AndroidHealthClinic

Kixat's logje

Lekker bezig geweest maar voortaan dan maar poep in je broek hoor ken echt niet!:P

• Topic Starter Topic Starter
Haha me ma gaf nog het idee om een schone onderbroek mee te nemen maar noway dat ik die reputatie wil krijgen haha.

Vandaag benen, squatten ging wat minder, psoas? Voelde wat strak en gaf last als ik onderin zat. Om erger te voorkomen dus heb de squat normaal gehouden.

Korte opwarming schouder

Paused squats
10x20
10x20
10x40
8x55
5x60
3x60> hier werd die lies lastiger us kapte het maar af.

Alternatin leg extension, reps niet geteld gewoon verstand op nul en reppen.
Langzame negatieve fase +/- 3-4 sec
X10 per been
X15 per been
X15 per been

Lunges
Raakte de tel telkens kwijt, moest vaak draaien omdat het druk was..
Ga even uit van gewoon 24
24x18
24x22
24x22

Leg curl
3x8x25

Dem calves
5x50(staand schijven in hand)
Semi hacksquat calve raise
5x107,3
5x147,3
5x187,3
5x207,3 PR?

Seated calve raise
12x40
12x40
9x40

Snel naar huis eten en werken yeey.

Making all kinds of gains but gaining weight is barely part of it. :fuu: en dafuq

Gister metingen gedaan, vergeleken met vorige keer alleen cms gepakt op onderarmen(27/28>29,5) en borst(101>104)

Vp was toen 13,5 en gewicht was 71
Vp is nu 15, 4 puntshuidplooimeting gaf 37,5 en ik weeg 72 ( schommelt hoger en lager)

En ik ben in 2 maanden tijd WEER in lengte gegroeid, wut.

Dus: ik word langer, sterker, oog droger maar toch vetter.
Wat is deze.

Anyway er werd ook nog getraind vandaag, ging lekker.

Hammer strength iso later chest press
10x30
10x30
10x40
8x50
8x50

Incline db press
10x18
8x22
Wrist wraps aan
5+2,7x26 :o
6x24

Lat pulldown, pronated
8x66
8x70,6
8x73
8x75,6

One armed Hammer strength row ding met steun tegen borst
10x20
10x30
10x35

Dips
8
8
8
Eindelijk! Elke training er een rep bij vanaf nu tot 3x15 en dan een riem aanschaffen. 2 trainingen per week dus dat Zou over 10 weken moeten zijn, das wel haalbaar toch?

Wegens zeurende schouder vandaag geen shoulder press ( zeurt meer sinds 1ste keer shoulder press)

One armed cable curls
10x20
?8x20?
8x25 dit voelde episch zwaar moest mezelf paar keer helpen maar weet niet meer hoevaak
8x22,3 voelt nog zwaarder dan vorige set :eek:

Tricep pressdown
10x51
10x51
10x41*enkel elleboog*

Front planks
60 sec
Side planks 30 sec

Leg raise 2x15

Snel eten werken slapen en morgen benen

Laatst bewerkt:
Lekker bezig geweest maat!

Yeah buddy

Na een onbewuste powernap op de bank weer richting gym

Schouder warming up

Holy shit tis druk

Opwarmen met een paar bw squats en 20kg squats

Deadstop deadlift
5x60
5x80
5x100
5x110, 1ste rep verklootte ik bijna, stang tever van schenen af en hierdor kwam me hak van de grond, goed herpakt gelukkig.
3x115 +1 na 5 sec rust + 1 na 10-15 sec rust. Verkloote ook hier weer een rep, fuark.

Alternating leg extensions
3x24x15(gewicht is per been, reps is dus 12 per been).

Leg curls
2x8x30
7x30 ( rep 7 was erg lelijk)

Semi hack squat calve raise
5x117,3
5x157,3
5x197,3> steek linker kuit thv achilles, dafuq. Safety first

Seated calve rais
3x12x40. Buurnnn

Ab crunch machine
15x36
3x15x52,5

Altijd leuk spastische onderbenen :o

Voor de lol op de tanita weegschaal gestaan, gister huidplooimeting gaf 15. Tanita gaf 8,1 :roflol:
Boven de norm voor mijn leeftijdsklasse qua beenmassa :cool: wat haha
Linker arm scheelt 0,1 gr in massa met rechts, wat.
Metabolische leeftijd : 12 :roflol:

Ohja en dat ecw/tcw(vochtbalans) was 38% ik heb die nog NOOIT boven de 40 gehad, volgens mij hoort die rond de 56, iemand daar wat info over?

Laatst bewerkt:
Yeah buddy

Na een onbewuste powernap op de bank weer richting gym

Schouder warming up

Holy shit tis druk

Opwarmen met een paar bw squats en 20kg squats

Deadstop deadlift
5x60
5x80
5x100
5x110, 1ste rep verklootte ik bijna, stang tever van schenen af en hierdor kwam me hak van de grond, goed herpakt gelukkig.
3x115 +1 na 5 sec rust + 1 na 10-15 sec rust. Verkloote ook hier weer een rep, fuark.

3x24x15(gewicht is per been, reps is dus 12 per been).

Leg curls
2x8x30
7x30 ( rep 7 was erg lelijk)

5x117,3
5x157,3
5x197,3> steek linker kuit thv achilles, dafuq. Safety first

Seated calve rais
3x12x40. Buurnnn

Ab crunch machine
15x36
3x15x52,5

Altijd leuk spastische onderbenen :o

Voor de lol op de tanita weegschaal gestaan, gister huidplooimeting gaf 15. Tanita gaf 8,1 :roflol:
Boven de norm voor mijn leeftijdsklasse qua beenmassa :cool: wat haha
Linker arm scheelt 0,1 gr in massa met rechts, wat.
Metabolische leeftijd : 12 :roflol:

Ohja en dat ecw/tcw(vochtbalans) was 38% ik heb die nog NOOIT boven de 40 gehad, volgens mij hoort die rond de 56, iemand daar wat info over?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Godver wat een lekkere training net.

Tijdens me schouder warmup zie ik een reus bukkend door de gang lopen, kon natuurlijk alleen maar de reus van dbb scoobzor zijn. I can confirm, the giants squat deep.

Pendlay rows
8x20
8x40
8x50
8x55
8x57,5

Pullups "wide" hammer grip
3x8

Bp
8x20
8x40
6x60
6x60
4x60 +2 na 15 sec rust

Incline db press
8x18
Wraps aan
2x8x24. BAM

Dips
2x8

One armed cable curls
8x20
8x20
8x25

Tricep rope pressdown
2x8x54 ( deze is nie fijn bij sleutelbeen :( )
Stang
8x50

jij traint laat

miste je al bij dota :( moest nu met fred en zijn vriendin spelen xd
Addict haha, pics van freds vriendin?

Legday, gister was awesome. Vandaag weet minder :sad:

Warmup blabla

Paused squats
8x20
8x20
Wat lunge achtige bewegingen ( voelde goed trouwens, volgende keer even kijken of ik dit om kan toveren tot een oefening)
8x40
8x60
5x65 > rep 4 ging bijna fout, verloor spanning en kreeg een lichte steek in rug. Kon het gelukkig corrigeren.
5x65 technisch beter
2x65, gestopt wegens rug die toch weer wat steekte, jammer.

Alternating leg extensions ( langzaam terug)
3x24x15

Leg curls
8x25
8x30
6x30 PANG ,gewichtblok knalde los, ik schrok me de t*ring
Steekpin terug gedaan, ding gecontroleerd en nog 5 reps gedaan.

Walking lunges
3x24x 20

Semi hack squat calve raise(voeten op breedte van witte dingen*breder dan normaal*)
10x97,3
10x127,3
10x167,3
10x187,3
10x197,3. Vpr, al was het wel met bredere stance.

Seated calve raise
2x12x40

Ng wat lopen klungelen om een heel press uit te voeten maar dat werkt voor geen meter, any tips?

Ankle stabilisatieplankje 3x+/- 30 sec

Edit: net (08-09-2013) pics gemaakt. 2 maanden progressie en ik zie duidelijk verschil bij chest en mn erectors. Tevens ben ik nogsteeds hartstikke scheef :roflol: rest van comments komen straks want tel bijna leeg..

Laatst bewerkt:
Sterke pullups kerel, daar kan ik alleen nog maar van dromen.

Waar train jij dan dat je scoob tegen het lijf loopt? Die wil ik ook wel eens tegenkomen.

Ng wat lopen klungelen om een heel press uit te voeten maar dat werkt voor geen meter, any tips?

Wat?

Sterke pullups kerel, daar kan ik alleen nog maar van dromen.

Waar train jij dan dat je scoob tegen het lijf loopt? Die wil ik ook wel eens tegenkomen.

Wat?

Thx brah, pullups gaan indd lekker

Golds gym nieuwegein ;) z'n eigen gym was dicht dus kwam die hier trainen.

Uhh dacht dat het heel press heette, dorsaalflexie enkel > tibialis anterior etc. Werkt alleen voor geen meter en vraag de relevantie ervan af. Zit een beetje te experimenteren omdat ik het idee heb dat de stand van mijn voeten wat "verslechterd" zitten zoveel spieren in de voeten dat ik er heilig van ben overtuigd dat dit met training gefixt moet kunnen worden.

Heel press, wat een naam zeg ??? maar had laatst ook gelezen dat het goed was om die te trainen. Schijnt sowieso breedte aan voorkant van je kuit te geven, dus wat dat betreft wel een pro. Alhoewel ik me afvraag in hoeverre het de stand van je voeten kan helpen.

Anders kan je toch gewoon een dumbell op je voet leggen, volgens mij is dat meest gebruikte methode om je tibialis anterior te trainen.

Heel press, wat een naam zeg ??? maar had laatst ook gelezen dat het goed was om die te trainen. Schijnt sowieso breedte aan voorkant van je kuit te geven, dus wat dat betreft wel een pro. Alhoewel ik me afvraag in hoeverre het de stand van je voeten kan helpen.

Anders kan je toch gewoon een dumbell op je voet leggen, volgens mij is dat meest gebruikte methode om je tibialis anterior te trainen.

Tibialis pakt ook supinatie mee en aangezien me voet wat meer naar binnen staat zou meer supinatie het dus moeten fixen. Ja dat is de beste oplossing, gewoon iets direct op de voet leggen, zat te denken om het diprek gewoon op me poten te leggen :cool:

Ohja, deze pic gister laten schieten. Kwaliteit is van een aardappel en ik flex zo scheef als de t*ring maar daar gaat het allemaal niet om. Ruggetje gaat weer lekker.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Upperbody

Training ginf niet heel lekker(push gedeelte) dit verklaar ik door de 40 minuten pure schouderhel van mn fysio.

Plate loaded iso lateral chest press, deze blijft k*t, zit gewoon niet lekker
10x20
10x30
8x40
6x50

Incline db press
8x18
8x22
8x24
8x26(instructeur y u hold wrists 100% of time fuuu) hele princiepe van de dumbells weg

Iso lateral row plate loaded ding
?10x30
?10x35
?10x45
?10x50?
Weet de gewichten niet meer.

Lat pulldown pronated, vanaf de kromming
10x66
10x73
10x75,3
8x79 wopwop

Tricep pressdown pronated, high pully
10x27
10x32
10x32
10x27(enkel eleboog)

Barbell curls
Straight bar
10x25
10x30
Ez bar smallgrip ellbows wide
10x25
10x25

Cable hammer curls
3x10x??
Afgeleid door gekke man met zon gigantische camera die zenuwachtig aan het draaien was, gtfo kwil niet gefilmd worden

Reverse cable flyes
2x12x14

Leg raise
2x15

Yeey legday..

Weer een late training en het ging mwua

Opwarmen schouder + heup

Deadstop deadlifts
8x60, wut gebruikte spontaan me "oude" techniek, voelde niet verkeerd dus met 100 wezen vergelijken
5x80
5x100 "oud"*1
5x100 "nieuw"*2
5x110 "oud"
5x110 "nieuw"
*1 oude techniek is een smallere stance zonder torsie heup ala kelly starlett, voelt goed in de benen maar heb het idee dat rugpositie iets minder is en dat ik vanaf een hoger punt start, voelde verdomd goed in benen.
*2 nieuwe techniek is iets breder, me voet een helft zijwaarts aan beide kanten, hier dus ook torsie zoals kelly starlet het uitlegt, dit zorgt voor een fijne positie van de rug en lift ook wel prettig. Heb alleen het vage idee dat dit meer een clean&jerk "style" is dan een deadlift.
Ik ga beide versies zeker binnenkort filmen aangezien ik er op gevoel niet uitkom.

24x20
24x25
24x30
Ging lekker

Leg curls
10x25
10x30
10x30

10x107,3
10x147,3
10x167,3
10x187,3
6x207,3

Seated calve raise
2x10x50

Haat liefde verhouding met de kuiten :o

Single leg lying abduction
12x
2x15 gvd wat valt deze oefening tegen, is zelfs zonder gewicht. Besloot hem te doen omdat die pees/knieklacht zeer waarschijnlijk runnersknee/tractus illiotibiaal frictiesyndroom is en dit DE fixer daarvoor is. Alleen geen idee qua volume etc dus daar nog even mee experimenten of artikel opnieuw lezen.
Tussen elke set (1xlinks,1x rechts) 15x straight leg ab "crunches" met rug recht mogelijk

Diprek op je poten :roflol: sterk ben jij.

Pic zie nog niet heel veel verschil met pic uit OP, ook niet zo vreemd, maar respect dat je al die tijd gewoon door heb getraind. Gaat nu duidelijk beter, gains are a coming.

Die lying abductions, moet ik ook doen. Valt gvd nog tegen ook ja, bij 10 ben ik al flink verzuurd.
Wist niet dat dat ook goed is voor itbs e.d. bij mij moest het vanwege heup instabiliteit, 3x20, en als dat makkelijk werd 3x30 o.i.d. (weet het niet helemaal zeker meer). Bij 10 al verzuren schijnt dus ook vrij slecht te zijn, je zou het makkelijk moeten kunnen doen :o

Diprek op je poten :roflol: sterk ben jij.

Pic zie nog niet heel veel verschil met pic uit OP, ook niet zo vreemd, maar respect dat je al die tijd gewoon door heb getraind. Gaat nu duidelijk beter, gains are a coming.

Die lying abductions, moet ik ook doen. Valt gvd nog tegen ook ja, bij 10 ben ik al flink verzuurd.
Wist niet dat dat ook goed is voor itbs e.d. bij mij moest het vanwege heup instabiliteit, 3x20, en als dat makkelijk werd 3x30 o.i.d. (weet het niet helemaal zeker meer). Bij 10 al verzuren schijnt dus ook vrij slecht te zijn, je zou het makkelijk moeten kunnen doen :o

Helemaal vergeten dat ik in op pics had staan van vroeger! Is mooi dat je weinig verschil ziet betekend dat ik fysiek ook weer bijna terug ben. Vind zelf dat ik er toen wel echt relaxt bijstond.

Diprek :o gister niet geprobeerd trouwens, wel met 20kg schijven op me tenen maardas nie fijn en als je beide voeten tegeljjk doet haal je het meer uit het naar achter leunen.

Ja ik verzuurde ook vanaf 10 daarom dat ik eerste setje 12 reps deed, daarna tanden op elkaar en door.

Terug
Naar boven