MuscleMeat

kitten's log

• Topic Starter Topic Starter
Vage omschrijving. Waarom mag je werk niet zien dat je squat dan?
Of vertel je daar dat je niet zo zwaar mag tillen? : D

Misschien mijn beroep en mensen waar ik mee werk? Mijn collega's juichen mij juist toe dat ik op deze manier sport. Bij calamiteiteiten of assistentie wordt ook ik gebeld. En als het niet wordt geloofd wat ik doe, prima. Maar ik zie persoonlijk niet in wat liegen voor nu heeft.

Gaat niet om niet geloven, is gewoon gaaf om een vrouw 160 kg te zien squatten. Voor mij een inspiratie iig.

Maar goed. Lees liever antwoord op natty's vraag ;)

Gaat niet om niet geloven, is gewoon gaaf om een vrouw 160 kg te zien squatten. Voor mij een inspiratie iig.

Maar goed. Lees liever antwoord op natty's vraag ;)

O.k.....excuses dan. Maar x samen sporten dan?

T.a.v hetgeen jij graag leest. Nosje zei het al. Net als iedere beginner ben ik nog proberen en licht kuren. Kijken hoe het bevalt, hoe het voelt etc. Over paar maanden weer eens kijken hoe en wat. Want die krachtpieken konden door kuur komen maar hoeft niet perse. En zo heel veel nu verwacht is niet realistisch. Groot worden kost veel en lang tijd en nog meer geduld.

Laatst bewerkt:
Misschien mijn beroep en mensen waar ik mee werk? Mijn collega's juichen mij juist toe dat ik op deze manier sport. Bij calamiteiteiten of assistentie wordt ook ik gebeld. En als het niet wordt geloofd wat ik doe, prima. Maar ik zie persoonlijk niet in wat liegen voor nu heeft.

Werk je bij de politie dan? Of beveiliging?

Vreugdevol geweest maar is verre van wat het was. Maar komen er wel. Enorm moe erna. Nu nachtdiensten

Afgelopen week trouw elke dag geweest. Niet gepost omdat ik vind dat het nog niet o.k genoeg is. Ben nog niet op "oude" niveau en is nog aangepast. Om de dag kracht en geen cardio (3xpw dus afgelopen week) en andere dag cardio 30min dus ook om de dag en 1 dag rust.

Komende week proberen na krachttraing de cardio weer te doen.

Dus niet actief in eigen topic wil niet zeggen niet actief in de sportschool.

Net klaar met borst/biceps. Post training wel op werk dus pas vannacht. Maar moest enbwildevgraag pr posten.

Bankdrukken 1x 90kg

Hele training ging top. Ben zo blij na weken kwakkelen.

damn sterke bench, lukt mij nog niet eens :(

welke bijwerkingen?

Sjonge je hebt de stats van een vent. Wat een gewichten!

Pfffff tig x wat getypt maar dan kom wel heel onzeker over. Weet dus niet wat te zeggen. :sad:

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Ik hield enorm vocht vast. Ronde harses en mijn romp ook. Daarom ben ik ook voorzichtig met wat kan wel en wat niet qua aas. Ik weet dat ik gevoelig ben voor vasthouden vocht.

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

:cool:

Terug
Naar boven