MMA freak
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

als je toch eigen eten mee neemt, waarom dan wel hutspot en oliebollen eten?
Wel jammer. Behoorlijk vet spul die oliebollen. Maar je zou er idd je cheatdag van kunnen maken.
Omdat het traditie is met hele club elk jaar bij een zaak te eten en oliebollen bij mijn ouders. Dus wordt 3okt een cheatdag maar niet met alles want wordt mij te gortig dan. Taarten en hapjes op verjaardagen skip ik makkelijk maar 3 oktober zit in mijn bloed

Kan niet veel zeggen van foto's. Belichting is steeds anders en afstand. Misschien beter meten in cm om je progressie aan t e duiden.
Een duidelijke bicep afrekening of hoe je dat ook noemt zie ik nog niet op je foto's. En in welk tijdsbestek zijn deze 3?
het kan traditie zijn een etentje maar is sommige gevallen kun je dan bezig blijven. Ik zou de afweging maken of t wel de moeite waard is.
6 cm erbij met ondertussen 10% eraf is echt wel monsterlijk hoor. Maar je was pas nog ontevreden met je progressie omdat je weinig merkte?
6cm op je armen in een half jaar... ik zou ervoor tekenen hoor
Het zou fijn zijn als je bepaalde bevestiging krijgt. Dat die niet komt zij dan maar zo. Maar zeggen dat je minder vet ziet zou in zijn geval juist positief moeten zijn. Hij heeft al gezegd dat hij meer spieren ook voelt en ziet maar w.s door minder vet komt (denkt hij maar dat is het dus niet alleen want ben weer maar een maat in kleding gezakt)
En ik meet vanaf dat ik met pt begon.
Ik ben ook wel enorm verrast. Ik zag ook wel dat er meer "rondingen" kwamen en zag ze ook na trainen maar nu bevestiging dat ik niet gek ben. kan ook niet wachten tot dat stomme vet verder weg is want dan word ik eens echt blij en loont inzet eindelijk. Sport er zo hard voor.
Je inzet loont nu niet dan? Je zegt steeds dat je vooruit gaat, in kracht en je fysiek. Dat loont je werk toch lijkt mij?
Gewoon lekker op jezelf richten en niet teveel van andere mensen om je heen gaan verwachten. Je mindset aanpassen en positief proberen te blijven haal je de meeste resultaten mee!
Half jaar? het is nu oktober hoor. Van augustus tot oktober is 2 maanden.
euhhhhh niet klagen
als je biceps zo groeit dan zal je als je iets droger bent een mooie biceps hebben
Gaat dus goed toch?