Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

) Zijn diepte was imo echt niet goed. Quarter squats all the way lol.

ben geeindigd op ongeveer 2700Geen school en in de avond werken, dan krijg je dat probleem...

7 uur de wekker zetten.
Eten
Slapen
9 uur wekker
Eten
Slapen
12 uur wekker
Eten
![]()

VOEDING!!!!!! Ga eens echt kanen kerel. Je traint echt hard (ik kan het weten want heb vaak genoeg met je samen getrained) en je slaapt ook meer dan genoeg maar je moet gvd vreten als een paard!!!!!!! Tot je misselijk boven de plee hangt. Zo win je geen 12kg spier in een jaar wat toch eigenlijk wel moet de het eerst jaar serieus trainen.
tis jammer dat ik nog steeds niet beter ben.....dus samen trainen zit er voorlopig nog niet in gvd![]()

VOEDING!!!!!! Ga eens echt kanen kerel. Je traint echt hard (ik kan het weten want heb vaak genoeg met je samen getrained) en je slaapt ook meer dan genoeg maar je moet gvd vreten als een paard!!!!!!! Tot je misselijk boven de plee hangt. Zo win je geen 12kg spier in een jaar wat toch eigenlijk wel moet de het eerst jaar serieus trainen.
tis jammer dat ik nog steeds niet beter ben.....dus samen trainen zit er voorlopig nog niet in gvd![]()
. Zal weer me beruchte pannenkoeken maken op trainingsdagen en vaker een eitje bakken op rustdagen. En voortaan elke dag een bulkshake maken ipv alleen op trainingsdagen. Inb4 carbsoverload

.
.
Een soort Iso-Lateral Row en een nieuwe Decline Press en nog iets voor Borst. Ook hebben ze de hele indeling omgegooit, het ziet er nu echt een stuk beter uit.zet gewoon macros voor jezelf om te hitten, ik houd in mijn hoofd gewoon bij dat ik 180/300/100 moet halen(ik ben dan aan het cutten, maar dit principe kan je ook bij bulk gebruiken). hou dit gewoon de dag door bij dan weet je nog hoeveel je moet eten. kan je ook verantwoord junken
dus donderdag pak ik benen samen met ryanvdv, hij gaat dan max effort squat weer proberen dus dat beloofd wat.Damn dat ik hier nog geen abbo had.
Knap schema kerel, vind het echt goed in mekaar steken. Geen idiote onzin oefeningen, gewoon liften.
En ja. Dude. Ga eten.Ik zal eens opschrijven wat ik op een dag naar binnen hak in m'n log, misschien kan je daar wat ideeën uit opdoen.