XXL Nutrition

Kixat's logje

• Topic Starter Topic Starter
gefeliciteerd!

waarom train je niet savonds ofzo? en wel vreemd verhaal, heb zelf ook meerdere malen goed getraind met amper wat op ging prima

Maatje vroeg of ik wou gaan trainen en ik had nog niet echt een tijd in me hoofd dus gingen we gewoon toen het hem uitkwam. Ya, ik weet nou niet of ik het nou ergens anders moet zoeken of dat het er gewoon aan ligt dat ik teweinig eet. Ik weet wel dat ik de laatste weken (sinds blessure) sowieso niet echt veel per dag heb gegeten, gemiddeld 2300 kcal per dag denk ik, ben ook 3 kilo afgevallen dus dat zegt ook wel weer wat.

Heb iniedergeval een paar goede tips gekregen en doe het over een paar weken gewoon even overnieuw maar dan goed ;)

Bedenk me net dat het ook gewoon door me conditie(heb ik niet :o ) kan komen? Dat de intensiteit mij dan gewoon teveel word ofso?

:o, zal nog is met een dbber gaan trainen 3kwart jaar geleden met Masters benen wezen pakken en toen ging echt vies over me nek (blauw sportdrankje gedronken = blauwe wc).

Nog wel een paar goede dingetjes aan de training trouwens

-Benen voelen dood aan = morgen loop ik mank van de spierpijn
-Kevin zag dat ik teweinig met m'n hakken aan het duwen was, hier werd ik een tijd geleden bij de deadlift ook op gewezen door Harpep maar ik dacht dat het probleem was opgelost omdat ik m'n hakken nooit van de grond af zag komen > aandachtspuntje.

Jullie hadden benen getraind?

Jij moet iig niet met IF beginnen :D

Het was dan ook wel ver buiten zn comfortzone, dus lege maag of vol maakt weinig verschil.

Ik ga graag all out op benen.

Jij moet iig niet met IF beginnen :D

Hmm, ik dacht er eigenlijk juist aan om een IF-bulk toe te gaan passen. Waarom raad je het af? Je hebt dan toch een maaltijd op zo'n 1-2 uur voor je training en na de training vreet je jezelf weer vol, neem je een toetje en ga je je nest in? Klinkt juist ideaal :D

@ KevinF, inderdaad supersets en high reps is iets wat ik misschien 1x per half jaar doe.

Volgende week weer Kixat ? Woensdag benen !

:P

Hmm, ik dacht er eigenlijk juist aan om een IF-bulk toe te gaan passen. Waarom raad je het af? Je hebt dan toch een maaltijd op zo'n 1-2 uur voor je training en na de training vreet je jezelf weer vol, neem je een toetje en ga je je nest in? Klinkt juist ideaal :D

@ KevinF, inderdaad supersets en high reps is iets wat ik misschien 1x per half jaar doe.
Ik heb het een week gedaan, maar gestopt ivm reflux (had de hele dag het zuur)

Ik at 2 maaltijden voor mijn training 40% en 60% na mijn training. Totaal van 2400kcal. Verhouding ekv 40/30/30

Mijn eerste training was epic zwak en was bijna flauwgevallen :p

Ik heb het een week gedaan, maar gestopt ivm reflux (had de hele dag het zuur)

Ik at 2 maaltijden voor mijn training 40% en 60% na mijn training. Totaal van 2400kcal. Verhouding ekv 40/30/30

Mijn eerste training was epic zwak en was bijna flauwgevallen :p

Hmm, dat wil ik niet nee:p En als je het omdraaide naar 60-40?
En waarom 40-30-30 en niet 30-40-30?

Dat is juist de bedoeling van IF. Met een 'lege' maag trainen. Sommige eten niets voor het trainen.

Ik zit in de cut ;)

Met een lege maag trainen? :nowai: Dat geld alleen voor de cut variant mag ik aannemen? Anders is het inderdaad niks voor mij, ik dacht juist lekker maar 3x op een dag een grote maaltijd naar binnen gooien en je bent weer klaar.

Dus wanneer komt de rematch

Als ik weer kan lopen :roflol: Nog nooit zoveel gelachen toen ik de trap af moest, gaat nog wat worden als ik zo naar me werk moet.

Volgende week ben ik op vakantie dus ik zeg halverwege volgende maand?

Trouwens, ik kan het verkeerd hebben verstaan maar het was toch zo?
Leggpress: *volgens mij haal ik breed/smal door elkaar*
Voeten hoog neerzetten > hamstrings
Voeten Laag neerzetten > quads
Voeten breed > Binnenkant quads (+extra belasting op liezen)
voeten smal > Buitenkant

Nu heb ik dus 0,0 spierpijn in m'n hamstrings, terwijl ik wel altijd me tenen op de bovenkant van die plaat had. Zou dat komen omdat ik niet goed door me hak duw?

Jupp je hebt meer hak nodig

Kgooi me log weer "dicht" Zal weer opengaan als ik weer met papier in de gym te vinden ben (waarschijnlijk rond 1 september).

Zo, exact een maand geleden sinds mijn laatste berichtje dus het is tijd voor een update.

Heb nogsteeds last van die verlepte *** rug, de fysio zegt dat mijn mobiliteit nu goed is en dat het puur en alleen een instabiliteitsprobleem is. Oplossing?> om de dag side planks, planks en supermans doen......
Ik ben het er niet mee eens dat het alleen een instabilteitsprobleem is, loop nu al aardig wat jaren te tobben met m'n rug en ik durf met zekerheid te zeggen dat er ergens nog iets vast zit en dat dat gewoon even gekraakt ofso moet worden. Merk ook met draaiende bewegingen dat ik beperkt ben aan 1 kant als ik het vergelijk met de andere kant. over anderhalve week gaat mijn opleiding officieel van start dus ik ga dan gewoon even klagen bij een docent. Ondertussen doe ik wel braaf mijn oefeningen en hoop ik op een wonder...

Trainen is de laatste tijd veel minder geworden, ik krijg mezelf niet meer gemotiveerd om naar de sportschool te gaan en daar een halve training neer te zetten. De eerste 6 weken kon ik er nog wel mee leven om wat minder intensief te trainen maar de afgelopen weken vind ik het gewoon saai en niet meer leuk omdat ik niet genoeg spanning neer kan zetten/volluit kan gaan.

Klote man ik denk dat je er snel van af bent!

Terug
Naar boven