JackRipper
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 195
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kixat, doe jij ook al mee aan de 'nationale maandag is borst dag' ?
Haha!
(dit zeg ik alleen maar om je boos te maken, zodat je harder kan trainen de volgende keer =p)

Maandagavond is nationale bankdruk avond, ik was er in de middag![]()
Oh oki. Ik pak altijd schouders of benen op maandag.
Is dat gewoon ineens dat je gewicht omlaag gaat? Zitten wel een k*ttrainingen bij heeft iedereen wel eens
idd denk dat het even wennen/opbouwen is zal echt niet zo veel achteruitgegaan zijn tenzij je echt slecht gegeten hebt misschien![]()
Schuldig.Kwam bij mij gewoon zo uit, zou eigenlijk zondag trainen maar ik had een lichte kater![]()
Woensdag volgende training btw, weet nog niet zeker wat er allemaal getraint word aangezien ik ook een afspraak bij de fysio heb.

Tja als het gewoon parallelbar dips zijn dan kan je ze niet wijder doen, maar serieus niet te veel drukte om maken.. Gewoon vreten en trainen.
> ik zit teveel en heb de meest waardeloze conditie. Klein voorbeeld voor de mensen die bij golds trainen : Als ik een sprintje zou trekken van de kraan tot de decline bench ben ik al aan het hijgen 
), constant in de spiegel kijken en af en toe even zijn shirtje omhoog doen.Ach jo rustig aan doen man, er is tijd zat. Ik heb eens nagedacht. Soms train ik en dan denk ik, pff wat een lage gewichten eigenlijk. Maar ik dacht van, ik ben nog jong en heb veel jaren te gaan. Het hoeft allemaal niet zo snel etc.
Ben die rug gewoon zat man. Kan me niet schelen dat het wat langer duurt om me fysiek te bereiken zolang ik maar iets kan doen, dit gaat gewoon nergens over. Kan gewoon geen voldoening halen uit m'n trainingen...
Huisarts is ook nog eens op vakantie tot de 28ste en precies dan ga ik weer op vakantie dus kan uiterlijk over anderhalf maand pas foto's laten maken..
Ja ik begrijp je man, is echt t*fus irritant. Ik heb ook elke keer een geknoep in me schouder. Het is dus instabiel en ik ga al 3 maanden naar de fysio. Ik denk soms zo van waarom heb ik dit. Verder steken mijn schouderbladen behoorlijk uit. Dit heeft ook een verband met die schouders. Dit komt trouwens niet door fitness, heb dit al voordat ik aan fitness begon.
Het gaat zeker vooruit, maar het duurt gewoon lang en het is soms echt klote. Maarja het is eenmaal zo en zoals ik zei bedenk eens even hoeveel jaren je nog hebt, we zijn nog jong!
Nu moeten we die goede basis aanleggen, als we 30 zijn dan zijn we shreded als fck!

Als je schouderbladen uitsteken dan moet je meer achterkant schouders trainen en dan vooral op "schouders tegen elkaar knijpen". Laat je broer zijn duim tussen jouw schouderbladen leggen en probeer die duim kapot te knijpen. Snap niet hoe je je voor zoiets zolang bij de fysio kan lopen, ik heb daar 2 ( +1, 3 maanden later)behandelingen voor gehad en ik mocht in me eentje er verder mee gaan. Let er ook op bij oefeningen zoals Planks dat jouw schouderblad op z'n plek blijft en niet gaat wandelen.
Tegen de tijd dat ik 30 ben zal ik de bufste van dbb zijn![]()

srs afgelopen 20 minutne doe ik al me best om niet over me nek te gaan en ik moet over een kwartier richtin me werk
dis gunna be good, kotsen op me verjaardag