Fitness Seller

kitten's log

als je toch eigen eten mee neemt, waarom dan wel hutspot en oliebollen eten?

• Topic Starter Topic Starter
als je toch eigen eten mee neemt, waarom dan wel hutspot en oliebollen eten?

Omdat het traditie is met hele club elk jaar bij een zaak te eten en oliebollen bij mijn ouders. Dus wordt 3okt een cheatdag maar niet met alles want wordt mij te gortig dan. Taarten en hapjes op verjaardagen skip ik makkelijk maar 3 oktober zit in mijn bloed

Wel jammer. Behoorlijk vet spul die oliebollen. Maar je zou er idd je cheatdag van kunnen maken.

Wel jammer. Behoorlijk vet spul die oliebollen. Maar je zou er idd je cheatdag van kunnen maken.

Houd het er ook op 1 is mijn bedoeling. En op het moment zelf kan ik altijd besluiteb het niet te doen. Mij kennende zal dat ook wel want is doodzonde en levert niks goeds op

Omdat het traditie is met hele club elk jaar bij een zaak te eten en oliebollen bij mijn ouders. Dus wordt 3okt een cheatdag maar niet met alles want wordt mij te gortig dan. Taarten en hapjes op verjaardagen skip ik makkelijk maar 3 oktober zit in mijn bloed

Zit wel meer in ja :P

Donderstraal hier maar fotoos want album maken lukte niet. Zijn verre van boeiend nog en achteraf gezien had ik beter steeds na sporten kunnen maken. dan lijkt het nog wat als ik de dames hier zie.

augustus 2013.jpg

begin september 2013.jpg

eind september 2013.jpg

Kan niet veel zeggen van foto's. Belichting is steeds anders en afstand. Misschien beter meten in cm om je progressie aan t e duiden.
Een duidelijke bicep afrekening of hoe je dat ook noemt zie ik nog niet op je foto's. En in welk tijdsbestek zijn deze 3?

het kan traditie zijn een etentje maar is sommige gevallen kun je dan bezig blijven. Ik zou de afweging maken of t wel de moeite waard is.

Kan niet veel zeggen van foto's. Belichting is steeds anders en afstand. Misschien beter meten in cm om je progressie aan t e duiden.
Een duidelijke bicep afrekening of hoe je dat ook noemt zie ik nog niet op je foto's. En in welk tijdsbestek zijn deze 3?

het kan traditie zijn een etentje maar is sommige gevallen kun je dan bezig blijven. Ik zou de afweging maken of t wel de moeite waard is.

In cm arm zit ik op 40 cm rond. Dat was in augustus 34.1 rond. Ik zal eens kijken hoe en wat qua betere fotoos maken. Vind dat vrij moeilijk door wisselende lichtval. Vet over de gehele linie is er totaal 10% weg gelukkig.

Ik maak eigenlijk zelden uitzonderingen. Ik heb ook verder geen wedstrijdambities ofzo. Haal mij dergelijke zaken ook niet in mijn hoofd. Vind dat ik daarvoor te slecht heb gezorgd in het verleden voor mijzelf. Maar wat ik eerder eens zei is het hoogst haalbare binnen vermogen hetgeen ik wil.

Verjaardagen of etentjes zijn geen uitzonderingen voor mij. Niet als het qua cheaten uitkomt en nutteloze suikers zijn al helemaal geen uitzondering. Maar zit over zat zaken nog te twijfelen t.a.v komende dagen. Wel of niet in de avond naar de stad, wel of geen hutspot eten, verzin het maar. Daar waar ik er nooit een tel bij stil stond omdat het een gebruikelijke uitzondering was doe ik dat nu wel.

6 cm erbij met ondertussen 10% eraf is echt wel monsterlijk hoor. Maar je was pas nog ontevreden met je progressie omdat je weinig merkte?

6 cm erbij met ondertussen 10% eraf is echt wel monsterlijk hoor. Maar je was pas nog ontevreden met je progressie omdat je weinig merkte?

Ik ben beduidend te streng voor mijzelf. En maak dezelde fout als half debiel nederland. Namelijk weegschaal aanhouden. En vergeet niet dat als "thuis" zegt niks te zien ik dat geloof eerst. Maar progressie nu rap eet ook meer.

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 07:54 ----------

En doe er al best lang over vond ik. Bedoel, ben meer dan half jaar bezig dus werd tijd.

Sinds augustus toch?

Lijkt me bij jou juist de bedoeling dat ze thuis niets zien haha.

6cm op je armen in een half jaar... ik zou ervoor tekenen hoor

Het zou fijn zijn als je bepaalde bevestiging krijgt. Dat die niet komt zij dan maar zo. Maar zeggen dat je minder vet ziet zou in zijn geval juist positief moeten zijn. Hij heeft al gezegd dat hij meer spieren ook voelt en ziet maar w.s door minder vet komt (denkt hij maar dat is het dus niet alleen want ben weer maar een maat in kleding gezakt)
En ik meet vanaf dat ik met pt begon.

Ik ben ook wel enorm verrast. Ik zag ook wel dat er meer "rondingen" kwamen en zag ze ook na trainen maar nu bevestiging dat ik niet gek ben. kan ook niet wachten tot dat stomme vet verder weg is want dan word ik eens echt blij en loont inzet eindelijk. Sport er zo hard voor.

Het zou fijn zijn als je bepaalde bevestiging krijgt. Dat die niet komt zij dan maar zo. Maar zeggen dat je minder vet ziet zou in zijn geval juist positief moeten zijn. Hij heeft al gezegd dat hij meer spieren ook voelt en ziet maar w.s door minder vet komt (denkt hij maar dat is het dus niet alleen want ben weer maar een maat in kleding gezakt)
En ik meet vanaf dat ik met pt begon.

Ik ben ook wel enorm verrast. Ik zag ook wel dat er meer "rondingen" kwamen en zag ze ook na trainen maar nu bevestiging dat ik niet gek ben. kan ook niet wachten tot dat stomme vet verder weg is want dan word ik eens echt blij en loont inzet eindelijk. Sport er zo hard voor.

Je inzet loont nu niet dan? Je zegt steeds dat je vooruit gaat, in kracht en je fysiek. Dat loont je werk toch lijkt mij?

Gewoon lekker op jezelf richten en niet teveel van andere mensen om je heen gaan verwachten. Je mindset aanpassen en positief proberen te blijven haal je de meeste resultaten mee!

euhhhhh niet klagen
als je biceps zo groeit dan zal je als je iets droger bent een mooie biceps hebben
Gaat dus goed toch?

40cm zijn toch flinke guns

Je inzet loont nu niet dan? Je zegt steeds dat je vooruit gaat, in kracht en je fysiek. Dat loont je werk toch lijkt mij?

Gewoon lekker op jezelf richten en niet teveel van andere mensen om je heen gaan verwachten. Je mindset aanpassen en positief proberen te blijven haal je de meeste resultaten mee!

Ja klopt maar ik dacht dat mensen die zwaar trainen snel aanzetten en dus snel gespierd zijn. Maar goed, ik denk dat ik verdringen heb dat het minstens een jaar duurt eer inzet echt gaat werken en goed is te zien. Dat externe factoren cruciaal zijn etc. Ik heb voorheen altijd zwaar getraind met weinig herhaling. Zoals nu was even wennen. Dat ik omhoog in gewichten ga met supersets en met toppen heb ik nu ook eindelijk echt door. En zelfben ik positief maar eraan toegeven is moeilijk (want dan ben je lief voor jezelf en dat vind ik moeilijk)

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 13:59 ----------

Half jaar? het is nu oktober hoor. Van augustus tot oktober is 2 maanden.

Nee lief Sjorsje, ik tel vanaf het moment dat ik met pt aan de bak ging. Als ik in 2 maanden zo'n armtienamevhadvgehad was ik nu direct minder zwaar gegaan omdat ik dan wel erg uit verhouding raakte. Feit blijft inmiddels wel...........vet gaat bij mij langzamer weg en spieren doen wel rapper hun werk. Iets wat ik altijd al dacht

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 14:00 ----------

Maar oprecht nog niet mooi. Niet om te klagen zeg ik dat maar het mooie komt wel

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 14:01 ----------

euhhhhh niet klagen
als je biceps zo groeit dan zal je als je iets droger bent een mooie biceps hebben
Gaat dus goed toch?

Dikke biceps vooral met aanspannen of na training. En ik ga pogen minder streng te zijn voor mijzelf

Terug
Naar boven