XXL Nutrition

Kixat's logje

Goed bezig geweest man. Even een beetje rust voor je onderrug is dan wel goed.. Nu even rustig an, kan je straks weer knallen!

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig geweest man. Even een beetje rust voor je onderrug is dan wel goed.. Nu even rustig an, kan je straks weer knallen!

Ik heb nu 2 rust dagen die ik goed ga gebruiken! Als he eind deze week nog niet over is zal ik toch maar eens een fysio opzoeken, ookal zijn me behandelingen voor dit jaar al op :(

Vanochtend nog wezen trainen, me rug is vandaag helaas al helemaal ****ed up dus trainen ging niet heel lekker. Kreeg af en toe ff een lekkere steek erdoor maarja, kan er toch niks aan doen.

Plate Loaded Low-Row > dit is een nieuw ding bij ons, vind hem best fijn eigenlijk.
10x10
10x25
10x30
10x30
Deed ze allemaal met 1 arm per keer.

Pullups
2x7

Lat Pulldown, chinupstyle
6x59
6x73

T-Bar Row
2x8x20, hier had ik behoorlijk last van me rug dus dat weet ik weer voor de volgende keer

Dumbbell Row,zijwaarts.
2x10x16

En weer naar huis, lekker naar het strand gegaan :cool:

Donderdag pas een afspraak bij de fysio, hopelijk dat die het in 1 behandeling kan fixen.

Morgen beentjes trainen.

Netjes dat je zelfs vandaag nog bent gegaan. Fijne gym ook die op feestdagen open is.
Hoop dat je rug snel gefixt word.

Vandaag een ramp van een training :(

Begonnen met wat opwarming van de liezen dmv abductor/adductor machine.

Backsquats > Parallel wegens techniek fix.
8x20
8x40
6x60
5x80
3x90 2de met lichte spot (onnodig) 3de wel met spot .
Eigenlijk zou dit een pr zijn... maar het is parallel dus ik tel em niet :cool: Heb telkens op het laatste stukje nog een beetje een buttwink dus er is nog werk aan de winkel.

Parallel is zo makkelijk vergeleken met goed onder par trouwens xD

Plate Loaded legg press (leeg gewicht van ?40? ofso)
8x90 > exclusief die 40 dus.
6x130
6x160

Leg Extensions
10x35
10x50
10x50

GHR
3xtot falen

Deadstop Deadlifts
6?x70
5x100
5x100

One legged semi hack squat calf raise
3x12/10/9x27,3

--- onderarmen
Wrist curls> bovenhands
2x15x10

Onderhands
2x20x15

Schijfjes vasthouden
3x1,25+1x2,5 diverse houdingen

3x5 , lukte alleen in sterkste houding :(

Barbell holds
110x30?
110x20?

Abs

Grip was zwak, onderrug deed moeilijk. Volgende training is woensdag Borst/schouders. Donderdag geen LB training, dan namelijk fysio, hopelijk kan die me rug in 1x fixen want word er nu langzamerhand gek van.

3de was geen spot dikke ik deed niks

Lekker bezig geweest.. Succes met je rug.

Ohja, nog 1 leuk puntje van vandaag. De weegschaal gaf 72.0 aan :D Laatste keer dat ik de 72 raakte (2/3 maanden geleden) nam ik creatine (nr1+magnificent) en nu alweer een tijdje zonder creatine.

Heb wel weer Nr1+Magnificent besteld maar deze potten gaan pas open als m'n rug gefixed is, en dan bam op naar de 75.

Ohja, nog 1 leuk puntje van vandaag. De weegschaal gaf 72.0 aan :D Laatste keer dat ik de 72 raakte (2/3 maanden geleden) nam ik creatine (nr1+magnificent) en nu alweer een tijdje zonder creatine.

Heb wel weer Nr1+Magnificent besteld maar deze potten gaan pas open als m'n rug gefixed is, en dan bam op naar de 75.

Netjes man op na de 80 he:)

Laatst bewerkt:
Heerlijke training gehad vandaag

Had besloten om alleen borst te pakken en een beetje biceps/triceps ipv het upperbody schema.

Weegschaal begon slecht en gaf me 71,4 aan :mad: 0.6 onder eergisteren.

*had geen papiertje/pen mee dus alles even uit het hoofd....

Begonnen met:
Incline BB Press
6x20
6x40
6x50
5x60
5x60
4x60
> Werd toch raar aangekeken toen ik die 20kg schijven erophing lol..

Dumbbell Flyes
3x8x8kg > super strict en heel erg op de contractie gericht. Voelde heerlijk! Alleen door deze oefening heb ik morgen al spierpijn denk ik.

Iso Lateral Hammer Strength Decline Press > nieuw apparaat en wou em heel graag uittesten, resultaat > heerlijk apparaat :D
- 10x30, beetje klooien en stoeltje goed ingesteld enz.
10x60
8x80
7x90

Cable standing Incline Flyes? kabels op de onderste schakel en dan naar schouderhoogte brengen, vlak langs je.
-10x9
-10x14
-10x9

Dumbbell Pullover
8x18
8x22
8x26
> Tussendoor iemand geholpen met z'n deadlift techniek.

Straight Barbell Curls
10x25 Wijd*
6x25 Smal*
4x25 normaal * was "supersetje"
8x30 Wijd
5x30 smal

Dumbbell Skullcrushers
2x10x10

CGBP
10x40
8x50, nog nooit zo dicht bij een fail gezeten, was echt even tandjes op elkaar en niet meer zo strict.. Wel ver onder me pr trouwens maar ik was gwn goed op :o

Morgen naar de fysio voor me onderrug, hopen op een wonder.

Nette training zo man. Alleen zou ik maar 3 oefeningen voor borst doen, hooguit 4. Kleine spiergroep hoor.

Nette training zo man. Alleen zou ik maar 3 oefeningen voor borst doen, hooguit 4. Kleine spiergroep hoor.

Was maar eenmalig ;) En pullover tel ik niet echt als borstoefening > Doe het meer voor de stretch en omdat het de pec minor wat meer belast wat je bij andere borst oefeningen nauwelijks doet.

Ga zometeen en de rest van de week trouwens aan de slag om een nieuw schema in elkaar te flansen, ik heb al een basisprincipe dus ik hoef alleen nog maar de oefeningen en welke dagen uit te kiezen.

Heb weinig aan te merken op je borst training, ik zou alleen zelf meer db werk doen zodat je meer coordinatie en druk op kunt bouwen.

4 of 5 oefening waarvan wat isolatie kan imo prima. Zeker als je lichaam aangeeft dat er nog wat in de kelder zit wat eruit moet

Terug
Naar boven