MuscleMeat

kitten's log

PCT voor vrouwen? Wat wil je precies PCT'en?

Geen Nolva natuurlijk ;)

Maar lijkt mij dat er wel iets is om de loedwaarden snel op juiste peil te krijgen.

Kan toch niet zo zijn dat al die vrouwen nooit wat nemen voor sneller herstel?

Geen Nolva natuurlijk ;)

Maar lijkt mij dat er wel iets is om de loedwaarden snel op juiste peil te krijgen.

Kan toch niet zo zijn dat al die vrouwen nooit wat nemen voor sneller herstel?
Vrouwen herstellen sowieso snel, enige wat sommigen dan nog doen is de dosering afbouwen tot een hele lage, of DHEA suppleren. Van beide zie ik het nut niet echt in.

Vrouwen herstellen sowieso snel, enige wat sommigen dan nog doen is de dosering afbouwen tot een hele lage, of DHEA suppleren. Van beide zie ik het nut niet echt in.

Heb jij bloedwerk van vrouwen die on zijn?

of net off?

wel interessant.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag gekeken hoe het met benen staat. Spierconditie ook van benen minder maar kracht is er wel. Desondanks dus alles vandaag aangepast en vooral de ademhaling goed beheersen.

komende maand om de dag kracht en 2 x cardio maar in etappes. daar waar ik met gemak een uur kan steppen heb ik met 2 minuten al zwaar.

kan dus wat dat aangaat echt niks zinnigs posten. Enige progressie voor komende tijd is of trainingen beter verlopen.

had je nou veel krachtgains?

had je nou veel krachtgains?

Ben uiteindelijk qua benen niks verloren. Dat is dus wel positief. Uit verleden weet ik dat dit wel het geval was en nu dus niet.

Progressie ging snel met kuren als je dat bedoelt maar of dat dior kuur kwam of niet is niet duidelijk. Voor mijzelf kan ik de 12weken off benutten wat dat mij aan gains op gaat leveren

ja qua kracht bedoel ik dan, en je was van plan om straks nog een kuurtje te pakken?

ja qua kracht bedoel ik dan, en je was van plan om straks nog een kuurtje te pakken?

Ja echt wel. Maar het vraagt gewoon veel geduld en zoeken wat kan qua hoeveelheden ook als in doseringen. Je wordt niet gelijk een halve vent door het kuren. Alleen als ik er heel opgewonden van word pas ik. Maar ik vind wel dat ik te hoge verwachtingen had dus die heb ik ook gelijk al netjes bijgesteld.

Laatst bewerkt:
ga paar dagen weg (alweer:D) maar nu naar Texel. Flink wat frisse zeelucht tot mij nemen en flink wandelen over strand (lees zandhappen).

6 dagen sporten blijft staan. Verschil nu is de ene dag een uur cardio, de andere dag in supersets kracht.Zodra alles weer als vanouds voelt afgesproken om wat crossfit onderdelen een x te doen want wilde ik zo vreselijk graag. Had ook een training gezien van Dana L.B. welke ik ook graag een x wilde doen.

Legpress 350 kg? Wat een verdomd sterke poten heb jij dan voor een vrouw.

Vage omschrijving. Waarom mag je werk niet zien dat je squat dan?
Of vertel je daar dat je niet zo zwaar mag tillen? : D

lijkt me duidelijk dat ze het over juicen heeft niet over squatten.

Wat mij niet duidelijk is , is waarom je nu kuurt. Kun je wat vertellen over je shape hoe deze in de loop der tijd veranderd is? Je hebt het nl veel over je kracht en ik was wel benieuwd hoe het met de shape nu gaat en of je enige vooruitgang daar in boekt.

Terug
Naar boven