Masters
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Joooo ik had het gister op de dbb meet nog over jeben je nu weer helemaal gezond ofnie dan? Je bent er een aardig tijdje uit geweest..
Zoals je waarschijnlijk hebt gelezen is me onderrug vernaggelt door (waarschijnlijk) met een sledgehammer te klooien. Nu dus al 2x fysio geweest en elke dag oefeningen om het los te krijgen.
Maandag staat bij mij weer een bikkeltraining op de planning (rug/traps) en dan woensdag borst/schouders en vrijdag armpjes + stability .Ik hoop de maandag daarop dan weer helemaal fit te zijn en aan me nieuwe schema te kunnen beginnen.
jep ben weer helemaal "gezond". Slik nog 10mg prednison per dag. Elke week 5mg eraf. Dus over 1,5 week ben ik daar vanaf. Vieze bende. Wel moet ik voor zeker 2 jaar imuran nemen. Is een imuumsysteem onderdrukker. Merk er verder weinig van tot nu toe. Dus dat is mooi.
Ja had het gelezen van je rug. ****ed up. Hoop dat het snel weer beter gaat.

ben je nu weer helemaal gezond ofnie dan? Je bent er een aardig tijdje uit geweest..
probeerde het laatst wel maar ik compenseer gewoon teveel met me rug bij oefeningen door die blokkade.
voorral bij de laatste 2.. Maarja, had er gewoon een keer zin in om dit te pakken.

volgende keer dus 3x8x65 bench en 3x8x26 incline, gunna be good.