XXL Nutrition

Kixat's logje

Joooo ik had het gister op de dbb meet nog over je :cool: ben je nu weer helemaal gezond ofnie dan? Je bent er een aardig tijdje uit geweest..

Zoals je waarschijnlijk hebt gelezen is me onderrug vernaggelt door (waarschijnlijk) met een sledgehammer te klooien. Nu dus al 2x fysio geweest en elke dag oefeningen om het los te krijgen.

Maandag staat bij mij weer een bikkeltraining op de planning (rug/traps) en dan woensdag borst/schouders en vrijdag armpjes + stability .Ik hoop de maandag daarop dan weer helemaal fit te zijn en aan me nieuwe schema te kunnen beginnen.

jep ben weer helemaal "gezond". Slik nog 10mg prednison per dag. Elke week 5mg eraf. Dus over 1,5 week ben ik daar vanaf. Vieze bende. Wel moet ik voor zeker 2 jaar imuran nemen. Is een imuumsysteem onderdrukker. Merk er verder weinig van tot nu toe. Dus dat is mooi.

Ja had het gelezen van je rug. ****ed up. Hoop dat het snel weer beter gaat.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
zie trouwens dat je weer met een nieuw schema gaat beginnen. zou je niet gewoon eens 6 maanden hetzelfde doen en gewoon knallen. Ik wissel pas als ik tegen een plateau aan loop of als de motivatie weg is. Soms loop ik wel 1 jaar op hetzelfde schema.

Zou ook niet te spastisch wegen elke keer. Kan zeer demotiverend werken. Zie zelfs dat je je al door 0,6kg laat beïnvloeden.......man das 1 keer goed schijten. Niet op letten dus. Gewoon 1 keer per maand kijken ofzo

Eet je nog een beetje?

Gozertje heeft gewoon iemand nodig die hem vertelt wat hij moet doen. Dan ben je van dat gestuiterbal af.

zie trouwens dat je weer met een nieuw schema gaat beginnen. zou je niet gewoon eens 6 maanden hetzelfde doen en gewoon knallen. Ik wissel pas als ik tegen een plateau aan loop of als de motivatie weg is. Soms loop ik wel 1 jaar op hetzelfde schema.

Zou ook niet te spastisch wegen elke keer. Kan zeer demotiverend werken. Zie zelfs dat je je al door 0,6kg laat beïnvloeden.......man das 1 keer goed schijten. Niet op letten dus. Gewoon 1 keer per maand kijken ofzo

Eet je nog een beetje?

Ik ben van schema veranderd omdat m'n rug achteruit ging en me triceps niks meer deden, juist de 2 groepen die ik het leukst vind.. Dat ub/lb schema heb ik nu iets langer dan 2 maanden gedaan volgens mij en heeft me zeker bevallen qua schouders, weet nu dus ook dat mijn schouders gewoon flink op hun donder moeten krijgen.

Wegen is eigenlijk een gewoonte geworden, ik wordt langzaamaan weer wat zwaarder dus dat gaat iniedergeval de goede kant op.

Qua eten zit ik beter dan eerst maar nog steeds niet naar wens natuurlijk, dit eet ik nu ongeveer op een dag:
200 gr ultra fine oats
500ml melk
1schep nesquick
1schep whey

2 eieren
Plak kaas
Plakjes ham
4 sneetjes brood

Tussenstand +/- 1700

Avondeten
Meestal iets van aardappels met vlees en groente/kip met rijst/pasta etc

Eiwitreep

Waar ik nog zin in heb.( na werk)
Meestal een paar broodjes

Kom ongeveer op 2400 uit ZONDER het avondeten, met dus ongeveer op 2900-3000.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 14:30 ----------

Ohja, ik zou vandaag gaan trainen maar ik ben me wekker vergeten te zetten dus ik ga het niet meer redden ;(

Dat kan wel beter m8.

Hier ook in
Ben benieuwd

Abbo

Welkom in mijn nederige logje :cool: Jammer genoeg zal er tot mijn onderrug weer gefixed is niet zo keihard getraind worden :mad:

Training van vandaag : Rug, heb momenteel geen vast schema dus ik heb ook geen papiertje mee om alles op te schrijven.

Lat Pulldown, veel rust want tussendoor Ryanvdv geholpen met zijn bankdrukken voor de wedstrijd van zaterdag.
10x49
6x73 strict
6x86 naar mijn mening best wel veel cheat :o voorral bij de laatste 2.. Maarja, had er gewoon een keer zin in om dit te pakken.

Hammer Strength Low Row
3x10x30(per kant)

Hammer pullups
3xtot fail> laatste langzaam naar beneden +/- 8 sec

Deadlifts :fuu:
6x60, nope het steekt gewoon telkens op het punt dat je je heup er zeg maar ingooit, helaas............... :janken:

Machine Rows, close grip.
8x45 heel langzaam en super strict.
8x59 "normaal"
8x59

Straight Arm Latpulldown
10x41
10x55
8x51

Ellbowing DB Rows
10x14
10x20

Deadlift
1x100 :mad: Hier had ik spijt van toen ik in de kleedkamer zat.. Ik deed het puur om Alex1606 even te laten zien hoe ik de stang weer "neerleg" , maar ik had het beter niet op kunnen tillen... Was niet zwaar ofso maar het voelde erna gewoon echt niet fijn. Mobiliteit van me onderrug bleef goed het voelde alleen echt zwaar verzuurd meteen daar ???

Traps stonden eigenlijk nog op de planning maar hier had ik na die deadlift geen zin meer in.......

Morgen de fysio maar even bellen of die me eventjes kan fixen, heb nog 1 behandeling die ik ervoor wou betalen dus..

Volgende training is Donderdag> borst schouders.

Pas wel op he, niet te veel gekke dingen doen. In de toekomst moet je ook nog kunnen bben.

Pas wel op he, niet te veel gekke dingen doen. In de toekomst moet je ook nog kunnen bben.

Jaa daarom, die deadlifts waren puur om te kijken of het ging daarom had ik ze in eerste instantie bij 60 gehouden, maarja als het daar al moeilijk bij doet...

Was juist begonnen met BB wegens slechte rug en slechte knieën, denk je dat je er vanaf bent...

Vandaag borst schouders met een maatje getraint.

Bankdrukken
2x8x20
8x50
6x65
4x70+1 met spot
5x65

Incline db press
6x16
6x22
6x26
5x30 > allen met lichte spot :( de eerste ging wel een stuk beter dan vorige keren.

Db flyes
2x8x10

Staande cable flyes, onderlangs
10x9
10x14
10x14

High incline smith press
10x20
10x40
6x60

Side raises
10x8 dubbel gebogen
10x8 enkel recht> vreemde knak bij linker schouderkop. Doet geen pijn het was alleen een rare knak, ben er voor de zekerheid maar even mee gestopt.

Wide grip upright rows
2x10x20

En weer naar huisje toe, lekker rustig traininkje.

Kreeg nog de tip om bij die cable flyes wat verder naar voren te staan omdat je dan de borst meer zou aanspreken en de schouders minder. Het voelde alleen juist dat me borst dan minder aangesproken werd, iemand die dat naar voren stappen uit kan leggen?

goeie bench!

Die incline dumbbell press is wel nice man:)

Ik was eigenwijs en wou die 70 gwn ff op reps :cool: Volgende keer de 3x8x65 neerzetten!

Die incline dumbbell press is wel nice man:)

Incline DB press is volgens mij hoger dan flat dumbbell press, incline bench zit ook heel dicht bij mijn normale bank. Maar ik ben er nog lang niet tevreden mee, pas als ik die 30 helemaal zelf onder controle heb ben ik weer voor een maandje tevreden :cool:

Ik neem nu trouwens een lang weekend rust en ga elke dag me rug weer ff insmeren met tijgerbalsem + oefeningen doen en me hamstrings+glutes elke dag stretchen, zal me vast geen kwaad doen.

Ik was eigenwijs en wou die 70 gwn ff op reps :cool: Volgende keer de 3x8x65 neerzetten!

Incline DB press is volgens mij hoger dan flat dumbbell press, incline bench zit ook heel dicht bij mijn normale bank. Maar ik ben er nog lang niet tevreden mee, pas als ik die 30 helemaal zelf onder controle heb ben ik weer voor een maandje tevreden :cool:

Ik neem nu trouwens een lang weekend rust en ga elke dag me rug weer ff insmeren met tijgerbalsem + oefeningen doen en me hamstrings+glutes elke dag stretchen, zal me vast geen kwaad doen.

Tip ik had dat ook 2 weken geleden bij mij viel dan alleen op me hoofd:mad:

Maar maak 3x8x28 even twee weken dan is 30 ook gelijk heel easy die 28 word dan wel denk door heen bijten als het goed is zo niet dan heb je die 30 gewoon onder controle hoor dan zit het tussen je oren.

Tip ik had dat ook 2 weken geleden bij mij viel dan alleen op me hoofd:mad:

Maar maak 3x8x28 even twee weken dan is 30 ook gelijk heel easy die 28 word dan wel denk door heen bijten als het goed is zo niet dan heb je die 30 gewoon onder controle hoor dan zit het tussen je oren.

Het probleem is dus, er is geen 28kg dumbbell.... Moet dus de stap maken van 26 naar de 30 en dat is een best grote stap:o, achja langzaam komt die er wel!

ok :sad: volgende keer dus 3x8x65 bench en 3x8x26 incline, gunna be good.

Ik bedoelde trouwens niet met "onder controle" dat de dumbbells bij mij aan het slingeren zijn, maar dat ik niet zo loop te stuntelen met die 1ste rep....

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven