- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig geweest man. Even een beetje rust voor je onderrug is dan wel goed.. Nu even rustig an, kan je straks weer knallen!

Heb telkens op het laatste stukje nog een beetje een buttwink dus er is nog werk aan de winkel.

Je armen raakte me aan = spot. Ja ik ben streng met spots
En ik ben niet dik
Jij bent gewoon mega-ecto!
Laatste keer dat ik de 72 raakte (2/3 maanden geleden) nam ik creatine (nr1+magnificent) en nu alweer een tijdje zonder creatine. Ohja, nog 1 leuk puntje van vandaag. De weegschaal gaf 72.0 aanLaatste keer dat ik de 72 raakte (2/3 maanden geleden) nam ik creatine (nr1+magnificent) en nu alweer een tijdje zonder creatine.
Heb wel weer Nr1+Magnificent besteld maar deze potten gaan pas open als m'n rug gefixed is, en dan bam op naar de 75.

Dat minimaal! ik had vorig jaar zomer mezelf het doel gesteld om eind 2012 er met 80 kg (met 10% vp) bij te staan. 7 maanden voor 8 kilo (en uiterlijk op 15% vp eindigen), zou moeten kunnen toch?

0.6 onder eergisteren.

Nette training zo man. Alleen zou ik maar 3 oefeningen voor borst doen, hooguit 4. Kleine spiergroep hoor.
En pullover tel ik niet echt als borstoefening > Doe het meer voor de stretch en omdat het de pec minor wat meer belast wat je bij andere borst oefeningen nauwelijks doet. Nette training zo man. Alleen zou ik maar 3 oefeningen voor borst doen, hooguit 4. Kleine spiergroep hoor.
Wat een goeie bijdrage zeg. Ik geef advies door wat ik hier weer vandaan heb (en nee, niet van de eerste de beste noob).