MesutY
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 617
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voelde soms echt verrot, vooral als die begon te roeren met die naald...

Training voelde heerlijk en lekker lopen zweten, morgen heb ik soweiso spierpijn. Ben zo'n 2kg kwijt in al die tijd dus die moet er weer even aan
Fysiek is nu wel vaag, me lats lijken er nu beter uit te komen dan eerst en me vp is wat gestegen... Maar dat komt allemaal weer goed, straks gewoon lekker bikkelensterkere core ?
gewoon veel squatten en deadliften, of ben ik nu gek

damn waarom heb ik hier nog geen abbo voor :
o
bij deze
Zoals ik hierboven al zei, de komende weken zal er nog niet zoveel boeiend vermeld worden maar hopelijk komen er daarna weer bikkehalrde trainingen.
Breder pakken is niet fijn en smaller is bagger dus kan niet anders, ik weiger spanning in te leveren.

Foamroller doet z'n werk.Je kan ze wijder proberen te doen, maar dips zijn zowiezo vrij zwaar voor de schouder(gewricht)
Tja als het gewoon parallelbar dips zijn dan kan je ze niet wijder doen, maar serieus niet te veel drukte om maken.. Gewoon vreten en trainen.
Wil niet weer een blessure hebben over een paar weken dus ging ik me afvragen of me schouders zo wel genoeg rust krijgen. 

gvd, ben hier echt pissed om.