Fitness Seller

kitten's log

moet je maar eens voorstellen als je andere middelen had gebruikt dan.

hallo kitten goei log, maar ik zie je nie achter mij hoor :s

• Topic Starter Topic Starter
hallo kitten goei log, maar ik zie je nie achter mij hoor :s

Huh????

Vind posten trainingen moeilijk. Zit zo ontzettend veel variatie maar pr's zijn er ook.

Gisteren rug bijv dumbell pullover met 22kg gedaan
Biceps 21-en met ez-stang 25kg

Dus na pr bij borst maandag nu ook bij rug gisteren.

En ? wordt je nu ook droger, of kom je aan door de roids?

Wat is nu precies je doel? Ik ben het helemaal kwijt. Kracht of toch je uiterlijk veranderen of wil je een combinatie van beide. Zie je veel over PR's praten, maar lijkt imo niet het belangrijkste als je voor je uiterlijk wilt gaan wat ik als eerste uit je log begreep.

Huh????

Vind posten trainingen moeilijk. Zit zo ontzettend veel variatie maar pr's zijn er ook.

Gisteren rug bijv dumbell pullover met 22kg gedaan
Biceps 21-en met ez-stang 25kg

Dus na pr bij borst maandag nu ook bij rug gisteren.

Wat is nu precies je doel? Ik ben het helemaal kwijt. Kracht of toch je uiterlijk veranderen of wil je een combinatie van beide. Zie je veel over PR's praten, maar lijkt imo niet het belangrijkste als je voor je uiterlijk wilt gaan wat ik als eerste uit je log begreep.

Ja ik wou het niet zeggen maar dacht het ook ...vriendin ;) wat wil je nu eigenlijk?
Ik dacht ook dat je je fysiek beter wou hebben, uiteraard ga je met meer spiermassa ook meer vetverbranden maar ik heb het idee dat je nu echt alleen op kracht PRs aan het mikken ben.
Ook goed natuurlijk.... Als dat je doel is:D

Heb als het goed is bijlage toegevoegd. Doel is en blijft bodybuilding maar een slag minder groot zeg maar. Wedstrijden kan ik wel willen en soms zou ik wel willen leven in een sportschool maar is niet haalbaar.

Dat ik ook pr's noteer is omdat ik ook zo nu en dan doe toppen. Buitendat gaan gewichten waar mogelijk met 12 herhalingen omhoog. Dat is iets wat nog even blijft. Ik mik dus niet op kracht zoals sterkste man/ vrouw dat doen of powerlifters.
Door de supersets en de maximaal 17 herhalingen juist vetverbranding maar er is gewoon nog altijd sprake van toename kracht al zijn het dus geen korte herhalingen

Zaterdag ook gesprek. Ik wil eel graag precies weten hoe een training er uitziet als we heel gericht gaan trainen i.p.v supersets met redelijk wat herhalingen. En of ik dat kan inpassen in mijn huidige leven. Ik vind namelijk physique het allermooiste om te zien.

Ik wil heel graag duidelijk zijn maar is moeilijk zo te zeggen. Daarom ga ik ook praten. Een ander gaat gelijk aan de bak in de sportschool maar Ik heb ook met thuis te maken waardoor ik een klein beetje moet rekening houden met hoe ik er uitzie en ik in tweestrijd vaak zit.

Spieren zijn wel hard vooral door kuren. En nu merk ik ineens vooruitgang. Maar of het door kuren komt of gewoon goed herstel is niet helder. Benen voorkant zijn vooruit gegaan en biceps en onderarmen. Verder vind ik het moeilijk te zeggen. Maar volgens gasten op sportschool wordt borst en rug breder

Voor aanvang kuren had ik allemaal verwachtingen. Nu weet ik dat je zeker een eerste keer gewoon geen verwachtingen beter kan hebben. Zo nu en dan een kuur pakken, hard trainen (deed ik al), dagelijks cardio ( moet dus gewoon vaker), slapen en strakker eten ( ik cijfer mijzelf snel weg) zou mij moeten lukken met de zomer beetje leuk te ogen

Grosje, lieve Haagse har, ik pm je

Laatst bewerkt:
Mooi toch dat je nu toch vooruitgang ziet.?
Had zelf het idee dat je door je ziekte tussendoor eigenlijk weinig aan je kuur had en misschien zelf nadeel er van had
Maar je weet ik heb geen verstand van kuren dus ik zeg nu wat ik denk (maar dat is misschien niet waar)
Maarrr Lekker toch ook dat je kracht groter is geworden, wie wil dat niet
Aan de andere kant, als je toch een droger fysiek wil dan moet je toch gaan denken aan de juiste voeding, meer cardio en anders trainen - meer reps minder op kracht.
Ik weet 1 ding.. als je echt iets wil dan kan je van alles bereiken dus ook wat jij voor ogen heb.
maar alles begint met een goede planning want je moet een goede mix hebben tussen werk, gezin en hobby
Succes en niet opgeven ;)

Wel zware photoshop die bijlage

Als jij duidelijk aangeeft wat je wilt moet dat zeker haalbaar zijn zelfs om in te passen in je huidige leven.
Je kunt het zeker inrichten dat het allemaal te combineren is. en als je geen podium ambities hebt hoef je lang niet zo intensief en kun je er wat langer over gaan doen toch? ;)

Maar nooit zeggen dat iets niet haalbaar is!!! Je mindset beetje aanpassen joh. Je kunt zeker heel wat bereiken. kijk eens op t internet wat voor transformaties je wel tegenkomt. Alles is mogelijk (bijna alles) als je er helemaal voor gaat. !

@grosje
Het is zo makkelijk die fysieke indelingen van bikini tot figure of bodybuilding en al het andere. Maar ik laat wedstrijdambitie bewust varen. Wel weet ik heel precies wat ik mooi vind en daar gaan we zaterdag thuis eens goed over praten. En cardio eens met je. Maar t.a.v kracht is het haalbaar middels supersets en meer herhalingen mogelijk zwaar in gewichten te gaan.

Ik heb tijdens ziekzijn aas gewoon gebruikt dus gespoten. Ik dacht oprecht dat kuur voor snot was. Vrij logisch lijkt mij. En dat post ik ook. Nu blijkt dit dus minder teniet zijn gedaan dan gedacht werd. Dat ik zo nu en dan doe toppen is omdat ik dat fijn vind. Geeft mij wat zelfvertrouwen

Zodra thuis het toelaat ga ik liefst vaker naar gym maar kan nog niet.

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Als jij duidelijk aangeeft wat je wilt moet dat zeker haalbaar zijn zelfs om in te passen in je huidige leven.
Je kunt het zeker inrichten dat het allemaal te combineren is. en als je geen podium ambities hebt hoef je lang niet zo intensief en kun je er wat langer over gaan doen toch? ;)

Maar nooit zeggen dat iets niet haalbaar is!!! Je mindset beetje aanpassen joh. Je kunt zeker heel wat bereiken. kijk eens op t internet wat voor transformaties je wel tegenkomt. Alles is mogelijk (bijna alles) als je er helemaal voor gaat.
!

Podium laat ik wegens thuis varen. Zonder steun/begrip lukt dat niet. Ik kijk heel veel filmpjes en op speciale bodybuildsites over trainingen en fysieken. Puur absorberen van leesvoer.
Mijn mindset is best goed want ik ben ook heel rationeel als er sprake van externe negativisme. Uit veld slaan laat ik mij niet maar ik moet wel rekening houden met partner als het om uiterlijk gaat. Al denk ik dat er ook sprake is van jaloezie

Je moet doen waar jij je goed bij voelt! Zeker moet je beetje aanpassen thuis en samen eruit kunnen komen. Vind hij het dan niet beter dat je hiervoor gaat en je lekker in je vel voelt?

Podium hoeft zeker niet, maar zo;n soort fysiek is zeker haalbaar;)

Probeer er samen toch over te praten. Negativiteit en jaloezie zijn geen goede dingen om tussen jullie te hebben staan.
Maar een open gesprek aangaan over wat jij wil en wat je partner graag ziet moet kunnen. Als het uitgesproken is kan jij ook je zegje doen en je dromen uitspreken. Tuurlijk is het veel beter en fijner om die steun te hebben om je doel te bereiken. (en ook ik zeg het is haalbaar als jij het wil). Maar die steun en begrip kan ook groeien met de tijd.

Mijn man zei eerst ook tegen me.. niet té gespierd worden hoor. En was toch wel wat terughoudend. Ik heb hem gevraagd of hij me erin wil steunen. Ik heb nu ook uitgesproken dat ik echt ooit 1 x op het podium wil staan. Voor mezelf! bewijzen dat ik het kan. Hij wil me erbij steunen. Omdat hij ziet wat het met me doet het trainen. Hij ziet me opleven. vrolijk worden, groeien en meer vertrouwen krijgen. Misschien dat als je er echt voor gaat zitten dat dat bij jullie ook een beetje kan gaan groeien. Het kost toch tijd en veel moeite om je droomfysiek te halen. Dus misschien dat het in een zodanig tempo gaat dat hij er wel aan kan wennen en je wil gaan steunen.

Ik hoop het in ieder geval voor je. Want je moet zeker niet je dromen en wat jij wilt opgeven. De wensen en dromen van beide partijen in een relatie zijn even belangrijk. En soms moet je je dan wat aan elkaar aanpassen. :)

bemoeien jullie verder maar gewoon met haar training en niet met haar thuissituatie.

bemoeien jullie verder maar gewoon met haar training en niet met haar thuissituatie.

Is lief van ze bedoelt. Ik postte alleen facetten waar ik mee moet rekening houden. Waarom ik dus podium niet kan doen. En dat thuis niet bereid is tot praten moge duidelijk zijn. Daarom is het zoeken naar wat nog enogzins o.k is maar ik ga mij er niet te veel door laten beperken meer.

Cardio gedaan. Uur op stepper gestaan.

Wie weet draait t bij als je eenmaal je doel bereikt hebt. Maar mooi dat je er niet door uit t veld laat slaan. ..benieuwd naar uitslag van je overleg over training ed. Kom af en toe ff buurten:p

Wie weet draait t bij als je eenmaal je doel bereikt hebt. Maar mooi dat je er niet door uit t veld laat slaan. ..benieuwd naar uitslag van je overleg over training ed. Kom af en toe ff buurten:p

Hahahaha, nou dat gaat niet gebeuren dat bijdraaien helaas.

Zo, douchen, eten en werken

Doe ff normaal hork. Als je geen meningen wil horen dan moet je geen dagboek openbaar zetten.
Marina's advies was spot on.

Kuren en trainen achter de rug van je levenspartner om is natuurlijk niet het meest voor de hand liggende om te doen.

Terug
Naar boven