Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Na al het gespam in dit topic toch nog een training
Omdat ik wat last had van m'n heupknobbel en dit wat had verergerd met de deadlift had ik besloten om een weekje benen over te slaan, vandaag heb ik mijn oude schema voor upperbody deels gedaan.
Bewijst wel meteen dat de trainingen van afgelopen 2x waardeloos was want dit was echt heerlijk.
BP
10x20
10x40
10x45
10x50
7x50 >begin ging prima, daarna werd het bijna onmogelijk en lockout ging eigenlijk ook prima. verstandig om de volgende keer dat dit gebeurt even een minuutje rust te pakken en dan een paar singles te maken??
Chinups
10
7
4 +1 negatief , bij deze is het eigenlijk hetzelfde verhaal dat middenstukje is echt holy shit moeilijk maar het begin en einde is peanuts.
Incline DB Press
10x14
10x18
10x18
8x18
Yates Rows > rug voelde wat riskant aan maar was eigenwijs.
10x25
10x32
10x42 < dit gewicht volgende keer mee beginnen.
Skullcrushing pullovers
2x10x25
8,5x25 > lockout mislukte.
Scott Bench Straight Bar Bicep Curl
2x10x20 medium width
10x20 een hand breder
DB Reverse flyes
2x10x6
Rope pulls? Hoe heet die oefening elkeweer? Je pakt een kabel met 2 van die touwen, gaat wat naar achter leunen en brengt dan dat touw richting je oren met een geproneerde grip.
>> Facepulls
10x32
10x42
10x42
----
EDIT:
Ohja, niet te vergeten!
Ik heb wat lopen klooien met de trx banden, die zooi is zwaar!!!
Soort rollouts gedaan
Rollout en dan op het einde armen uit elkaar
rollout arm om en om naar je toe
Stirr the pot op een bal
Ik ga hier wat filmpjes voor kijken want ze zijn echt gruwelijk voor je core.
------
Heerlijk getraind, lats voelde iets beter doordat ik meer vanuit me ellebogen ging tillen maar nogsteeds niet helemaal optimaal, borst voelt awesome, triceps zijn dood, biceps voelen decent.
Ik ga me oude schema dit weekend maar weer eens in elkaar puzzelen.
Haha sorry

gewoon vanuit je ellebogen blijven tillen (ook bij de chins) en dan ga je lats steeds beter voelen.
Bp heb ik hetzelfde vanuit beneden naar par gaat prima, lockout ook maar ertussen meestal onmogelijk... volgens mij is dat zwakte in chest want lats doen het eerste stuk en tri's het laatste maar not sure...