MuscleMeat

Kixat's logje

Kixat, doe jij ook al mee aan de 'nationale maandag is borst dag' ?
Haha!

(dit zeg ik alleen maar om je boos te maken, zodat je harder kan trainen de volgende keer =p)

• Topic Starter Topic Starter
Oh oki. Ik pak altijd schouders of benen op maandag.

Kwam bij mij gewoon zo uit, zou eigenlijk zondag trainen maar ik had een lichte kater :o

Woensdag volgende training btw, weet nog niet zeker wat er allemaal getraint word aangezien ik ook een afspraak bij de fysio heb.

Is dat gewoon ineens dat je gewicht omlaag gaat? Zitten wel een k*ttrainingen bij heeft iedereen wel eens

Is dat gewoon ineens dat je gewicht omlaag gaat? Zitten wel een k*ttrainingen bij heeft iedereen wel eens

Nee, was te verwachten. Heb de afgelopen 4-6 weken een rugblessure gehad en ben sinds vorige week weer rustig begonnen met trainen. Ik had alleen niet verwacht dat het zoveel omlaag zou gaan. Maarja, nu gewoon weer lekker opbouwen en er straks keihard voorbij schieten.

idd denk dat het even wennen/opbouwen is zal echt niet zo veel achteruitgegaan zijn tenzij je echt slecht gegeten hebt misschien :p

das mooi k*t :$

Kwam bij mij gewoon zo uit, zou eigenlijk zondag trainen maar ik had een lichte kater :o

Woensdag volgende training btw, weet nog niet zeker wat er allemaal getraint word aangezien ik ook een afspraak bij de fysio heb.

Dat is reden waarom je training ruk verloopt. Je kan beter ff dag bij eten en extra dranken voor je na weekendje door zakken gaat trainen.

Zo, net terug van de fysio en heb weer een paar naalden in me kont en onderrug gehad :eek:

Voelt nu nog even moeilijk aan maar ik denk (en hoop) dat dit de allerlaatste behandeling is/was. Had toen ik er aan kwam nog maar 1 blokkade zitten en die wist ik met een bepaalde beweging precies op te roepen. Na een stuk of 5 naalden was dat ook weg dus ik hoop dat het morgen allemaal tip top in orde is.

Er stond eigenlijk een rugtraining op de planning maar omdat ik met naalden ben behandeld geef ik me lichaam ff wat rust voordat ik zometeen weer te hard van stapel loop..

Tja als het gewoon parallelbar dips zijn dan kan je ze niet wijder doen, maar serieus niet te veel drukte om maken.. Gewoon vreten en trainen.

En om hier nog even op terug te komen.
Ik had het toch goed geraden, ik vroeg net namelijk aan de fysio of die even m'n schouder kon bekijken en tadaa ik wist het! M'n infraspinatus of hoe the **** je het mag schrijven is licht overbelast, ik had al een vermoeden dat ik me schouders teveel aan het belasten was, vooral ook door het gesteun op je armen en de belasting die dan op je schouders terecht komt tijdens het foamrollen.

Aandachtspunten waar ik de komende 2 rustdagen dus even mee aan de slag ga.
-Schoudervriendelijk schema maken.
-Uitzoeken hoe ik m'n schouders goed kan foamrollen.
-Voeding proberen op te pakken
-hardlopen/fietsen :eek: > ik zit teveel en heb de meest waardeloze conditie. Klein voorbeeld voor de mensen die bij golds trainen : Als ik een sprintje zou trekken van de kraan tot de decline bench ben ik al aan het hijgen :o

Tot Zaterdag.

:mad:

Net een poging gewaagd in de gym, waardeloos. Enige wat het nog goed maakte dat ik ben geweest is dat er zo'n typische beachboy (180 bij 80 ofso) bezig was. Constant hardop uitblazen bij oefeningen (moeite met 6x60 bp :rolleyes: ), constant in de spiegel kijken en af en toe even zijn shirtje omhoog doen.

Wat heb ik uiteindelijk lopen doen in de gym.

Pullups
3 setjes
Low Row Machine
3 setjes van 25kg per kant.
Lat Pulldown, supinated.
3 setjes
Deadlift, 3 reps 60 kg, bah.
Dumbbell Shrugs
2 setjes
Semi Bent Over Barbell shrugs
2 setjes
Reverse Fly machine
2 setjes

K*t rug.

Ach jo rustig aan doen man, er is tijd zat. Ik heb eens nagedacht. Soms train ik en dan denk ik, pff wat een lage gewichten eigenlijk. Maar ik dacht van, ik ben nog jong en heb veel jaren te gaan. Het hoeft allemaal niet zo snel etc.

Ach jo rustig aan doen man, er is tijd zat. Ik heb eens nagedacht. Soms train ik en dan denk ik, pff wat een lage gewichten eigenlijk. Maar ik dacht van, ik ben nog jong en heb veel jaren te gaan. Het hoeft allemaal niet zo snel etc.

Ben die rug gewoon zat man. Kan me niet schelen dat het wat langer duurt om me fysiek te bereiken zolang ik maar iets kan doen, dit gaat gewoon nergens over. Kan gewoon geen voldoening halen uit m'n trainingen...

Huisarts is ook nog eens op vakantie tot de 28ste en precies dan ga ik weer op vakantie dus kan uiterlijk over anderhalf maand pas foto's laten maken..

Ben die rug gewoon zat man. Kan me niet schelen dat het wat langer duurt om me fysiek te bereiken zolang ik maar iets kan doen, dit gaat gewoon nergens over. Kan gewoon geen voldoening halen uit m'n trainingen...

Huisarts is ook nog eens op vakantie tot de 28ste en precies dan ga ik weer op vakantie dus kan uiterlijk over anderhalf maand pas foto's laten maken..

Ja ik begrijp je man, is echt t*fus irritant. Ik heb ook elke keer een geknoep in me schouder. Het is dus instabiel en ik ga al 3 maanden naar de fysio. Ik denk soms zo van waarom heb ik dit. Verder steken mijn schouderbladen behoorlijk uit. Dit heeft ook een verband met die schouders. Dit komt trouwens niet door fitness, heb dit al voordat ik aan fitness begon.

Het gaat zeker vooruit, maar het duurt gewoon lang en het is soms echt klote. Maarja het is eenmaal zo en zoals ik zei bedenk eens even hoeveel jaren je nog hebt, we zijn nog jong!

Nu moeten we die goede basis aanleggen, als we 30 zijn dan zijn we shreded als fck!

Ja ik begrijp je man, is echt t*fus irritant. Ik heb ook elke keer een geknoep in me schouder. Het is dus instabiel en ik ga al 3 maanden naar de fysio. Ik denk soms zo van waarom heb ik dit. Verder steken mijn schouderbladen behoorlijk uit. Dit heeft ook een verband met die schouders. Dit komt trouwens niet door fitness, heb dit al voordat ik aan fitness begon.

Het gaat zeker vooruit, maar het duurt gewoon lang en het is soms echt klote. Maarja het is eenmaal zo en zoals ik zei bedenk eens even hoeveel jaren je nog hebt, we zijn nog jong!

Nu moeten we die goede basis aanleggen, als we 30 zijn dan zijn we shreded als fck!

Als je schouderbladen uitsteken dan moet je meer achterkant schouders trainen en dan vooral op "schouders tegen elkaar knijpen". Laat je broer zijn duim tussen jouw schouderbladen leggen en probeer die duim kapot te knijpen. Snap niet hoe je je voor zoiets zolang bij de fysio kan lopen, ik heb daar 2 ( +1, 3 maanden later)behandelingen voor gehad en ik mocht in me eentje er verder mee gaan. Let er ook op bij oefeningen zoals Planks dat jouw schouderblad op z'n plek blijft en niet gaat wandelen.

Tegen de tijd dat ik 30 ben zal ik de bufste van dbb zijn :cool:

Als je schouderbladen uitsteken dan moet je meer achterkant schouders trainen en dan vooral op "schouders tegen elkaar knijpen". Laat je broer zijn duim tussen jouw schouderbladen leggen en probeer die duim kapot te knijpen. Snap niet hoe je je voor zoiets zolang bij de fysio kan lopen, ik heb daar 2 ( +1, 3 maanden later)behandelingen voor gehad en ik mocht in me eentje er verder mee gaan. Let er ook op bij oefeningen zoals Planks dat jouw schouderblad op z'n plek blijft en niet gaat wandelen.

Tegen de tijd dat ik 30 ben zal ik de bufste van dbb zijn :cool:

En ik jou trainer. ;)

Zo net ff lekker getraint en 2 vrienden van me weer eens geholpen met hun bijzondere schema. Dit keer waren het dumbbell squats met de dumbbells op de schouders houden, de een heeft een opkomende schouderblessure dus legde hem de goblet squat uit.

Cgbp
10x20
10x40
10x50

Incline offset db curls
8x12
8x14

Cable kickbacks > moet iemand volgende keer ven laten controleren, links doe ik volgens mij anders/beter.
2x10x9
1x10x14

Straight barbell curls
3x10x25

Weighted dips
8x+10
6x+12
5x+14

Dat der tricep pump :eek:

Nu even kotsen :o srs afgelopen 20 minutne doe ik al me best om niet over me nek te gaan en ik moet over een kwartier richtin me werk :roflol: dis gunna be good, kotsen op me verjaardag :roflol:

Hmmm, net weer last van misselijkheid gehad tijdens een (onverwachte) training met KevinF > beschrevne in het wat heeft je dg verpest topic. Zie nu dus dat ik het eergister ook al heb gehad en toen had ik ook heel weinig gegeten voor het trainen. Voortaan dus ECHT pas gaan trainen als ik GOED heb gegeten!!! Ging net namelijk echt heel beroerd, was lijkbleek en begon keihard te zweten overal. Goed geholpen door het personeel dus alles is gelukkig weer normaal. Nu rustig wat eten en dan zo me bed in.

gefeliciteerd!

waarom train je niet savonds ofzo? en wel vreemd verhaal, heb zelf ook meerdere malen goed getraind met amper wat op ging prima

Terug
Naar boven