Fitness Seller

kitten's log

Maar qua gewicht, vetpercentage, spiegelbeeld, etc. Hoe gaat het daarmee?

Trainingen zul je inderdaad ff rustig weer op moeten bouwen.

• Topic Starter Topic Starter
Maar qua gewicht, vetpercentage, spiegelbeeld, etc. Hoe gaat het daarmee?

Trainingen zul je inderdaad ff rustig weer op moeten bouwen.

Primo spuit ik nog netjes hoop op sneller herstel qua spieren. Voor nu staat goed voelen sinds ziekzijn voorop. Ik ben dus vandaag niet met spiegelbeeldb oid in de weer geweest. Ik voelde mij echt goed namelijk paar weken terug. Zelfbeeld werd beter maar ook hoe trainen ging en plannen qua trainingsvormen

Laatst bewerkt:
Je levert in met ziek zijn. Dat is niet gek en hoort erbij. Gewoon weer opbouwen. Het komt echt sneller terug dan je denkt.

Maar hoe gaat het nu echt? gewicht en vet? of wacht je eerst een volgende meting af?
succes in ieder geval. Leg vooral de lat niet te hoog met het weer inkomen na ziekte.
Dan valt het je alleen maar tegen.

ff lekker rustig aan beginnen en dan weer opbouwen.
Ik snap best dat er wat teleurstelling in je hoofd en lichaam zit (heb ik ook de afgelopen tijd gehad door mijn blessure) maar er is maar 1 oplossing.... knop om in je hoofd, diep ademhalen en afsluiten en daarna rustig weer door gaan en dan komt het vanzelf weer.
Ik denk dat je meer verwacht had van je kuur maar het is helaas ff niet anders
kuur is nu niet belangrijk, ik zou zeggen helemaal kappen er mee (of afbouwen) en dan pas weer beginnen als je er lichamelijk en mentaal weer klaar voor bent.
Maar goed... ik heb geen verstand van kuren dus misschien zeg ik nu iets wat helemaal niet zo makkelijk kan.

Crunch 8xkort,8xlang,8xkort
1x30
1x35
1x30
1x35

Rug:

Lat pulldown
4x 12x45kg

Cable row
4x12x41kg

High pulley
1x12x50kg
3x12x40kg

Bent over row
4x12x25kg

Triceps

Small bankdruk
1x25x 30kg
3x14x30kg

Barbell skull crushers
4x14x10kg

Niet gewogen maar wel cm gemeten. Niks noemenswaardig omdat ik zichtbaar vocht vasthoud (nog)

Ben ook verre van fit. Tom zei dat ik onbewust verval in oud trainingsgedrag als in richten op gewichten dus kg's. Terwijl ik beter gewoon supersets kan doen maar dan laag in gewicht.

Morgen pt en tijdelijke aanpassing doelen.......rustig opbouwen spierconditie. Dus doe dat ook netjes. Is even niet anders omdat ik anders mijzelf zou gaan frustreren

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 00:03 ----------

Zie net bericht marina en grosje:o

Nu gaat het k*t maar kan gaan piepen maar zonde van energie. Zal trainingen aan moeten passen even tot het allemaal weer goed voelt.

ff lekker rustig aan beginnen en dan weer opbouwen.
Ik snap best dat er wat teleurstelling in je hoofd en lichaam zit (heb ik ook de afgelopen tijd gehad door mijn blessure) maar er is maar 1 oplossing.... knop om in je hoofd, diep ademhalen en afsluiten en daarna rustig weer door gaan en dan komt het vanzelf weer.
Ik denk dat je meer verwacht had van je kuur maar het is helaas ff niet anders
kuur is nu niet belangrijk, ik zou zeggen helemaal kappen er mee (of afbouwen) en dan pas weer beginnen als je er lichamelijk en mentaal weer klaar voor bent.
Maar goed... ik heb geen verstand van kuren dus misschien zeg ik nu iets wat helemaal niet zo makkelijk kan.

Kan prima en lijkt me een bijzonder goed advies.

Maar goed, dat had ik al vanaf het begin gezegd he Poes ;)

Maar wel idee dat je % stabiel blijft? Er word een paar x naar gevraagd maar niet echt ingegaan op de vragen die gesteld worden.

Als je steeds zo ziek bent zou ik idd je kuur gaan staken tot je alles weer op orde hebt. Je haalt er imo niet het optimale resultaat uit op deze manier en ook dat je oude trainingsgedrag weer terug gaat komen.

Maar wel idee dat je % stabiel blijft? Er word een paar x naar gevraagd maar niet echt ingegaan op de vragen die gesteld worden.

Als je steeds zo ziek bent zou ik idd je kuur gaan staken tot je alles weer op orde hebt. Je haalt er imo niet het optimale resultaat uit op deze manier en ook dat je oude trainingsgedrag weer terug gaat komen.

Steeds? Dit jaar eerste x hoor. Wat ik heb qua kuur is gewoon een beginnerskuurtje. Straks paar weken off en dan weer opnieuw. Qua bijwerkingen reageer ik prima dus nergens last. Van beginnerskuur is het irreel om hoge verwachtingen te hebben.

Dus wat ik tot op heden merkte was hooguit flinke pomp. Toename kracht kan kuur zijn maar hoeft niet. En droger worden is nu door ziekzijn veel minder. Heb ronder gezicht door vocht nog.

Net armen met pt gedaan. Sommige gewichten zijn iets omlaag maar veelal hetzelfde. Hoe ik nu aan de slag kan alleen is ook helder. Morgen benen samen

Beginnerskuurtje?

Primo met ana en ecay was het toch?
Hell no beginnerskuurtje

Ff paar weken off en weer beginnen?

Dat is niet de juiste manier.
Wie verteld je om het zo te doen?

Bedoelde al tijdje ziek want houd toch al ff aan?

Had kuur gestopt. Alles opnieuw onder de loep en dan ff weer opnieuw.

je kan toch niet zomaar stoppen met een kuur ???

Nou, persoonlijk ervaar ik het als beginners kuur maar goed. Zo voelt het voor mij dan. Alles netjes opgebouwd en kijken hoe lijf op reageert en kan dan in toekomst eens verder kijken wat mogelijk is. maar goed, niet alleen natuurlijk. Ga absoluut niet zelf zitten rotzooien.
Ik heb zodadelijk 10 weken primo gehad. Dus als na laatste spuit 12 weken niks als in herstel. En dan weer verder eventueel.

Mij is anavar enorm goed bevallen. Voelde er top bij.

Ik ben ruim 3 weken niet o.k. maar tot de laatste goede training niks aan de hand hoor. En een kuur als primo o.i.d ga ik echt niet zomaar afbreken. Zonde van de moeite en het draagt wellicht bij tot sneller herstel vans spieren nu. Dus gewoon het potje opmaken.

Oké.
Dus wel degelijk pct met bloedwerk?

Dat is goed

Oké.
Dus wel degelijk pct met bloedwerk?

Dat is goed

Ja tuurlijk. Met paar weken off bedoel ik prikken van waardes en lichaam rust geven. En daarna weer eens kijken. Ik denk ook dat het ook zoeken binnen vermogen waar lichaam goed op regageert.

Nee, macje..........zou never zomaar even niks gebruiken en dan zonder bloed testen weer gaan gebruiekn

Maar dat is dan ook geen PCT, dat is gewoon je bloedwaarden meten.

Precies waarom ik het ook aan Mack vroeg. :)

Terug
Naar boven