Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en dafuq

wat haha
Yeah buddy
Na een onbewuste powernap op de bank weer richting gym
Schouder warming up
Holy shit tis druk
Opwarmen met een paar bw squats en 20kg squats
Deadstop deadlift
5x60
5x80
5x100
5x110, 1ste rep verklootte ik bijna, stang tever van schenen af en hierdor kwam me hak van de grond, goed herpakt gelukkig.
3x115 +1 na 5 sec rust + 1 na 10-15 sec rust. Verkloote ook hier weer een rep, fuark.
Alternating leg extensions
3x24x15(gewicht is per been, reps is dus 12 per been).
Leg curls
2x8x30
7x30 ( rep 7 was erg lelijk)
Semi hack squat calve raise
5x117,3
5x157,3
5x197,3> steek linker kuit thv achilles, dafuq. Safety first
Seated calve rais
3x12x40. Buurnnn
Ab crunch machine
15x36
3x15x52,5
Altijd leuk spastische onderbenen
Voor de lol op de tanita weegschaal gestaan, gister huidplooimeting gaf 15. Tanita gaf 8,1
Boven de norm voor mijn leeftijdsklasse qua beenmassawat haha
Linker arm scheelt 0,1 gr in massa met rechts, wat.
Metabolische leeftijd : 12
Ohja en dat ecw/tcw(vochtbalans) was 38% ik heb die nog NOOIT boven de 40 gehad, volgens mij hoort die rond de 56, iemand daar wat info over?
)
School>werk> trainen Ben in totaal een uur thuis geweest tussendoor en ik wou me zondag vrijhouden dus moest wel en ben blij dat ik het heb gedaan![]()
moest nu met fred en zijn vriendin spelen xdAddict haha, pics van freds vriendin?miste je al bij dotamoest nu met fred en zijn vriendin spelen xd

rest van comments komen straks want tel bijna leeg..Ng wat lopen klungelen om een heel press uit te voeten maar dat werkt voor geen meter, any tips?
Sterke pullups kerel, daar kan ik alleen nog maar van dromen.
Waar train jij dan dat je scoob tegen het lijf loopt? Die wil ik ook wel eens tegenkomen.
Wat?
z'n eigen gym was dicht dus kwam die hier trainen.
maar had laatst ook gelezen dat het goed was om die te trainen. Schijnt sowieso breedte aan voorkant van je kuit te geven, dus wat dat betreft wel een pro. Alhoewel ik me afvraag in hoeverre het de stand van je voeten kan helpen. Heel press, wat een naam zegmaar had laatst ook gelezen dat het goed was om die te trainen. Schijnt sowieso breedte aan voorkant van je kuit te geven, dus wat dat betreft wel een pro. Alhoewel ik me afvraag in hoeverre het de stand van je voeten kan helpen.
Anders kan je toch gewoon een dumbell op je voet leggen, volgens mij is dat meest gebruikte methode om je tibialis anterior te trainen.

sterk ben jij.
Diprek op je potensterk ben jij.
Pic zie nog niet heel veel verschil met pic uit OP, ook niet zo vreemd, maar respect dat je al die tijd gewoon door heb getraind. Gaat nu duidelijk beter, gains are a coming.
Die lying abductions, moet ik ook doen. Valt gvd nog tegen ook ja, bij 10 ben ik al flink verzuurd.
Wist niet dat dat ook goed is voor itbs e.d. bij mij moest het vanwege heup instabiliteit, 3x20, en als dat makkelijk werd 3x30 o.i.d. (weet het niet helemaal zeker meer). Bij 10 al verzuren schijnt dus ook vrij slecht te zijn, je zou het makkelijk moeten kunnen doen![]()
gister niet geprobeerd trouwens, wel met 20kg schijven op me tenen maardas nie fijn en als je beide voeten tegeljjk doet haal je het meer uit het naar achter leunen.