als loonslaaf zijnde ben ik pas rond 16.15 in de gym te vinden.
Dan zijn woensdag,zaterdag en zondag de enige dagen die voor mij mogelijk zijn. Donderdag en Vrijdag zou ook kunnen maar dat ligt eraan hoe ik word ingeroosterd (meestal kwartover 7, maar de laatste tijd gooien ze me er eerder op

Die 2 dagen zouden dus ook kunnen zolang ik maar rond half 7 aan me eten zit

).
Zo, zou vandaag me eten wat anders doen, geen pwo nemen en ook geen dextrose meenemen maar ik was nogal moe dus heb het toch maar wel zoals gewoonlijk gedaan. Alleen de dextro had ik niet mee.
Dus gewoon, 4 sneetjes pindakaas als ontbijt. uur voor trainen 300 ml melk, 140 gr havermout, 30gr whey en een scoop nesquick.
pwo genomen en op naar de gym.
heb al een paar dagen last van me lies, dus heb eerst wat abductor/adductor gedaan als "warming up" (geen liesbreuk volgens mij, en hoop ik niet op eigenlijk...)
Shoulder dislocations
Benchpress
8x20
8x50
6x65> ARGG, kon er nog wel 2 denk ik maar ik had er geen spotter achter staan en wou absoluut niet een roll of shame doen

4x65> kon me core niet aangespannen houden :S
4x65> ging beter dan vorig setje.
Had me voorgenomen om 3x8 te doen

Volgende keer 3x6 en dan daar verder mee bouwen.
Incline Db Press
8x16
6x22
6x26 >wrist wraps
6x30> wrist wraps + Fuark, die 1ste nakt me echt elke keer........... Had wel een relaxte spotter
DB Flyes
3x +/- 8 x 10 > lekker langzaam en strict, goed op MMC
Iso Lateral Decline Machine Press
8x70
6x90
3x100

iets teveel van het goede dus ss 4x80
Cabline Incline flyes
3x?x9 , voelt zo damn goed aan deze oefening.
Side Raise
2x8x10, strict en langzaam.
Wide Grip Upright Rows
8x20
8x25
Dumbbell Pullovers > naar mijn gevoel is het gewoon een schouder oefening.
8x20
8x24
8x24
Cable Reverse flyes
2x8x9
Machine Reverse Flyes
2x8x33/40
Lekkere training, beetje teleurstellend van de bp maarja dat kom nog wel.
Me armen zagen er in de spiegel ook facking buff uit voor mijn doen, geen idee waarom. Ohja, ik had ook me grip wat smaller gepakt bij de bp. Ik merk wel dat die overgang van borst/triceps nu veel makkelijker gaat alleen de lockout word wat moeilijker > had ik niet verwacht want me triceps zijn toch qua looks wel me sterkste punt, ofterwijl triceps meer apart trainen
Vorige keer zei de fysio dat ik me rug meer moest trainen, nu vind ik dat ik me triceps meer moet trainen > de 2 groepen die ik het leukst vind om te trainen ga ik nu dus meer focus op leggen
Weer wat tips gegeven aan 2 jongens die aan het squatten waren, zie hun wel vaker en leuk dat ze ook eindelijk wat serieuzer bezig gaan. De 1 hield totaal geen spanning met z'n armen/bovenlijf en de ander stopte ver boven parallel, knieën gingen naar binnen en de hakken kwamen licht van de grond.
Donderdag fysio en dan maak ik er een stability-training van. Zaterdag is de volgende "echte" training weer, dan zijn de armpjes aan de beurt.