- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop het ook man, ik hoop het ook...
zwaar deadliften is geen oplossing van je rugproblemen ?
daar baal ik juist het meest van, squatten kan me gestolen worden dat vond ik niet leuk om te doen. Deadliften daarintegen vind ik heerlijk om te doen. vanmiddag (gister) nog een beetje lopen "deadliften" met de bank en ik voel het jammer genoeg toch in me onderrug, niet bij de lockout maar juist in het midden van de lift :S.
En me benen zijn nu van wandelstokjes terug naar sateprikkers ;(Ja je legt het weer mooi bij een ander neer.
Motivatie komt niet uit een schema. Motivatie komt ook niet van een internet forum af.
Je bepaald voor jezelf hoevaak je kan en wilt trainen. Je ego laat je thuis, je traint voor jezelf, dag voor dag.
Ik wil je best een handje helpen, maar niet als je als los zand zo nu en dan een keer wat denkt te gaan doen.
Je kan 100 man benaderen om je te helpen maar zolang jezelf niet aan de slag gaat, komt er weinig van terecht.
blessures en alles er omheen is maar net wat je er zelf van maakt, ik heb 1 knie waar niks meer van over is, 2e knie is ook niet best. Ik ben ziek (kun je ergens hier in een topic wel iets over terug vinden) maar ik ben altijd in de gym. Ik geef iedere training alles wat ik heb. Soms zijn dat ego strelende squats.. soms totaal niet niet. Soms bench ik op mn max, soms maar met 100 kg. It doesn't matter! zo lang je er bent en het onderste uit de kan haalt.
Die keren dat ik jou heb zien trainen, heb ik je 1 keer zien trainen wat ergens naar toe ging.. helaas ging je na 10 minuten out... shit happens.. morgen weer een dag.
Ja je legt het weer mooi bij een ander neer.
Motivatie komt niet uit een schema. Motivatie komt ook niet van een internet forum af.
Je bepaald voor jezelf hoevaak je kan en wilt trainen. Je ego laat je thuis, je traint voor jezelf, dag voor dag.
Ik wil je best een handje helpen, maar niet als je als los zand zo nu en dan een keer wat denkt te gaan doen.
Je kan 100 man benaderen om je te helpen maar zolang jezelf niet aan de slag gaat, komt er weinig van terecht.
blessures en alles er omheen is maar net wat je er zelf van maakt, ik heb 1 knie waar niks meer van over is, 2e knie is ook niet best. Ik ben ziek (kun je ergens hier in een topic wel iets over terug vinden) maar ik ben altijd in de gym. Ik geef iedere training alles wat ik heb. Soms zijn dat ego strelende squats.. soms totaal niet niet. Soms bench ik op mn max, soms maar met 100 kg. It doesn't matter! zo lang je er bent en het onderste uit de kan haalt.
Die keren dat ik jou heb zien trainen, heb ik je 1 keer zien trainen wat ergens naar toe ging.. helaas ging je na 10 minuten out... shit happens.. morgen weer een dag.

maar dat betwijfel ik.
Zal morgen is een poging wagen om het goed uit te leggen.@kevin heb respect dat je door gaat met die blessures,alleen lijkt mij niet echt slim.
ot:
Denk de.meeste rug blessures komt door form, niet goed getrainde core, zou het wel rustig aan opbouwen, want als de pijn weg.is betekend niet dat je weer 100% hersteld bent
Probleem hier was dat ik me rug volledig hol trek en dat is niet goed, ik moet me rug iets neutraler doen zodat m'n onderrug RECHT is en niet "hol". Dit had ik dus geleerd uit alle deadlift,squat,bench boeken en filmpjes die ik ooit gelezen/gezien heb dus dit word moeilijk voor mij om het af te leren maar ik snap wel de logica erachter. De deadlift was redelijk snel "gefixt" maar voelde wel wat steken na de laatste reps (deed overigens alleen met stang)
Net alsof je goed op diepte komt met een spijkerbroek aan

)... Ik gok op de adductor magnus of 1 van de koppen van de hamstrings.
". Maarja nu voelt het wel ff lekker maar ik durf er geld op in te zetten dat het maar tijdelijk is.