MuscleMeat

kitten's log

• Topic Starter Topic Starter
Trouwens, geef mij 1 goede rede waarom ik met jou/ jullie zou gaan trainen? Want op forum zijn er een paar met wie ik dat zou doen maar jou/ jullie weet ik niet

---------- Toegevoegd om 01:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:00 ----------

Ik het tig pagina's eerder gepost waarom ik zo graag 100kg wilde kunnen met bp. Ben ik blij dat het min of meer is gelukt krijg ik op mmafreak na zulke vragen. Op een forum waar je dergelijke vreugd gewoon zou moeten kunnen delen ipv ongeloofwaardig overkomen

Trouwens, geef mij 1 goede rede waarom ik met jou/ jullie zou gaan trainen? Want op forum zijn er een paar met wie ik dat zou doen maar jou/ jullie weet ik niet

---------- Toegevoegd om 01:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:00 ----------

Ik het tig pagina's eerder gepost waarom ik zo graag 100kg wilde kunnen met bp. Ben ik blij dat het min of meer is gelukt krijg ik op mmafreak na zulke vragen. Op een forum waar je dergelijke vreugd gewoon zou moeten kunnen delen ipv ongeloofwaardig overkomen

omdat ik knap ben

Ik heb al eens uitgelegd dat ik niet zomaar filmjes post. Ik snap ook niet die constante vraag. Ik ga niet met een masker op een filmpje posten. Vind dat absurd.
ik weet niet of mannen geregeld die vraag krijgen hoor maar goed.

Maar bij wantrouwen train ik gerust samen. meer dan openheid en eerlijkheid heb ik niet te bieden. Anders is een log namelijk vrij kansloos.

Als iets vrij indrukwekkend is dan wel ja. Iedereen kan wel claimen 150kg (of meer) te benchen, maar er zijn er maar weinig die dat daadwerkelijk kunnen bewijzen.
100kg bench is voor een vrouw behoorlijk indrukwekkend

Training maandag 18 nov

Borst/ biceps

Abdominal Crunch (Hammer Strength)
superset
3x14x30kg kort
3x14x30kg kort

TRX incline leg raise
1x5
1x9
1x7
Nog nooit gedaan, moeilijk!

Cable Side Crunch
3x20x23kg per kan nonstop

Ik wilde graag een x dropsets doen. Trainer vroeg zich af hoe energielevel was en indien goed toppen.

Benchpress
1x8x50kg
energie werd goed bevonden dus ophogen
1x2x80kg
1x1x90kg
trainer stond er achter maar uitvoering zelfstandig.

1x1x100kg (wist ik absoluut niet)
rust
1x1x100kg

Ik ging net te laag. Doe ze absoluut niet bovenin maar ook niet vanuit schouder.
De tweede x ging het goed. Zijn handen hebben de stang niet geraakt.

Ik snapte niet dat het zo moeilijk ging want dacht dat het totaal 90 was. Heb afgesproken dat ik met toppen niet wil weten hoeveel erop zit.

Incline Bench Cable Flys
4x10x9kg

(leeg0

Dumbbell Chest Press
3x3x8x10kg

Bicep Cable Curl 21-en
onder/boven/totaal
4x12x10kg

one arm bicep-curl cable om en om non-stop
4x8x7kg

beetje jamme. Ik liep vreselijk vol bij chest press. mar ondanks dat alles keurig gedaan.
geen dropsets dus. Maar was best een blij met hoe het vandaag ging en hoe sporten uberhaupt gaat op zit moment
. (ik vergeet de naam van nog een oefening:o)
40min loopband

Masker op? Je hoofd staat gewoon op je avatar. :lol:

Wat was er jammer?

---------- Toegevoegd om 06:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:52 ----------

En je PT weet nog steeds niet dat je AAS gebruikt?

Masker op? Je hoofd staat gewoon op je avatar. :lol:

Wat was er jammer?

---------- Toegevoegd om 06:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:52 ----------

En je PT weet nog steeds niet dat je AAS gebruikt?

Jammer dat ik echt enorm volliep.

Tuurlijk weet PT ervan. Wat dan?

Oh dat dacht ik eerder te begrijpen.

gefeli met je 100kg bench

is niet zo raar dat je volloopt bij je 3e borst oefening, ik zou eerder zeggen dat je de 1e 2 dan niet zwaar genoeg bent gegaan ;)

Knap van je 100Kg bench! Die weddenschap ga je halen. Lijkt me inderdaad wel indrukwekkend om te zien. :)

gefeli met je 100kg bench

is niet zo raar dat je volloopt bij je 3e borst oefening, ik zou eerder zeggen dat je de 1e 2 dan niet zwaar genoeg bent gegaan ;)

Klopt, heb je gelijk in.

vandaag rug dus die maar zsm vol laten lopen dan;)

---------- Toegevoegd om 07:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:23 ----------

Knap van je 100Kg bench! Die weddenschap ga je halen. Lijkt me inderdaad wel indrukwekkend om te zien. :)

Met jou train ik gerust een x live. heb je toch al een x gezien.

Ik hoop het zonder spotter achter mij te kunnen. Zwaarder hoeft niet want die behoefte niet

Klaar met trainen. Post ik vanavond. Alles dropset gedaan behalve bankdrukken. Nu toppen.

100kg met spotter en een sprong van blijdschap want weddenschap ga ik winnen

Potverdorie, je bent gewoon sterker als ik (ooit 1x 90 kg gedaan daarna nooit meer geprobeerd - ook een beetje moeilijk met mijn klote schouder)
respect hoor er zijn niet veel dames maar ook mannen die je dit niet na doen
Zag gisteren nog een hele stoere dude die bijna in zijn broek poepte met een 10x50kg bench :(
wat was die weddenschap nou ook al weer, iets van koffie toch???

Laatst bewerkt:
Je kan gewoon een andere naam opgeven hoor.

of een masker opzetten

Benchpress 100kg en db chest press 10kg

Seems legit

Niet om te zeiken of zo, maar er is ook software waarmee je jezelf onherkenbaar kan maken. Hebben wij een filmpje en jij geen gezeur meer, want die stats zijn wel degelijk indrukwekkend.

Nice 100kg! Congratz!:thumbs:

Terug
Naar boven