel lekker kunnen trainen zo te zien he.
die afspraak... heb je er vertrouwen in dat je het gaat redden? Zou wel gaaf zijn als dat lukt!
Fijne avond.

• Topic Starter Topic Starter
Ondanks de drukte dus wel lekker kunnen trainen zo te zien he.
die afspraak... heb je er vertrouwen in dat je het gaat redden? Zou wel gaaf zijn als dat lukt!
Fijne avond.

Tom heeft het vertrouwen dus ik geloof hem. Vind het ook wel een leuke uitdaging voor 1 x

Je superset wijde en smalle squats, maar haalt er dan eerst steeds 10 kg af?

Zo, op naar de 100kg bench.
Ik weet niet wat je max nu is maar als dat idd 80 is is 100 misschien wat voorbarig maar wie weet..

Zo, op naar de 100kg bench.
Ik weet niet wat je max nu is maar als dat idd 80 is is 100 misschien wat voorbarig maar wie weet..

Ik heb tot 1 feb de tijd en houd wel van een man/vrouw uitdaging. Als geef ik 1 x toe en ga ik weddenschap aan

Rug:

superset:
High pulley
4x12x50kg
Plate loaded row
4x12x40kg

Superset
Lat pulldown
4x12x45kg
Afgewisseld met
Cable row
4x12x41kg

Super set:
Bent over row
4x12x25kg
Pullover dumbell
4x12x18kg

Triceps

Super set:
Small bankdruk
4x14x 30kg
Barbell skull crushers
4x14x10kg

Dippen bankje
4x8

Had geen fut om te gaan sporten . Ga nachten in dus stond in de "ik hang op de bank en doe niks"modus.

Dus gesleept naar sportschool en ineens zin flink rug aan te pakken.

Als je zo door blijft kuren, dan lukt dat inderdaad wel.

Moet 10 weken pauzeren na elke kuur:mad: want dat schijnt te horen.
Baal daar wel van maar wil het netjes doen. Dus primo loopt met december af dus januari/februari niks. Nooit gedacht dat ik zou balen want voel mij er goed bij

als je 100kg wil gaan benchen ga je daar met 14 reppers met 30kg niet komen..

als je 100kg wil gaan benchen ga je daar met 14 reppers met 30kg niet komen..

Ga ik ook niet. Winst van de vele herhalingen die qua gewicht wat omhoog zijn. Met toppen in gewicht ook onhoog.

Dus planning nu is om de week toppen en borst steeds afsluiten met wat zware gewichten en weinig reps. En dan op trots die dag de 100kg doen in februari. Of misschieb het benchen komende naanden weinig reps zwaar in gewicht?

Laatst bewerkt:
Kitten darling, kan je misschien proberen volzinnen te produceren? :D Ik ben altijd kapot moe na het ontcijferen van je replies in je log :roflol:

Om de week maxen op bench? Zou ik wel knap vinden. Weet niet hoe het werkt als je kuurt en of je er dan mee weg komt, maar het lijkt mij wat opportunistisch.

Ga ik ook niet. Winst van de vele hergalingen die qua gewicht wat omhoog zijn. Met toppen in gewicht ook onhoog.

Dus planning nu is om de week toppen en borst steeds afsluiten met wat zware gewichten en weinig reps. En dan op trots die dag de 100 doen. Of misschieb het benchen komende naanden weinig reps zwaar in gewicht?
als je je max wil verhogen moet je zware reps draaien t/m max 5 reps per set... alles daarboven is cardio en gaat je waarsch niet sterker maken

10 weken rust na je kuuur

Euhm, pct, bloedwaardes?

Zou dat inderdaad niet doen omdat het 'hoort' maar vanwege je gezondheid.
Bloedwaardes liet je regelmatig checken toch?

Waarom zwaar en weinig herhalingen aan het einde van je training? Normaal doe je dat andersom toch?

op a zou ze als ze puur op kracht trained gigantische strenght gains moeten kunnen boeken.

10 weken rust na je kuuur

Euhm, pct, bloedwaardes?

Die laat ik meten natuurlijk. Al verwacht ik met huidige kuur niks bijzonders gezien de lichtheid.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 00:33 ----------

Zou dat inderdaad niet doen omdat het 'hoort' maar vanwege je gezondheid.
Bloedwaardes liet je regelmatig checken toch?

Waarom zwaar en weinig herhalingen aan het einde van je training? Normaal doe je dat andersom toch?

Ik check soms als het zo uitkomt mijn bloed op werk maar kan niet altijd. Vandaar dat ik ook gewoon eens netjes via huisarts laat doen.

Ik doe normaal supersets al worden die gewichten ook geleidelijk aan verhoogd. Supersets tot minimaal 12 tot 14hh voor beetje krachtwinst maar vooral spieruithoudingsvermogen en verbranding vet. Nu bedenk ik mij dat het vooral om benchen gaat. Dus kan mij beter op benchen concentreren als ik borst doe qua zwaar trainen om daar sneller winst qua kracht te boeken

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 00:34 ----------

pff 100kg dat is geen kattepis
ben een beetje bang dat je veel koffie mag halen:p

Nee joh Haagse harry. Dat hoeft niet. Beetje meer karakter mag ik halen;). Als ik 95 kg kan doen moet die laatste 5 kg erbij op karakter gaan

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 00:36 ----------

op a zou ze als ze puur op kracht trained gigantische strenght gains moeten kunnen boeken.

Precies en daarom op borstdagen het benchen en incline niet als superset uitvoeren maar alleen die 2 max 5 hh en dan sets van 3. en steeds eindigen met een top ofzo?

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 00:38 ----------

Kitten darling, kan je misschien proberen volzinnen te produceren? :D Ik ben altijd kapot moe na het ontcijferen van je replies in je log :roflol:

Om de week maxen op bench? Zou ik wel knap vinden. Weet niet hoe het werkt als je kuurt en of je er dan mee weg komt, maar het lijkt mij wat opportunistisch.

Ik ben heeeeeeel opportunistisch;). En wilde max 1 x p/w toppen of anders om de week. Wil niet zeggen dat er elke keer weet ik veel hoeveel bijkomt. Het gaat erom dat er getopt wordt. dan levert dat uiteindelijk weer extra kilo's die blijvend kunnen worden aangehangen.

En zal proberen volzinnen te typen:kiss:

Laatst bewerkt:
Gaan slechte dagen worden woensdag en donderdag. Is leidens ontzet donderdag. Traditie getrouw na schooltijd van die kleine thuis eerst hutspot alvast eten en de stad in alle kermismeuk afwerken. Dan haar thuis droppen en dus zelf de stad in h**ren, sloeren en slempen op 2 oktober in de avond, .
En op 3 oktober de hele dag met een houten klaas door de stad slenteren en hutspot eten en overdag gewoon in de stad (oliebollen, vette bek, suikerspin, poffertjes, haring en witte brood etc).

Sportschool is dicht 3 oktober (k*t)
Ik zit in de nachtdiensten en kan vandaag en morgen niet sporten (nog k*tter) want morgen als ik 12u uit bed kom voor 20 pers hutspot maken. Anders had ik gesport.
Dit jaar geen houten klaas op 3 oktober want drinken deed ik al zelden dus heb dat al een tijd definitief geschrapt (leek mij met kuren beter)
Van hele dagen op de benen verbrand je toch iets aan kc's
Ik neem een beetje aan eigen vreterijen mee en skip alles behalve oliebollen en hutspot.

Dan ga ik vrijdag maar heeeeeeel lang sporten in de avond en in het weekeinde tussen het slapen door.

Ow en donderdag de primo zelf zetten.
En dat h**ren en sloeren overigens heeeeeeel misschien. Ik merk best wat van primo namelijk en wil mijzelf in vele opzichten netjes in de hand kunnen houden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven