MuscleMeat

Kixat's logje

• Topic Starter Topic Starter
Geen school en in de avond werken, dan krijg je dat probleem...

FUARRRKKK me benen zijn zojuist overleden :o

Shoulder dislocations
schouder gedoe met een bosu bal
Cuban Rotations

Kwam aan en de leggpress was bezet dus ben maar gaan frontsquatten. Maatje stond 2 meter verder en zei dat die moeite had met zijn backsquats, hem dus ook maar eventjes geholpen (ik help teveel mensen :cool: ) Zijn diepte was imo echt niet goed. Quarter squats all the way lol.

Dus, frontsquats.
8x20
8x20
6x40
6x50
6x60 pfffffffffffffffffffffffff heavy as phuck, blijft moeilijk om me armen hoog te houden. Diepte is geen probleem.

LeggPress
Lang geleden dat ik deze heb gedaan dus vandaag was een beetje uittesten eigenlijk.
8xleeg
8x50
6x80
6x100
6x120 , kon nog wel meer maar ik vondt het wel weer genoeg voor vandaag en ik wou deadliften.

Deadstop Deadlifts
5x60
5x90 o lawd, me benen zijn op.
5x90
5x90
5x90, ik krijg het maar niet voor elkaar om goed naar achteren te zitten, het voelt gewoon niet natuurlijk aan.

Legg Extensions
10x25
10x35
10x50
10x60

Lying legg curl
10x30
5x40 , iets teveel van het goede.

Semi hack squat one legged calf raise
2x10x27,3

zitten calf raise ding
2x10x50

Abbs
2x15+10
12x+15

Planks
1x> was meer op de houding van me schouders aan het letten en wanneer die gingen falen dus ik ben veel eerder gestopt dan normaal.

Lekkere training! Erg lang geleden dat het pijn deed om de trap op te lopen naar de kleedkamer...:D

Voeding:

Dag 2:

13:50> wakker en me nest uit.

14:15: Gainshake > 200 gr ultra fine oats, 30 gr whey, 15 gr nesquick en 350 ml melk. >
790+173+110+56,4=1129,4kcal
0,6+12,6+27,6+21,85=62,65E
11,94+28,74+2,5+40,8=83,98K
0,5+5,25+4,2+1,4=11,35V

2 witte bolletjes met pindakaas en kaas

Bord met krieltjes anderhalve zigeunerschnitzel en groenten

250 gr kwark met whey en nesquick

Nog een zigeunerschnitzel :D

Kan nergens vinden wat de voedingswaarde van die schnitzels zijn enige wat ik zie staan is het aantal kcal en het aantal vet (501 en 10 voor alle 2,5) en dat vindt ik wel erg weinig eigenlijk.
+ 150 kcal aan de krieltjes= 650
2 witte bolletjes= 296 kcal 0.0 meer dan ik dacht.
De pindakaas= 200 kcal
Kaas = 150 kcal? De plakjes zijn nu op dus kan ze niet wegen…
Kwark=125+ 55 van de whey + 56,4 van de nesquick= 236,4
Totaal dus 1129+ 650+ 200+ 296+150+236,4= 2661,4 kcal

Laatst bewerkt:
Voeding tot nu toe.

12:20 ontwaken

12:50 Bak vanille vla 300 ml
270 kcal 5,7 E/ 42,9K / 8,4 V

13:55
2 eieren met 50 gr geraspte kaas op 4 sneetjes brood.
Eieren: 220 KCAL 14 E / 1 K / 18 V
Geraspte(jonge) kaas: 170 kcal 12,6 E / 0,8 K / 13,4 V << dafuq goede waardes.
Brood: Kon de goede niet vinden marja: 120 gr = 288 kcal 10,8 E /51,6K / 3 V
Totaal maaltijd : 687 kcal 37,4 E / 53,4 K / 34,4 V

15:50
400 ml melk 188 kcal / 14,4 e / 19,2 K / 6 V
100 gr brinta 350 kcal / 11 e / 65 k / 2,1 v
30 gr whey 110 kcal / 21,85 E / 2,5 K / 1,4

Tussenstand:

1605 kcal
90,35 E
183 K
52,3 V

4 sneetjes brood met pindakaas en kaas
Brood:Kon de goede niet vinden marja: 120 gr = 288 kcal 10,8 E /51,6K / 3 V
Kaas:
Pindakaas : 200 kcal / /

Nu bak spaghetti met kip en appelmoes.
Geen idee hoeveel kcal maar ik tel het als 450.
200 ml melk = 94 kcal

paar bastogne koekjes :o ben geeindigd op ongeveer 2700

Laatst bewerkt:
7 uur de wekker zetten.
Eten
Slapen
9 uur wekker
Eten
Slapen
12 uur wekker
Eten

:p

Haha hellno! Komt wel weer als ik een goed ritme heb ( nieuwe opleising/ fulltime werk) . Hoe ik het nu doe gaat prima volgens mij. Me internet thuis ligt eruit dus ik update et voedingsgedeelte van vandaag morgen wel.

VOEDING!!!!!! Ga eens echt kanen kerel. Je traint echt hard (ik kan het weten want heb vaak genoeg met je samen getrained) en je slaapt ook meer dan genoeg maar je moet gvd vreten als een paard!!!!!!! Tot je misselijk boven de plee hangt. Zo win je geen 12kg spier in een jaar wat toch eigenlijk wel moet de het eerst jaar serieus trainen.

tis jammer dat ik nog steeds niet beter ben.....dus samen trainen zit er voorlopig nog niet in gvd :mad:

VOEDING!!!!!! Ga eens echt kanen kerel. Je traint echt hard (ik kan het weten want heb vaak genoeg met je samen getrained) en je slaapt ook meer dan genoeg maar je moet gvd vreten als een paard!!!!!!! Tot je misselijk boven de plee hangt. Zo win je geen 12kg spier in een jaar wat toch eigenlijk wel moet de het eerst jaar serieus trainen.

tis jammer dat ik nog steeds niet beter ben.....dus samen trainen zit er voorlopig nog niet in gvd :mad:

zal ik m nog eens proberen te motiveren haha

zal ik m nog eens proberen te motiveren haha

ja doe ff, nu trained ie gewoon voor niets, ja een paar kg per jaar. Is zo jammer als dat ook gewoon 10kg+ kan zijn alleen door gewoon veeeeeel meer te vreten.

gewoon 1kg van die koekjes per dag :D

Haha, sorry :o . Zal weer me beruchte pannenkoeken maken op trainingsdagen en vaker een eitje bakken op rustdagen. En voortaan elke dag een bulkshake maken ipv alleen op trainingsdagen. Inb4 carbsoverload

En gvd wat is dat arabische een irritante taal, ik zit nu in me pauze en er zitten er 3 naast me hardop te schreeuwen en te lachen. Kversta der natuurlijk niks van maar het klinkt gewoon lomp.

Ik probeer een zin over te typen.

A badour kzuzitiesmitsh nogiets kversta het niet.

Zometeen voor het eerst NoxiPro Pakken, ben benieuwd. Zal het een knaltraining worden of een standaard falende pwo.

eten van vandaag:

bak cruesli 450 kcal

gainshake 1100 kcal

Banaantje

Vifit
300 kcal 15 E 43,5 K 4 V

Zometeen, bulkpancakes :D

brb with epic noxi gains

And a noxi d*ck :(

Edit: Noxipro orange paya mengen met Dubbel Fris Mandarijn&Banaan=naice.

Laatst bewerkt:
Terug van de gym en epic training was epic :D :D

Echt lang geleden dat ik zo'n sterke training neer heb gezet.

Ben vandaag ook deels begonnen met het 10-8-6-4 principe. Gecombineerd met hetzelfde schema, ik ga hier en daar nog wat omgooien qua oefenen, misschien apparte ub1 en ub2 dagen maken maar dat komt van de week nog wel!

Pendlay Rows
5x20*
10x40
8x50
6x55
4x60
4x65 VPR, ze waren nog redelijk clean.

Pullups
8 > explosief.
8 > normaal.
8 > normaal.

BP
6x20*
10x50
6x60 > wrm geen 8? did not feel like it.
4x65
3x70
3x75 > FUUUUU spotter hield meteen z'n vingers eraan :( .
3x75 > andere spotter, 1ste was helemaal zelf en de andere 2 waren tot ik helemaal leeg was. De 1ste ging veeeeeel makkelijker dan toen bij BBosman dus, was maar er nu maar 5 seconde mee bezig ipv 10 :o .
Me techniek was ook veel netter vandaag, kreeg een veel beter arch voor elkaar.

Incline BP
6x16*
6x22
6x26 > no spot
Fx30 > kreeg hem niet hoog genoeg, spotter kon er dus ook niet bij.
Andere manier geprobeerd om hem op goeie hoogte te krijgen en nu lukte het wel
4x30 > de 1ste was helemaal zelf, de andere 3 tot ik leeg was. Deze spotter is awesome.

Dips
2x8 > ik "schommel" dus stiekem doe ik chestdips :o

Vandaag geen smith press, ik vond dat me schouders wel genoeg hebben gehad qua presses vandaag.
Side Laterals
10x8 G 2 armen
10x8 R 1 arm
10x8 G 2 armen

Shrugs
?x3x50 Weet het aantal reps niet meer, maar ik ging door tot ik ze niet meer helemaal kon.

EZ Curls
8x25 W
8x25 S
8x25 W
8x25 S

Cable Kickbacks
2x12x 9

tricep Rope Pushdown > touwen tegen elkaar drukken
8x32
8x41

Naice training. Of het nou door de Noxi kwam dat is natuurlijk de vraag, ik kreeg namelijk niet echt een energierush ervan en ik voelde me voor de noxi al redelijk fit (beter dan normaal, voelde me goed uitgerust). Ik heb nog de andere helft van de sample en die pak ik niet bij de volgende UB maar bij die erna, dan kan ik een goede vergelijking geven.

Ook heb ik vandaag in de gym met iemand gepraat over voeding en ik moet gewoon betere doelen zetten! Ik moet mezelf er gewoon toe dwingen vredomme! Ik ga dus voortaan een soort voedingsschemauitprinten en bij de keukentafel hangen, elke keer dat ik iets ervan gegeten heb streep ik het door en dan vraag ik me moeder/broer of ze mij er op willen wijzen als ik iets niet gegeten heb (ik hoop echt dat ze me hierin gaan steunen). Want voeding is en blijft mijn struikelblok en ik had al zoveel groter kunnen zijn als ik me eraan had gehouden.....

Volgende training = morgen, misschien met ryanvdv maar hij wist het nog niet zeker.

Ohja! en niet te vergeten. Golds Gym heeft nieuwe Hammer Strength apparatuur :D Een soort Iso-Lateral Row en een nieuwe Decline Press en nog iets voor Borst. Ook hebben ze de hele indeling omgegooit, het ziet er nu echt een stuk beter uit.

Nu wachten op de Noxi Crash.

zet gewoon macros voor jezelf om te hitten, ik houd in mijn hoofd gewoon bij dat ik 180/300/100 moet halen(ik ben dan aan het cutten, maar dit principe kan je ook bij bulk gebruiken). hou dit gewoon de dag door bij dan weet je nog hoeveel je moet eten. kan je ook verantwoord junken

zet gewoon macros voor jezelf om te hitten, ik houd in mijn hoofd gewoon bij dat ik 180/300/100 moet halen(ik ben dan aan het cutten, maar dit principe kan je ook bij bulk gebruiken). hou dit gewoon de dag door bij dan weet je nog hoeveel je moet eten. kan je ook verantwoord junken

Oh nee dat is het probleem niet. Ik mis discpline met mijn voeding, nu bijvoorbeeld zeg ik al een uur lang tegen mezelf dat ik pannenkoeken ga bakken, ik zit nogsteeds op me stoel................

Ik weet wat ik moet eten, ik weet hoeveel ik moet eten, ik weet wat ik eet. Ik zet mezelf er alleen telkens niet toe om het te doen, en ga ik het eenmaal doen dan ben ik weer te laat of kom ik in tijdsnood..........

Ik snap ook niet waarom ik het niet doe aangezien ik gewoon mezelf belemmer op deze manier.

ga simpeler eten dan, ik maak 1x per week een paar kilo kip klaar en kook soms wat rijst en eieren, duurt al met al hoogstends 2 uur per week, natuurlijk is het een klein beetje beter om het beste voedsel op een perfect tijdstip te eten, maar als dit niet lukt kan je beter gewoon ander voedsel eten, (havermout, boterhammen, eieren(kost 10min),fruit,kwark,melk,) etc. zolang je er maar voor zorgt dat je de desbetreffende hoeveelheden haalt, hoe maakt niet zo gek veel uit

Wat vaker een eitje bakken is een goed idee ja. En kip en rijst klaarmaken voor de hele week ga ik weer een poging voor wagen, ik heb het eerst een week volgehouden dus.. Ik ga ook weet wat studentenhaver (verschillende nootjes) kopen, dat zal het ook weer wat makkelijker maken. thx voor de input.

Warmup met 3 setjes front squats.

Leg press (plates only)
10x50
8x100
6x140
5x180
12x100

Plate loaded leg extensions:
10x35
10x50
10x50
10x50

Lying leg curls:
12x38
10x45
10x45

SLDL:
8x60
8x80
8x80

hack squat calf raise
2x12x27,3 > 1 been per keer
20x27,3 > 2 beentjes

Crunch apparaat ding
2x15x+10

Hanging Leg Raise > techniek bij deze is nog best moeilijk, de beweging lukt wel maar volgens mij pak ik em meer met andere spieren dan met me core.

Side crunches.

Zo, Lekker rustig traininkje gehad om mezelf wat extra rust te geven van zaterdag, heb alles wat langzamer uitgevoerd en wat meer op MMC.

Pendlay Rows
8x20*
8x40
8x50
8x50

Chinups
8
8
7

BP
8x20*
8x50
8x60
8x60

Incline DB Press
8x16
8x18
8x20

Dips
2x8

Smith Press
8x40
8x50
8x50

Side laterals
2x10x8 > ik heb ze tussendoor nog wel 2 setjes gedaan toen ik ze ging uitleggen aan iemand. Die heeft een nieuw schema dus die moest een hoop vragen.

Shrugs
3x10x46

EZ-Curls
8x25 W
8x25 S
8x25 W
8x25 S

Skullcrushing pullover
3x?x25 > weet de reps niet meer, kging iniedergeval kapoet.

Skullcrusher
8x20 > nice and slow.

Lekker training dus. Morgen zou ik eigenlijk benen pakken maar ik ga morgen het huis van me broer een beetje slopen met de sledgehammer :D dus donderdag pak ik benen samen met ryanvdv, hij gaat dan max effort squat weer proberen dus dat beloofd wat.

Tot dan.

Ohja, me voeding van vandaag.
Gainshake
3 tostis met kaas (6 boterhammen)
banaan
Nu heb ik teweinig tijd (log schrijven en me eiwitrepen verpakken) Dus ik neem wat extra brood mee naar me werk en een eiwitreep.

Damn dat ik hier nog geen abbo had. :o
Knap schema kerel, vind het echt goed in mekaar steken. Geen idiote onzin oefeningen, gewoon liften.
En ja. Dude. Ga eten. ;) Ik zal eens opschrijven wat ik op een dag naar binnen hak in m'n log, misschien kan je daar wat ideeën uit opdoen.

Je eet echt ongelofelijk slecht. Je kan net zo goed stoppen met trainen voordat je die voeding eens op orde krijgt want dit zet geen zoden aan de dijk.

Damn dat ik hier nog geen abbo had. :o
Knap schema kerel, vind het echt goed in mekaar steken. Geen idiote onzin oefeningen, gewoon liften.
En ja. Dude. Ga eten. ;) Ik zal eens opschrijven wat ik op een dag naar binnen hak in m'n log, misschien kan je daar wat ideeën uit opdoen.

Welkom :)

Klopt, me huidige schema is inderdaad erg fijn en je gaat er goed kapot van, ben hieraan begonnen op aanraden van Masters. Ik zit nu alleen een beetje te tobben om bepaalde dingen om te gooien omdat ik er nu alweer anderhalve maand/2 maanden mee bezig ben.

Ik dacht eraan om UB/Lb A en ub/lb B te maken om wat meer afwisseling en wat meer verschillende oefeningen te hebben. Alleen ik denk dat ik hierdoor mezelf te weinig rust geef omdat ik me telkens anders prikkel?

Wat ik dus wou veranderen:
Dag A van UB blijft hetzelfde
Dag B van UB wil ik die pendlay row veranderen door Yates Rows.
De Chinups Wil ik veranderen door straight arm lat pulldowns.
Ook verander ik de volgorde > dus beginnen met borst ipv rug.
De Bench press wil ik dan veranderen door een Incline BP en de incline db press door db flyes.

Het schoudergedeelte blijft hetzelfde en voor de shrugs ipv met de stang met 2 dumbbells.

Veranderingen bij de LB
A:Front Squats
Leg Press
Leg Extension
Leg Curl
Kont wegtrap ding.
One Legged calve raise > semi hack squat
Seated Calfraise
Abs.

LB B:
Opwarmen door een paar setjes lichte legg press? en een 1 setje hypers.
Deadlifts
Front Squats
Legg Curl
?GHR?
Zelfde verhaal voor calves en abs

Even overzichtelijk
UB A :
Pendlay Rows
Chin Ups
Bench Press
Incline DB Press
Dips
Smith Press
Side Raise
Shrugs
EZ-Curls W/S/W/S (per week afwisselen met one handed cable curl)
EZ-Skullcrushing pullovers (afwisselen met normale skullcrushers en db skullcrushers en cable kickbacks).

LB A:

Front Squats
Leg Press
Leg Extension
Leg Curl
Kont wegtrap ding.
One Legged calve raise > semi hack squat
Seated Calfraise
Abs.

UB B:
3 minuutjes opwarmen op het roei apparaat > schouder.
Incline BP
DB Flyes
Yates Rows
Straight Arm Lat Pulldown
Dips
Smith Press
Side Raise
DB Shrugs
EZ-Curls w/s/w/s
EZ-Skullcrushing Pullover

LB B
Opwarmen door een paar setjes lichte legg press? en een 1 setje hypers.
Deadlifts
Front Squats
Legg Curl
?GHR?
Zelfde verhaal voor calves en abs
onderarmen> Vindt me onderarmen echt zielig als ik de foto zie op de volgende pagina.

Any comments?

Ohja, GVT wil ik Na de zomervakantie weer oppaken en rond Oktober dus weer mee beginnen. Dan zit ik als het goed is ook weer op school en heb ik dus weer een normaal ritme.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven