kitten
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 56
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 83kg
Dussssssssssssssss

Benieuwd wat zijn reactie is dan als hij wakker wordt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vrouwen herstellen sowieso snel, enige wat sommigen dan nog doen is de dosering afbouwen tot een hele lage, of DHEA suppleren. Van beide zie ik het nut niet echt in.Geen Nolva natuurlijk
Maar lijkt mij dat er wel iets is om de loedwaarden snel op juiste peil te krijgen.
Kan toch niet zo zijn dat al die vrouwen nooit wat nemen voor sneller herstel?
Vrouwen herstellen sowieso snel, enige wat sommigen dan nog doen is de dosering afbouwen tot een hele lage, of DHEA suppleren. Van beide zie ik het nut niet echt in.
ja qua kracht bedoel ik dan, en je was van plan om straks nog een kuurtje te pakken?
) maar nu naar Texel. Flink wat frisse zeelucht tot mij nemen en flink wandelen over strand (lees zandhappen). Legpress 350 kg? Wat een verdomd sterke poten heb jij dan voor een vrouw.
Is niet pannata maar van techno gym. Wist nooit dat er verschil was want dacht legpress is legpress is een pot nat, not!!!!!!!!

Ok. en squats 160 kg! Damn, als je daar eens een filmpje van kan posten![]()
Ik doe liever dan trainen. Door mijn werk zal ik nooit filmpjes posten. Heb het eerder overwogen maar wijheid om niet te doen
Sq is 1x en was ook eenmalig, hahaha.
Ik doe liever dan trainen. Door mijn werk zal ik nooit filmpjes posten. Heb het eerder overwogen maar wijheid om niet te doen
Sq is 1x en was ook eenmalig, hahaha.