kitten
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 56
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 83kg
Ik zou je bellen dan Mac
. Maar begin met magnesium voor slapen. Morgenavond lekker knallenVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Maar begin met magnesium voor slapen. Morgenavond lekker knallenIk zou je bellen dan Mac. Maar begin met magnesium voor slapen. Morgenavond lekker knallen

Beetje abuis. Dacht benen maar was biceps/rug. Post gewichten later daar hij ze bijhoudt en ze doormailt.
Deadlift nu was 1x3x100kg dus oude pr van 120 komt dichterbij.
Nu douchen en met gierende banden bankhangen filmpje kijken
Trainen moet ook tot uiterste.
Goed bezig
Laat maar weten, je hebt mijn nummer![]()

Fijn gevoel he dat je alweer in de buurt van die 120 kg komt he!
super hoor. lekker hangen nu!
geniet ervan.
Pain & gain wilde ik zien maar matige kwaliteit helaas. Dus ga wel in de bios kijken zodra deze draait. Ga maar horror kijken.
Trainen tot maximale en net tot misselijkheid vind ik fijn. Mijn zwakte is dat ik mijzelf gerust overtrain (door afreageren) door het in mijn geval 6 dagen van 2u per keer sporten (naast net als vele kind, fulltime job nachtdiensten en huishouden) . Dus mag ik 3 x per week grens opzoeken en andere 3x netter gedragen maar doe ik een uur les erna i.p.v cardio. Zo zou ik het wel moet kunnen volhouden en anders 2 rustdagen.
Mac, zet ff thee voor me dan
---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 22:11 ----------
Ja is het ook. En progressie zien. Want gaat rap maar ga nog niks posten daar cardio net erbij is gekomen en opgeschoerfd.

Lijkt mij ook vette film. Samen in het donker er naar kijken?
Nieuwe evil dead lijkt mij ook vet.
Groene thee?
Dus je traint 6x waarvan 3 op pr's en rest puur hypertrofie?
Met 3x in de week cardio dus?
je doet loopband voor en na de training?
Als enge film is weet ik niet of ik wel durf te kijken
mag ik je handje dan vasthouden?