XXL Nutrition

Kixat's logje

Squatten ging eigenlijk pijnloos. Enige waar ik last bij kreeg dat waren de Leg Curls, zometeen moet ik werken en weer met postzakken gaan sjouwen dus hopen dat ik daar geen last ga krijgen en anders aju paraplu.

Haha succes t weer is er wel naar of moet je niet buiten posten:o

**** yeah zo hoort 't bro. Als het kan fixen die squat! Dan maar met laag gewicht.
En schijt aan de rest van de gym. Als je goed doorgaat lach je ze straks allemaal uit.

• Topic Starter Topic Starter
**** yeah zo hoort 't bro. Als het kan fixen die squat! Dan maar met laag gewicht.
En schijt aan de rest van de gym. Als je goed doorgaat lach je ze straks allemaal uit.

Sowieso! Ben er al te lang mee bezig en heb er veels te veel moeite voor gedaan om te stoppen met backsquats.

Ik lach de meeste al uit met mijn grip :D maar inderdaad, het maakt me niks uit wat mensen over mij en mijn oefeningen denken. Zolang ze het me maar zeggen als ik het volgens hun fout doe, wat helaas niet veel mensen doen.

Sowieso! Ben er al te lang mee bezig en heb er veels te veel moeite voor gedaan om te stoppen met backsquats.

Ik lach de meeste al uit met mijn grip :D maar inderdaad, het maakt me niks uit wat mensen over mij en mijn oefeningen denken. Zolang ze het me maar zeggen als ik het volgens hun fout doe, wat helaas niet veel mensen doen.

Nee is lastig als je een gym hebt vol n00bs. Misschien nu en dan eens trainen met een ervaren iemand van DBB?

Schijt hebben ouwe. Komt wel met de tijd, had in het begin ook altijd de gedachte dat ik iets moest bewijzen tegenover de mede Golds Gymmers. Op de één of andere manier wordt dat ook wel gestimuleerd door die spiegel-staar-cultuur.

Soms train ik schouders met de 4kg gewichten, de echte mini's. Word ik ook raar aangekeken, maar at the end of the day gaat het mij om mijn fysiek - en jou volgensmij ook. En als dat gewicht ervoor zorgt dat mijn fysiek er beter uit ziet, pakken die handel. Gewicht is leuk, maar uitvoering veel belangrijker. Dat snapt de helft van Golds niet, daarom zul je over het algemeen ook elk jaar een wisseling van de wacht zien als er weer een hele hoop ecto's gestopt zijn.

Nee is lastig als je een gym hebt vol n00bs. Misschien nu en dan eens trainen met een ervaren iemand van DBB?

Schijt hebben ouwe. Komt wel met de tijd, had in het begin ook altijd de gedachte dat ik iets moest bewijzen tegenover de mede Golds Gymmers. Op de één of andere manier wordt dat ook wel gestimuleerd door die spiegel-staar-cultuur.

Soms train ik schouders met de 4kg gewichten, de echte mini's. Word ik ook raar aangekeken, maar at the end of the day gaat het mij om mijn fysiek - en jou volgensmij ook. En als dat gewicht ervoor zorgt dat mijn fysiek er beter uit ziet, pakken die handel. Gewicht is leuk, maar uitvoering veel belangrijker. Dat snapt de helft van Golds niet, daarom zul je over het algemeen ook elk jaar een wisseling van de wacht zien als er weer een hele hoop ecto's gestopt zijn.

Ik trainde vroeger weleens met Masters, maar hij is nu al een tijdje ziek waardoor hij niet meer kan trainen. Verder train ik natuurlijk vaak met Ryanvdv en af en toe kom ik Roth tegen en nog een paar die serieus trainen maar niet op het forum zitten. Ik ga gewoon wat vaker de grote jongens aanspreken over techniek issues :)
En ik had KevinF beloofd om hem de volgende keer dat ik hem zag is aan te spreken en dus een keertje met hem te trainen :D

Vol noobs is wel wat overdreven hoor, zoals roth het zegt. Er zijn een hoop ectos die een halfjaartje/jaartje komen trainen en het dan alweer zat zijn. Alles wat langer blijft is meestal gewoon serieus bezig.

En indd, keb er ook schijt aan hoe ze denken. Uiteindelijk weet ik wel wie er het meeste progressie gaat maken.

Kudo's dat je met deze benauwde toestand komt trainen. :)

Kudo's dat je met deze benauwde toestand komt trainen. :)

Moet er iets voor over hebben hè ;) Eet jij altijd direct na het trainen bij golds? En wat at je eigenlijk? was een flinke bak :o

Pendlay Rows
8x20*
8x40*
8x50
6x60
5x65
4x65

Chinups
3x8

BP
8x20*
6x50* > meer op me spanning gelet.
6x60 > ditto
5x65 > easy
6x65 > volgende keer 3x6x65 en dat rustig opbouwen naar 3x8x65

Incline DB Press
6x16
6x22
5x26
wrist wraps op
5x30 > gvd, ik krijg dat truukje maar niet onder de knie, kost me zoveel kracht als die 1ste niet vloeiend gaat. > alles met spot trouwens.
7x30> :D spotter zei at die alleen bij de laatste echt moest helpen. Bij de rest van de reps had die wel z'n handen tegen mijn polsen aan, dus lichte spots.

Dips
2x8

Smith Press
10xleeg
8x40
8x50
6x60, die laatste was zwaaaar pff.

Side Raise
10x8 > dubbel gebogen
10x8 > enkel recht

Shrugs
12x70
10x70
8x70
het oppakken hiervan (deadlift) voelde echt heel goed aan, hopelijk gaan de deadlifts morgen ook zo.

Barbell Ez-Curls
10x25 Wijd
10x25 Smal
8x25 Wijd
8x25 Smal

Skullcrushing Pullovers
2x8x25

Skullcrushers
8x25
7x25

1 uur en 3 kwartier bezig geweest, lekker getraint en had gelukkig nauwlijks tot geen last van me rug.

Morgen weer LB, lekker deadliften :D

Eet altijd na het trainen. Na benen is het haasten om zo snel mogelijk die bak leeg te werken.

Eet nu niet echt volgens een schema, vandaag was het rijst beef en groente

Lekkere training man lekker zweten zal t zijn.
Oefening waard kunst het voor db press:)

Lekker bezig geweest man!!! Gaat goed denk?
En wat N zegt, naarmate je meer je DBpress oefent gaat het vanzelf goed. Ineens heb je 'm dan.

Eet altijd na het trainen. Na benen is het haasten om zo snel mogelijk die bak leeg te werken.

Eet nu niet echt volgens een schema, vandaag was het rijst beef en groente

:meal: krijg er al honger van door het te lezen.

Lekkere training man lekker zweten zal t zijn.
Oefening waard kunst het voor db press:)

Lekker bezig geweest man!!! Gaat goed denk?
En wat N zegt, naarmate je meer je DBpress oefent gaat het vanzelf goed. Ineens heb je 'm dan.

Thx! Inderdaad rusty, hoop echt dat ik em binnenkort onder de knie krijg. Kan me er zo aan ergeren dat als die 1ste me niet teveel kracht kost dat ik er zoveel reps uitkrijg als die 1ste redelijk simpel gaat.

Ik ga volgende keer met de 26 of 24 is wat singles maken om het door te krijgen.

Voeding van vandaag is trouwens waardeloos :o
toen ik wakker werd herinnerde ik me dat me ultra fine oats opwaren :mad: en heb ik dus een mager ontbijtje gehad van iets van 400kcal

2 uur later heb ik een pannenkoek gebakken bestaande uit 2 eieren, een scheut melk en 80 gr havermout (zelf gemaken in de vijzel)

Wezen trainen

Een ijsje op zo'n klein vlatoetje van 17cent.

Wat zal ik is eten om dat in te halen :o

Ach gast ik heb ook wel eens mindere dagen qua eten. Ga je echt niet dood an.
Zou trouwens gewoon die DBP licht pakken zodat je de beweging goed kan oefenen. Zou niet met singles gaan k*tten hoor.

Ach gast ik heb ook wel eens mindere dagen qua eten. Ga je echt niet dood an.
Zou trouwens gewoon die DBP licht pakken zodat je de beweging goed kan oefenen. Zou niet met singles gaan k*tten hoor.

Ohnee het is niet de beweging die moeilijk is. Het is de beweging om de dumbbell op de juiste positie te krijgen om dus met de oefening te kunnen beginnen. De db press zelf is eitje, ben al blij dat ik geen dumbbell shoulder press doe, dat zou al helemaal een fiasco zijn :P

Zal even mijn gedachtegang achter die singles proberen uit te leggen:
Als ik singles ga maken met een "zwaar" gewicht om de beweging goed door te krijgen, dan bouw ik op die manier ook weer kracht op En omdat het singles zijn, kan ik elke keer weer rust pakken en precies het zwakke punt aanpakken.

Wat is een single voor mij? Dumbbells op de knieën > naar de startpositie brengen >uitduwen en langzaam terug en neerleggen.

Ik snap wat je bedoelt. Liep ik ook altijd mee te kloten haha, alsmede het weer rechtop zitten. Meestal liet ik m'n armen langs m'n lijf zakken en dan liet ik de dumbbell 10 cm boven de grond los. :o

Dat snapt de helft van Golds niet, daarom zul je over het algemeen ook elk jaar een wisseling van de wacht zien als er weer een hele hoop ecto's gestopt zijn.

Veel van de sporters bij golds doen het als hobby. Die moet je dan ook niet willen benaderen als sporters.

Zo, met dit lekkere weer maar beentjes getraind :D

Begonnen met Squats
10x20, voelde goed, volgens mij was me buttwing minimaal
8x50 same
4x5x70 voelde allemaal lekker aan, dit zo ff volhouden

Deadstop Deadlifts
6x70
4x5x100
beetje rustig aan gedaan wegens me onderrug, heb er geen last van gehad maar ik doe er toch maar voorzichtig mee.

Leg extensions
10x35
10x45
10x55

"glute ham raise" op het stoeltje van de lat pulldown
3x5? Pff wat zijn deze zwaar, maar je voelt ze wel ernstig goed :o

Calve raise op de semi hack squat
3x12-15x73,7

Onderarmen tijd :D:D:D
Wrist curls
20x15 > onderhands
12x10 > bovenhands

Barbell holds
120x30?
120x22 > iemand laten tellen
135x 18 > zeker weten een PR, me grip is nu dus sterker dan me deadlift. :D

Pinching/Crushing Grip met schijfjes
verschillende manieren van vasthouen (2 vingers/3 etc)
met 3 schijfjes van 1,25 + 1 van 2,5
En daarna met 3 schijfjes van 5kg
Werd 1 x zwart voor me ogen :o

Hammer Curls 2 dumbbells
10x14
8x14

Abs
2x15x+10kg

Nu werken :(

Terug
Naar boven