AndroidHealthClinic

Kixat's logje

Je hebt er toch twee legpresses ook nog zo'n blauw achtig iets die in een rare bewegingsbaan gaat?
Het is die ene waar je een rood stoeltje hebt als ik t goed heb?

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt er toch twee legpresses ook nog zo'n blauw achtig iets die in een rare bewegingsbaan gaat?
Het is die ene waar je een rood stoeltje hebt als ik t goed heb?

Ligt een rood kussentje achtig ding op ja. Maar de stoel is bij allen blauw

Klopt er is er ook 1 die een vage beweging maakt, die staat meer richting de kraan.

UB2

Schouders opwarmen

BP
10x20
10x40
10x60
5,3x65 :o Bijna roll of shame op die 6de rep, kon hem nog net in de onderste haken gooien. Sowieso de lelijkste reps ooit, veels te snel en ongecontroleerd.
6x60, leeg.

incline db press
10x16
10x20
8x22

Pullups, hammergrip "Wide"
2x8
4+2+2 fuu

Seated Cable Row
10x47?
8x54?
8x50?

Dips
2x8
6x+2, onaangename druk @ sleutelbeen, even voorzichtig.

Poging tot side raise, wederom gefaild.

Reverse Flyes
2x10x14

Barbel curls
2x wide, 2x small
W: 10x20
S 10x20
W: 10x25
S: 8x20

Tricep pushdown
10x47
10x55
8x55
+ 1 strict enkel elleboog. 8x41.

Abs
Leg raise
2x12

Side planks: 2x 30sec per kant.

Ligt een rood kussentje achtig ding op ja. Maar de stoel is bij allen blauw

Klopt er is er ook 1 die een vage beweging maakt, die staat meer richting de kraan.

Die staat toch naast de hacksquat.
Ja ik weet welke je bedoelt dat kussentje ligt beter voor je onderrug heb ik t idee.

cool thread bro

Die staat toch naast de hacksquat.
Ja ik weet welke je bedoelt dat kussentje ligt beter voor je onderrug heb ik t idee.

Wanneer ben je er voor het laatst geweest :o Ze zijn weer wezen puzzelen tijdje terug

Of er moet nog een leg press naast de hacksquat staan maar volgens mij niet. Zal morgen(vanmiddag) even kijken.

Schouder opwarmen

Korte training, focus ligt meer op deadlifts en hamstrings/grip

Deadstop Deadlifts
6x60
6x80
5x100
5x110
3x110> uit voorzorg het hier maar even bij gelaten, zat zeker meer in maar kreeg me spanning niet goed.
8x80 T&G + 15 sec hold opt eind. , volgende keer keer 60/80/100/110/110/100/80

Leg Curls
4x8x25

Alternating Leg Extensions, vasthouden en langzaam zakken.
2x15x10 per been

Semi hacksquat calve raise
10x127,3
10x157,3
10x177,3

Seated Calve Raise
3x10x40

Dumbell Holds > Dumbells zijn te groot .... Ze rusten tegen de zijkant van me benen en dit maakt het makkelijker/ze kunnen niet draaien
30 sec x 32
30 sec x 40
20 sec x 40 > had hem slecht vastgepakt, meteen eelt open :o
Even kijken hoe ik dit volgende keer oplos, misschien met shrug machine of anders gewoon barbell holds. Volgende keer ook meer volume hierop, bijvoorbeeld een extra oefening. Totale griptijd wil ik opvoeren naar rond de 4-5 min, verder geen onderbouwing voor.

Machine abdominal crunch
3x15x46

Volgende training is woensdag.

@ nesselaar, je had gelijk er staat een 4de legpress o.0

Je hebt aan de dumbellkant een legpress waarbij je iets omhoog wegduwt en de semi hack squat
Aan de kraankant heb je er 1 dat je iets omhoog wegduwt en dat je iets recht vooruit wegduwt(in een vage beweging)

Ik zat bij degene waarbij je omhoog wegduwt en dan aan de kraankant.

Wie zit hier nou op welke sportschool eh!
Ja ik deed ook die een tijdje geleden fijn apparaat.
Dinsdag misschien weer even keertje chest daar trainen.
Met die dumbells heb ik dat ook wel iets dan buig ik me ellebogen meestal beetje waardoor ze meer rond me taille zitten.
Nette training verser

Vandaag een lekkere training al was ik niet helemaal in topvorm, zat de hele tijd te puffen na een setje :o ook nog wat weinig gegeten (4 sneetjes maisbrood met pindakaas en kaas )... Zometeen biefstukje bakken en dan ist weer goed :cool:

Schouder opwarmen

Pendlay row
8x20
8x40
8x50
6x50 +2

Hammer grip pullups "wide grip"*
8
8
5 + 3 grr

Bp
10x20
8x40
8x55
6x62,5 +2 met spot

Incline db press
8x18
7x22
6x22

Dips
8
6+2
4+2+2. Fuu

Shoulder machine press, volgende keer partial reps int shoulder press rack proberen.
8x35
7x35 die laatste 5 cm rom blijft naar met sleutelbeen, daarom die partials proberen.

One armed cable curls
2x8x20

Tricep pressdown
8x46
8x55

:meal:

Wie zit hier nou op welke sportschool eh!
Ja ik deed ook die een tijdje geleden fijn apparaat.
Dinsdag misschien weer even keertje chest daar trainen.
Met die dumbells heb ik dat ook wel iets dan buig ik me ellebogen meestal beetje waardoor ze meer rond me taille zitten.
Nette training verser

Net die andere leg press in actie gezien (die jij bedoelde) wat een vaag ding is dat joh.

Vandaag een lekkere training al was ik niet helemaal in topvorm, zat de hele tijd te puffen na een setje :o ook nog wat weinig gegeten (4 sneetjes maisbrood met pindakaas en kaas )... Zometeen biefstukje bakken en dan ist weer goed :cool:

:eek::headbang::fire::whip::hamer::fries::popcorn2::popcorn::mc::eatmeat::meal:

ETEN!!!!!!

Ja zo vond ik eruit zien leek me niet echt fijn
Lekkere training je maakt niet echt gebruik van de plate loaded apparaten eh

Ja zo vond ik eruit zien leek me niet echt fijn
Lekkere training je maakt niet echt gebruik van de plate loaded apparaten eh

Die shoulder press was plate loaded, maar inderdaad. Ik vind bankdrukken leuk om te doen en het voel ook gewoon fijn, plate loaded chest press voelt ook fijn maar past er niet echt bij (teveel).

Wat ik wel zou kunnen doen is 1 UB dag bankdrukken andere dag plate loaded, yup dat ga ik doen. Bij deze.

Haha breng altijd goeie ideeen
Plate loaded is bij elkaar opgeteld? Heb hem ook gister gedaan kan je is vergelijken

2zom7gi.jpg

Verder nog een whey shake toevoegen aan de broodjes van vanochtend. Een ontbijtkoek (snelle jelle "post workout" de overige sneetjes brood met pindakaas, magnificent, etc. Uitkomend op 100 vet, 361 kh, 126 eiwit > 2879 kcal. Zometeen nog me kwark met beetje whey en nesquick = ongeveer 200 kcal, 23 eiwit = genoeg

Broodjes pindakaas kaas tikken hard aan trouwens, 6 sneetjes ongeveer 1662 kcal o.0 (uitgaande van 35 gram per stuk brood, 35 gram per plak kaas en 20 gram per snee pindakaas).

Helft van de biefstuk moeten weggooien omdat ik faalde met bakken, twerd meer een schnitzel....

Haha breng altijd goeie ideeen
Plate loaded is bij elkaar opgeteld? Heb hem ook gister gedaan kan je is vergelijken

Kan jammer genoeg nooit schouders goed trainen wegens sleutelbeen :sad:

Moet zeggen valt me nog niet tegen als ik zo kijk, hoop dat me docent het komende weken grotendeels eindelijk kan fixen en dan kom ik je achterna!

Ik ben ook niet ongelofelijk sterk in schouders moet ik toegeven plus ik had daarvoor al heel wat oefeningen borst gedaan.

Paar dagen niet kinnen trainen wegens stagewerk etc. Zaterdag maar geskipt omdat het anders helemaal raar liep dus vandaag opnieuw begonnen met UB.

Begon k*t, eindigde lekker.

Iso lateral chest press
10x40 (onderschat... Kon me herinneren dat ik vroeger op zon chestpress met 80 gooide en aangezien me bench weer lekker gaat had ik dit als opwarmertje verwacht.
8x40
3x50 :o
8x40

Snel door naar het volgende

Incline db press
8x16
8x20
8x22

Incline flyes
2x10x8

Lat pulldown, pronated semi wide grip.
8x59 easy
8x66
8x70,6
7x70,6

Iso Hammer atrength row apparaat
10x20( per kant)
10x30
10x35

Dips
2x8
7+1 fuu zo dichtbij.

Seated Bb shoulder press zonder lockout, iets wijder gepakt om luxatie te voorkomen.
4x10x20
HEERLIJK

Naam vergeten van oefening
3x10x41

Ez Bb curls
10x25 wide grip
10x25 small grip
10x30 wide
4x 30 small :o

Tricep pressdown
3x10x46, laatste enkel elleboog 1ste 2 met schouder erbij.

Toch nog een redelijke training, erg blij dat die shoulder press goed ging!

Beentraining van de 26ste ging niet door wegens een partijtje diarree :o, was in eerste instante van plan dit de 27de in te halen maar het voelde nog niet onderbroekveilig. besloten het dan maar te verplaatsen, wel lekker veel gefietst de 28ste. Morgen squatten.

Pendlay rows
8x20
8x40
8x50
8x50
8x50 > kreeg nog compliment over m'n uitvoering :D

Pullups, hammer "wide" grip
8
6+3 (had hier er "makkelijk" 8 neer kunnen zetten maar ik moest na die 6de even stoppen).
4+2+2

BP
8x20
8x40
6x55
8x60
6x60, grr

Incline DB press
8x18
8x22
6x22

Dips
2x8

Seated BB military press
2x10x20
>> hoe halen jullie hier de stang uit het rek? dit voelt echt hartstikke onnatuurlijk.

BB curls
Wide Grip 10x25
Small Grip 10x25

Tricep Pressdown
10x45
10x51

Afgelopen 3 dagen ook wat minder gegeten, grotendeels wegens de diarree aanval.. Vandaag weer braaf 3k kcal.

Goed om te weten dat alleen de dunne je nog van je training af kan brengen :roflol:

Helemaal geen last van je rug meer?

Goed om te weten dat alleen de dunne je nog van je training af kan brengen :roflol:

Helemaal geen last van je rug meer?

Twas echt heel vloeibaar, laat ik het verder maar niet omschrijven :o

Rug doet heel af en toe nog wat lastig maar ik weet nu wat ik eraan kan en moet doen.

Dingen die me momenteel meer last geven
- Ellebogen, vaag gedoe. ze klikken telkens en soms een soort van "opslot" niet echt opslot maar tzit gewoon niet goed. Mocht me docent me niet als studiemateriaal willen gebruiken ga ik daarvolgende week mee naar een fysio, heb zelf een theorie en denk er met 2 behandelingen vanaf te kunnen zijn,

-Linker knie, tractus illiotibialis pees spoort niet, geeft een klikgevoel en een pijnlijk gevoel met lopen/traplopen en als ik op een bepaalde manier fiets. Squaten e.d. gaat 99% van de tijd pijnloos. Deze vind ik wel wat lastiger, dacht de oorzaak gevonden te hebben maar schijnbaar niet aangezien het sinds gister terug is. Enige wat werkt is rekken/strekken en foamrollen maar dit voelt als symptoombestrijding.

-Sleutelbeen (coordinatie schouderblad) dit beperkt mij nog met een hoop oefeningen voor schouders, zoals de side raise, en de echte overhead pressbewegingen.

Maar desondanks gaat trainen lekker

Terug
Naar boven