Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik overanalyseer dingen nou eenmaal, zo ben ik. Als ik iets niet zeker weet vraag ik het 3 keer aan anderen of tot het duidelijk is voor ik er een mooi antwoord van maak. Mocht eens zo zijn dat als ik op gevoel trainde dat alles dan technisch goed was maar helaas daar is mijn basistechniek simpelweg niet voldoende voor. Qua oefeningen ben ik gewoon een techniek nazi en dit is nou niet een slechte eigenschap naar mijn mening.Minder met je hoofd je trainen en meer met je gevoel. Als ik je bezig zie overanalyseer je alles.
Nu zijn je doelen mij totaal onbekend, je trainingen laten mij ook niet zien waar je heen wil.

had em echt net niet, spotter deed precies wat ik aangaf en dat is pas helpen als de stang niet meer in beweging was, vervolgens liet die me nog een repdoen en toen was ik wcht leeg, triceps vooral> te merken bij de dips.Dbb train&vreet meet
Squats
2x10x15?
8x40
3x5x62,5
Wederom te horen gekregen dat ik meer vanuit de hakkenmoet duwen en wat rechterop moet proberen te blijven. Ik val alleen altijd naar achter als ik actief rechterop ga squatten dus ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken. Gevalletje oefening baart kunst denk.
> 1 setje hiervan was trouwens met links 20 rechts 22,5....
Deadstop Deadlifts
5x60
5x90
3x5x105
Pullups
10x hammergrip
5x+2x+2 langzaam negatief
4x+2x+1x langzaam negatief
Lat pulldown, supinated
3x10x? 50 volgens mij.
Db rows
8x16
2x8x24
Barbell curls
3x10x? Volgens mij 20, geen idee hoeveel die korte stang woog.
Vervolgens gruwelijk gegeten bij de all you can eat sushi tent, hoop kip/eendenborst en zalm gegeten omnomnomnom Was gezellig! leuk om een paar oude gezichten van de rotterdammeet te zien en wat nieuwe gezichten te plakken bij nicknames ( al ben ik er een hoop alweer qua naam+nick vergeten), scoobzor is nog langer in rl dan ik me had voorgesteld.
Skyblazer had wat samples geregelf via b&f ( beker,whey,eiwitreep) en musclemeat gaf ook een zak kipfilet! Ben erg benieuwd naar de kip, zeker omdat ik het al een tijdje in mn hoofd had om er te bestellen.
Volgende trainingen zijn nog een vraagteken aangezien ik de komende 2 welen van 8-6 op een zomercursus zit ( soort minor) dus ik weet nog niet hoeveel tijd en zin om te trainen dan heb aangezien er veel word stabiliteitstraining plaats zal vinden en ook een paar dagen zal worden gesurft/gelongboatd etc.

Trainin van vanmiddag
Deadstop deadlifts
5x60
5x60
5x85
5x100
5x110
>technisch niet heel netjes
Pullups
8
8
5+2+2,5
Ellbowing rows
10x16
8x22
8x22
Straight arm lat pulldown (zwart station)
8x36
8x41
8x41
21en en nog wat wide grip ss close grip barbell curls
Doe tegenwoordig onbedoeld ook aan cardio, dagelijks fiets ik 1-2,5 uur dus me conditie begint ook weer ergens op te lijken.
let op he bro, jou lichaam kan zich dat eigenlijk niet veroorloven denk ik

RANTMODE
Zie spoiler bij BP
Schouder opwarmen
Pendlay Rows
8x20
8x30
8x40
8x45
8x45
Chinups
8
6+2
5+2+2
BP
10x20
10x20GRR
Word spontaan "gecorrigeerd" door iemand terwijl ik bezig ben, omdat ik het zogenaamd fout doe > wacht voortaan even tot ik klaar ben, vraag waarom ik het op deze manier doe en vertel dan wat ik volgens jou zou moeten veranderen en leg niet meteen de heilige manier op..
Anyway, discussie dus: Ik moet de stang hoger neerleggen, hij brengt hem praktisch naar m'n bovenste stuk sternum (manubrium, google) en dit geeft simpelweg een ontiegelijke druk daar wat simpelweg niet fijn is en wat mijn sleutelbeen al zeker niet leuk vind.
Nog leuker, oude trainingsmaatje drukte vroeger op ongeveer die manier en heeft net zo lang als mijn rugblessure met een schouderblessure gelopen bij een verdomd goede fysio. Maar nee dit is de geoie manier, want ik train nu alleen mijn onderkant borst en op deze manier druk ik vanuit mijn schouders
> lopen mijn schouders voor? nee. Is mijn borst redelijk in balans? ja. Broscience? zeer zeker.
Vervolgens nog commentaar op dat ellebogen naar binnen tucken verkeerd is want die moeten naar achter , , ik vertel dat ellbows in blessuretechnisch beter is (en het drukt gewoon fijner) en dan krijg ik het argument dat hij nog nooit een blessure heeft gehad en ervaring heeft. Ja leuk maar onderbouw jezelf dan grrr. Prima, ik geef aan dat ik z'n kritiek waardeer maar het over het algemeen er niet mee eens ben. Vervolgens vraagt die hoelang ik train en wat mn doel is, ik geef antwoord "iets van 2 jaar inclusief blessuretijd en ik wil minimaal 80 wegen" en wat gooit die in de strijd? weet het niet meer precies maar het kwam neer op dat het bagger was. Knap dat je dat kan zeggen zonder te weten waar ik vandaan kom, hoe mn dagelijks leven eruitziet, hoe ik train, blessures, etc GRRR. Prima ik geef aan dat ik weet dat het aan mn voeding ligt maar dat ik alsnog van de 56/58 kom en al een stuk meer tevreden ben met mijn fysiek dan ik toen was.
/rant geen zin om er meer tijd in te steken.
10x40
10x50
8x55
Incline Db press
8x16
8x18 (20 was constant bezet)
Dips
8
7+1
5+2+1
Poging tot side/front raises, blijft klikken, krijg de beweging niet goed dus maar doorgegaan naar de volgende oefening
Machine shoulder press?
2x10x30, sleutelbeen plopte afentoe, misschien een idee om de komende 3 weken niet uit te locken? dan kom ik niet in het gebied waar die plopt.
Moest eigenlijk nog biceps en triceps maar had er geen zin meer in en had honger
- het gezeik toch & de incomplete training toch een 3/5
Zit niet op wijsneuzen te wachten hahahaha Trek het je vooral niet aan.