Die gedachte ging ook een tijdje door m'n hoofd maar ik twijfel of ik dat wel zal doen, er zit namelijk duidelijk progressie in die 30 dus.. Misschien dat ik het binnenkort nog eens wissel.
--------
Vandaag een beetje rond "gecoached" bij de beginnerswedstrijd powerliften, was erg leuk om er te zijn! Ook weer wat meer geleerd over het powerliften en
weet nu zeker dat de wedstrijden draaien echt niets voor mij is, de sfeer vind ik juist weer wel tof, al dat aanmoedigen geeft echt een boost en dat is echt iets wat mij tot het randje kan laten gaan.
Veel van de Dbbers ontmoet en heb ook erg veel filmpjes gemaakt (alleen squats en deadlifts)
Deze filmpjes ga ik morgen middag waarschijnlijk erop zetten zolang ik geen kater heb

Zal ze waarschijnlijk of in het beginnerswedstrijd pl topic neerzetten of bij de logs van de verschillende dbbers.
Vandaag onbedoeld cardio gedaan omdat ik net met mach 10 200 meter moest sprinten om mijn bus te halen..... Zat de eerste 3 haltes nog op adem te komen

En daarvoor had ik een kilometer of 3 gelopen omdat een zeker persoon en zijn familie (ryan) ons de verkeerde richting op stuurde waardoor we dus een pokke end omliepen