XXL Nutrition

kitten's log

• Topic Starter Topic Starter
Doe ff normaal hork. Als je geen meningen wil horen dan moet je geen dagboek openbaar zetten.
Marina's advies was spot on.

Kuren en trainen achter de rug van je levenspartner om is natuurlijk niet het meest voor de hand liggende om te doen.

Des te moeilijker was het ook om die keuze te maken maar des te fijner te loggen omdat hier mensen zitten die begrijpen wat het inhoud als je kiest om zo te sporten en leven ernaar in te richten

Is lief van ze bedoelt. Ik postte alleen facetten waar ik mee moet rekening houden. Waarom ik dus podium niet kan doen. En dat thuis niet bereid is tot praten moge duidelijk zijn. Daarom is het zoeken naar wat nog enogzins o.k is maar ik ga mij er niet te veel door laten beperken meer.

En anders had je al een podiumwaardig fysiek gehad?
Vind het nog steeds een raar verhaal. Je zegt het alsof hij de beperkende factor is, maar gebruikt wel AAS achter zn rug om. Neem zelf s wat verantwoordelijkheid!

---------- Toegevoegd om 07:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:27 ----------

Maar wel eindelijk wat info over wat het kuren je nu heeft opgeleverd, qua uiterlijk. Dankje!

Nou ja, dit is niet het eerste verhaal van een persoon die graag iets wil en waarbij de partner het maar vreemd vind of niet snapt wat voor plezier de ander daar aan beleeft.
Het is heel moeilijk om over bepaalde dingen te oordelen als je zelf niet in de zelfde situatie staat.
Ik denk dat iedereen wel eens iets achter de rug van hun partner doet omdat ze bang zijn dat ze het anders niet begrijpen. Ik heb zelf vroeger (bij een kleine gym) vaak met verschillende dames getraind (vroegen ze zelf aan mij) omdat ze zelf weinig verstand hadden van de sport en geen vertrouwen hadden in de fitnesstrainer daar. Maar ik durfte dat nooit aan mijn partner te vertellen want ik was bang dat ze het niet zou begrijpen en zou denken dat ik alleen maar wou aanpappen met die dames. Je geloofd het vast niet maar ik vond het gewoon leuk om ze wat uit te leggen en dat ze soms nog mooi waren dat was meegenomen maar niet mijn drive om het te doen.
Ik snap daarom best dat mensen soms iets voor de partner verzwijgen omdat ze denken dat ze het niet zouden begrijpen.

En dan kan ze wel kuren in het geheim, maar niet gewoon cutten?

ik weet het niet want ik sta niet in haar schoenen.
1x per dag op je werk (want ik begrijp dat ze dat doet) een spuit in je kont of been doen lijkt mij makkelijker te verbergen als een voedingsschema waarvoor je thuis toch ook alle voorbereidingen voor moet doen.
Kijk ik ben al helemaal geen voorstander van kuren maar ik begrijp soms wel dat mensen niet alles kunnen delen met de partner omdat die er totaal geen begrip voor hebben of bang zijn dat het ook consequenties gaat hebben voor hun zelf.
Of het verhaal klopt (want daar gaat het jou om) daar oordeel ik niet over

Laatst bewerkt:
Just curious, wat voor fysiek vind je vent dan wel nog mooi?

Des te moeilijker was het ook om die keuze te maken maar des te fijner te loggen omdat hier mensen zitten die begrijpen wat het inhoud als je kiest om zo te sporten en leven ernaar in te richten

Weet ik toch, maar je helpt jezelf er niet mee zo. Jij als zorgverlener zou dat moeten begrijpen.
Die transformatie begint bij jezelf; en van binnenuit. Kweek wat zelfvertrouwen door op te komen voor wat JIJ belangrijk vind. Als die flapdrol daar moeite mee heeft dan moet ie lekker wieberen en een ander vervelen met zijn wil en wet. Er is geen enkele goede reden om niet jezelf te mogen zijn in een relatie.
Ik moet er niet aan denken Poes, om mijn dromen en wensen in het geniep gestalte te moeten geven.
Dat wens ik jou ook niet toe.

Dus.

SQ:1x1x160

U wot?

ATG?

Just curious, wat voor fysiek vind je vent dan wel nog mooi?

Klein en petite

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

En dan kan ze wel kuren in het geheim, maar niet gewoon cutten?

Moeilijk wegens kritiek eten daar cutten in zijn ogen nog veel eten is en van veel eten wordt je dik. Uitleggen wat cutten is helpt niet

@sjors ik vond mij weg wel. Focus is meer egoisme en hart volgen qua sport. Kom goed.
@grosje. Al wat je zegt is true. Hand op mijn hart.

En nu ga ik verder headbengen op concert en gewoon focussen op sport want daar is log voor. En kuren. Iedereen weet nu dat mijn vriend maakt dat het wat moeilijk is maar ik mijn hart volg

Laatst bewerkt:
Benen gedaan vandaag.

Eerst van alles en nog wat

Abdominal crunch machine
3x15x30kg

Zijwaards crunch non-stop
3x15x23kg

Incline legraise
3x15

Hacksquat
3x15x50kg

Legraise per been om en om non-stop
3x15

Dropset addutor
1x10x70
1x10x60
1x12x50
1x12x40
1x15x30
1x20x20
En dan na rust nog een keer

Dropset Abductor
1x10x60
1x12x50
1x12x40
1x15x30
1x20x20
1x30x10
En ook deze na rust nog een keer
(Beroerd en leeg qua energie)

Goodmornings dumbells
2x14x10kg per arm
1x10x12kg per arm

Omdat het moet deze nog gedaan maar was kapot en helemaal leeg qua energie.
Superset
Dumbel front raise
3x14x8kg
Dumbel side raise
3x14x6kg

Lekker bezig geweest weer.
Die kerel moet je inruilen voor iemand die lief voor je is en je steunt!

Klaar met trainen. Post ik vanavond. Alles dropset gedaan behalve bankdrukken. Nu toppen.

100kg met spotter en een sprong van blijdschap want weddenschap ga ik winnen

Klaar met trainen. Post ik vanavond. Alles dropset gedaan behalve bankdrukken. Nu toppen.

100kg met spotter en een sprong van blijdschap want weddenschap ga ik winnen
Zal ik dan maar de eerste zijn om je te feliciteren met je 100kg bankdrukken?
Gefeliciteerd meid!!:thumbs::clap::thumb:

Toch zou ik dit allemaal eens graag op een filmpje zien. Als je niet herkent wil worden doe je toch een masker op?

Sinds wanneer heeft ze hier meld en/of filmplicht naar anderen toe?
Wees blij dat ze info deelt, durven weinig anderen.
Je kunt ook vragen of je mee mag trainen dat doet ze vast zonder masker als je het lief vraagt.

Sinds wanneer heeft ze hier meld en/of filmplicht naar anderen toe?
Wees blij dat ze info deelt, durven weinig anderen.
Je kunt ook vragen of je mee mag trainen dat doet ze vast zonder masker als je het lief vraagt.

Hij vraagt toch alleen naar een filmpje. is helemaal niet gek

Hij vraagt toch alleen naar een filmpje. is helemaal niet gek
Dat is wél gek als ze al vaker aangegeven heeft dat ze dat niet wil!
Ik spring een beetje in de verdediging nu voor haar want ze "logt" alles open en eerlijk voor zover mogelijk maar als ik dan lees hoeveel gejammer ze over haar heen krijgt vind ik dat echt jammer, ze verdient beter.

Ik heb al eens uitgelegd dat ik niet zomaar filmjes post. Ik snap ook niet die constante vraag. Ik ga niet met een masker op een filmpje posten. Vind dat absurd.
ik weet niet of mannen geregeld die vraag krijgen hoor maar goed.

Maar bij wantrouwen train ik gerust samen. meer dan openheid en eerlijkheid heb ik niet te bieden. Anders is een log namelijk vrij kansloos.

kitten gaan wij samen trennen met mark1988

kitten gaan wij samen trennen met mark1988

Op een normale fatsoenlijke manier wel ja best. Maar niet onder het mom om te controleren. Ik train gerust samen voor de fun maar vraagt voor mij aanpassing daar ik vrij strak regime heb momenteel en door een x voor de fun te gaan trainen die dag dus 2 x de sportschool bezoek

En met mark88 erbij weet ik niet. Alleen op een normale manier

Terug
Naar boven