XXL Nutrition

kitten's log

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal volgende niet te snel ophangen Mac;)

Zo, lekker thuis en uurtje geslapen. Paar uur slenteren is vermoeiend, hahaha. Om 11u zat bezopenen gezien. Enige zonde vandaag traditionele tompouce bij de koffie 09:45. Verder niks. En zeker geen drank. Voelt stiekem ook wel machtig dat je niet alles maar naar binnen harkt. En met bak kwark gewoon staan eten op straat, hahaha

Vergeten te posten; legerskinny bij coolcat. Nou zeg ik eerlijk dat het wat rek en strek stof was. Trok gewoon L aan met verwachting dat het toch te klein zou zijn. Bleek ik maat M te moeten kopen.

Morgen benen

Laatst bewerkt:
Hhaha.. klinkt als een relaxte dag! Hier toevallig ook een broek gescoord.. merk geen idee.. op de markt maar wel leuk!
En zo zie je maar.. je kan je aardig vergissen in je maat he! voelt goed toch? :D

en hier ook 1 zondiging... jumbo warme stroopwafel.. ben totaal niet zoet... maar heel soms is zoet wel lekker! hahaha.. en smiddags de bak kwark thuis! *lol*

Fijne avond en geniet van je beentraining morgen.

@marina, merk boeit niet maar of broek leuk is wel. Dus top. Mijn trainer heet Tom. Maar maakte TOMpouche bakker niet minder naar,hahaha.

Lekker hangen op de bank vanvond. Vent werkt en kleine mag dvd met vriendin op bed kijken. Ik gok dat ik het beste avondprogramma volg. Namelijk binnenkant ogen

Hahah.. nou merken doe ik ook niet aan. Vaak pas ik dat toch niet. ik koop wat lekker zit en leuk staat. :)
en ach.. een TOMpouche kan gewoon een keer lekker zijn he!

Hang ze vanaaf! ik doe al niet anders.. anders gezegd.. ik kan eigenlijk niet anders... :(

Jeetje zeg, gaat het wel dan?

Ik moet ook vragen of Tom mijn kuit wil schudden. Links staat nog altijd loeistrak en is geen spierpijn.

ehm.. niet zoals het moet.. ben ook benieuwd hoe het morgen is.. 6:00 op en weer werken...voor nu.. ga ik weer braaf wat roze pillen wegslikken.

Hmm..kuiten schudden.. zou dat ook met schouders kunnen? dan ga ik er wel naast liggen! :D

ehm.. niet zoals het moet.. ben ook benieuwd hoe het morgen is.. 6:00 op en weer werken...voor nu.. ga ik weer braaf wat roze pillen wegslikken.

Hmm..kuiten schudden.. zou dat ook met schouders kunnen? dan ga ik er wel naast liggen! :D

Wel ontzien hoor. Dus niet belasten nu onnodig. En desnoods heel licht trainen. Anders ga je overcompenseren waardoor je elders blessure oploopt. Je snapt mij wel..

Schouders schudden? Zou mooi zijn. Ik vrees dat ik bekant uithaal namelijk omdat ik niet echt van zulk gefriemel houd aan mijn lijf door masseur. Dus gaat wat worden..

Neem roze pil, kop thee en lekker slapen

Wel ontzien hoor. Dus niet belasten nu onnodig. En desnoods heel licht trainen. Anders ga je overcompenseren waardoor je elders blessure oploopt. Je snapt mij wel..

Schouders schudden? Zou mooi zijn. Ik vrees dat ik bekant uithaal namelijk omdat ik niet echt van zulk gefriemel houd aan mijn lijf door masseur. Dus gaat wat worden..

Neem roze pil, kop thee en lekker slapen
Ik ontzie ze ook. Heb alleen donderdag benen en abs op program staan. dat moet wel lukken. Ik snap je heel goed ja. :) Ik pas op!

tja.. ik ben ook niet van gefrummel aan mijn lijf.. heb er een hekel aan.. maar als het de pijn op zou lossen.. dan toch heb ik het er wel voor over.

roze pil + blokje choco en thee.. dan kwarkje en hete douche en slapen. :)

Hell yeah!!!!!! Squatrek 100kg. Ikke is blij.

Training volgt. Nu klaar met trainen dus naar huis en eten, hongerrrrrrrr

Super!!
Ik vind zoiets op dat ze bij ons ook een squatrek aan willen schaffen.. *duim*

eet ze!

Gebruikelijke start. Planken nu met een been omhoog gedaan

squatrek
1x12x20
1x12x40
1x10x70
1x7x90
1x5x100

En weer terug

1x3x90
1x5x70
1x7x40
1x12x20

leg curl liggend
1x10x10
1x8x10
1x5x10
3x3x10

Leg extensions
1x12x10
1x10x10
1x7x10
1x5x10

(Helemaal volgelopen)

Leg press selection (ding dat je gewicht met een pinnetje verhoogt)
3x10x115

(Niks aan want leg press losse schijven vind ik leuker want gaat dubbele minstens aan kg aan)

Schouders:
Cable shoulder raise
3x10x10
Shoulder press
3x10x10

Laatst bewerkt:
5x 100?

Damn

Gaat lekker dus:D

Had je nog over?
Volgende keer 105?

Leg curls is dat je op je buik ligt, extensions is dat je zit en ben omhoog doet. Je hebt ook zittende curls dus been naar beneden. ;)

Mooie training zeg!super squats ook.

5x 100?

Damn

Gaat lekker dus:D

Had je nog over?
Volgende keer 105?

Even toppen zei Tom dus vandaar die 100. En stand voeten/benen ook om en om anders.
Volgende x zonder rek squatten. Kijken hoe dat qua misselijkheid dan gaat. Dat is ook idee erachter.

En mijn fug kan zwaarder nog niet aan. Was echt de grens

Gaat super ja. Voelt ook super en ga graag tot het naadje. Om vervolgend lachend de volgende serie te doen, heerlijk!!!!!

Laatst bewerkt:
Gaat goed hier.

Zo, de bcaa's, vloeibare magnesium en nieuwe whey gisteravond besteld. Inmiddels ook pillenbox daar het aardig wat is en magnesium en bcaa vloeibaar maar gedaan. En kijken wat het gaat opleveren nu.

10minuten fiets
Statische kuitstretch
Marching
3x15
Plank met om en om been in de lucht
1x1,5min
1x1 min
1x1 min

V-sit rotation benen hoog on de lucht
3x1min

Crunches schuine bank

3x15

Dumbbell Fly
1x12x12
1x10x12
1x08x12
2x05x12( failure)

Dumbbell (elke hand 10kg) press
1x12x10
1x8x 10
1x8x10

Dumbbell incline
1x15x12
1x10x12
1x8x12
1x3x14

Small machine Press
1x12x20
1x8 x30
1x5 x35
1x3 x40

Triceps:

Triceps pushdown bar
3x12x10
2x12x5
1x3x15

Triceps pushdown cable
3x12x10
1x12x15
1x08x10
1x09x10

15 min helling lopen

Nu maandag pas weer. Ga paar dagen naar texel. Uitwaaien en wandelen. Maandag weer beuken en hengsten, joepie

Vanavond beginnen

image.jpg

Met magnesium?

Is gym nog open?

Terug
Naar boven