Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer van het squatracks telkens je kan misschien vragen of je tussen zijn setjes door mag dat gebeurd bij ons in de sportschool ook veel niemand heeft er eigenlijk problemen mee.
Verder nette training.

. Geen gapende wond ofso maar het leek me niet verstandig om druk te zetten op die wond, dat het dan een bloederige bende werd leek me ook niet handig. Maar even schoongespoelt dus en wat jodium gvraagd bij de balie, pleistertje derop en op naar huis.
Netjes man dit allemaal!
Had vandaag ook met de bench deed om en om met een maat van mij maar hij deed 10kg lichter dus ik beginnen haal em eraf denk wtf dit is licht? gewicht vergeten
Verder sterke training kracht komt langzaam aan terug!
. Ik merk ook dat het een goede keuze is geweest om de compounds op 5x5 te draaien.
Wederom dus een hoop excuusjes maarja alles komt langzaam terug en gezien de drukte met school en het waardeloos eetgedrag is er toch een kleine zichtbare progressie en qua kracht ben ik toch wel weer 50% omhoog gegaan denk ik zo.Haha dat goodmorning geval heb ik soms ook als t t zwaar word. Vind het altijd mooi teken dat dat het uiterste is.

lekker training, kuiten staan weer in de hens.
de rest ging wel lekker volgende keer 62,5

Heel religeus : monday chestday.
Ik wist niet meer of ik vorige keer npu 5x60 had gedaan of 5x57,5....
10x20
10x40
5x52,5
5x5x60
Allerlaatste rep scheelde niet veelde rest ging wel lekker volgende keer 62,5
Incline db pres
8x16
8x22
5x24+4 met spot.
Deze gaat een stuk minder na dat bankdrukken.
Flat db flies
3x10x8
Machine side raise
3x8x30
Dips
8
6+2
4+2/3+1/2
Skullcrushing pullover
3x8x25
4x25 probeersel greep, volgende keer met een lager gewicht eens uitproberen
One handed rope tricep pushdown
2x8x18
*tip van instructeur, wat rechter op staan minder in die db kickback stand, snap nog niet helemaal waarom maar iniedergeval nog even verder gepraat over het trainen van de verschillende koppen van de triceps. Uiteindelijk ben ik er nog niet helemaal over uit maar misschien weet iemand het op de meet goed uit te leggen
Nog 2 setjes na correctie dus
En nog 2 setjes met een gesupineerde grip
2x8x36 volgens mij.
Had het er met die instructeur er ook nog even over hoe het nou verstandig is om een links rechts verschil deruit te werken, hij gaf aan gewoon een extra setje te doen met de achterlopende arm. + met de achterlopende arm beginnen maar dat deed ik al. Ik moet er ook maaraan toegeven om meer 1handig werk te doen voor de armen![]()