Fitness Seller

kitten's log

• Topic Starter Topic Starter
Je knalt wel lekker door he!
Hoe gaat het nu met de voeding?

Nu flut. Sta hondberoerd te werken. Voelde gisteren goed ( beetje keelpijn) maar na wakker worden schuurpapieren strot, wattenhoofd en snothoofd en misselijk. Ga pas vrijdag trainen.

Voeding ging over algeem goed. Val nog weleens terug maar is te overzien. Trainingen leiden er niet onder dus moet het goed zien te houden.

Laatste nacht qua werken. Voel hondsberoerd dus balen. Moet morgen weer spuiten maarspoken allemaal gedachtens ineens over het kuren. Daar ik komende dagen eerst ga uitzieken ben ik bang dat niet sporten ten koste van kuur gaat. krijg ook niet veel weg qua eten en lijf snakt naar fruit of crackertjes. I.i.g eten dat niet in schema voorkomt. komt ook omdat wanneer ik (als ik dat was ten minste) ziek was ik alleen at waar ik trek in had omdat ik anders niks at.

gevoel dat hele kuur nu voor niks is maar zal wel loslopen

zo, spuit door collega laten zetten in bovenarm/schouder. De eerste spuit van begeleider is tot op heden de beste en minst pijnlijke ook al prikte deze voor het eerst bij een ander.

Dacht, post redene van stilte maar even........ziek. Morgen naar huisarts

Ahh vervelend. Hoe gaat t met kuur?

Das balen meid. Eg ziek? of griep?
beterschap in ieder geval

Ahh vervelend. Hoe gaat t met kuur?

Voelt nu als compleet nutteloos eerlijk gezegd. Gebruik ten slotte iets voor spieren/kracht maar ben momenteel tot niet meer in staat dan een klein blokje om met de hond. Moet morgen werken en ga over een week een paar dagen naar londen.

Voor nu dus eigenlijk matig. Haal er niet uit deze week wat ik kan halen uit kuur en bang dat alles wordt verpest.

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 18:38 ----------

Das balen meid. Eg ziek? of griep?
beterschap in ieder geval

Gezien benauwdheid gok ik op longontsteking ( en voor hoe ik mij verder voel en de herkenbing van symptomen voor mijn lijf). Lijk/voel wel oud wijf. En dan beoekd ik heel oud eb langzaam lopend. Hond uitlaten is hoogst haalbaren.

Als het klopt wat ik denk bij huisarts zal het wel weer AB-kuur met prednison worden. Morgen dus meer.

Laatst bewerkt:
Longontsteking...... Ab-kuur beginnen en hopen dat dit aanslaat. Beetje erg nu de balen en de pest erin. Niet sporten dus zonde van kuren nu.

Juist goed dat je nu tijdens ziekte en een zware cut je spiermassa behoudt.
Daarna weer oppakken! Beterschap.

Juist goed dat je nu tijdens ziekte en een zware cut je spiermassa behoudt.
Daarna weer oppakken! Beterschap.

Die cut is nu even niet. Wel shakes met water maar eet nu wat makkelijk te pakken is. Geen slecht eten ofzo maar nu (vooruit) koken en steeds opstaan voor eten gaat niet. Maar doe mijn best.

En dank je!

Waarom direct prednison?

Beetje heavy om gelijk erin te gooien.

Waarom geen doxycycline eerst?

Paar bakken kwark en tonijn laten halen door de knecht, krijg je toch je eiwitjes binnen.
Beterschap!

Waarom direct prednison?

Beetje heavy om gelijk erin te gooien.

Waarom geen doxycycline eerst?

Ik loop dwars door een enkele longontsteking heen ( iedereen is weleens verkouden alleen heb ik het vaak dan ook benauwd)9 van de 10 x. Ik heb geen koorts o.a. Alleen maar een traag looptempo en benauwd. Anyway, hierdoor sloeg vaak ab niet aan omdat stadium te ver was of gewoon ab alleen niet afdoende was en alsnog pred. . Zodoende laatste jaren combi.

Vandaar dat ik graag nu eerst enkel ab wilde en als het niet aanslaat voor vrijdag dan even kijken hoe verder.

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 16:40 ----------

Paar bakken kwark en tonijn laten halen door de knecht, krijg je toch je eiwitjes binnen.
Beterschap!

Nou......lopen dan jij:p

Geen melkprodukten aub. Is nu niet goed ivm stimuleren slijmproduktie.

Sinds paar dagen terug van londen. Uiteindelijk het weekeinde voor vertrek een stoot prednison gekregen omdat ab-kuur weinig effect had. Lang verhaal kort........morgen weer eindelijk aan de bak. Hoop niet al te veel moeten inleveren.

Planning morgen borst en biceps

Inmiddels twee weken verder, wat deed je lichaam? Of gaat t je alleen maar om kracht?

Inmiddels twee weken verder, wat deed je lichaam? Of gaat t je alleen maar om kracht?

Lichaam deed poging beter te worden??? Voor nu gaat het mij om fit voelen weer. Begrijp de vraag ecen jiet helemaal geloof ik. Gaat mij niet alleen om kracht maar zoals ik mij nu voel is nog verre van de "oude"

Omdat je niets over je huidige shape loslaat.

Jammer van je kuur zeg. Neem aan dat je daar nog mee bezig bent of ben je nu off?
volgens mij had je er wat meer uit kunne halen. Oke. Ziek zijn kun je niets aan doen maar het lijkt wat wankel opgezet. En zoals abfab ook zegt dat je verder niet veel los laat over je fysiek of veranderingen.

Bench
1x15x40kg
2x12
1x8
1x7

Incline
1x15x30kg
2x12
1x8
1x7

Dumbell fly
1x12x8kg
1x10
2x8

Dumbell flat chest press
1x12x8kg
1x10
2x8

21-en ez 15kg
4x

Qua spierkracht helemaal kapot. Geestelijk niet maar trillende armen.
Niet misselijk o.i.d maar puur spierconditie
Naar huis gegaan omdat ik huilbui ervan voelde opkomen en niet in sportschool wilde snotteren. Vond het rotgevoel dat de aanslag op lichaam zo groot is en dus merk-voelbaar.

Paar uur geslapen want was moe. Morgen rug. En alles even aanpassen qua gewichten en trainingsvorm tot het weer goed voelt.

Terug
Naar boven