Fitness Seller

Kixat's logje

Die barbell rows, ziek! Pullups ook nice, maar ik zie echt jack shit op dat filmpje :o

Tijdens snowboarden niet je poten breken he, anders kennen we niet trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Die barbell rows, ziek! Pullups ook nice, maar ik zie echt jack shit op dat filmpje :o

Tijdens snowboarden niet je poten breken he, anders kennen we niet trainen.

Ik zat zelf ook raar te kijken bij die rows :roflol:
Kwaliteit van het filmpje is echt bagger :o op telefoon is het nog wel redelijk te zien..

Ga me best doen, Welke dag gingen we elkeweer? want ik denk dat ik maandag strak sta van de spierpijn en een extra rustdagje pak. Dinsdag/woensdag weer trainen en dan zouden donderdag en vrijdag in princiepe afvallen.

Vrijdag, even kijk of ik dan nieuwe dag kan vinden. Sharepoint ligt er alleen bij mij uit, dus hopelijk doet die het snel weer.

snowboarden niet overleefd?

Nee :roflol:

Tevaak te lomp gevallen, vonden me polsen niet zo leuk. En ik had sinds dinsdag blafkanker en sinds gister voorhoofds holte ontsteking.

Maar het was wel leuk! Het moeilijkste was die schijt irritante lift, echt 5-6x op me muil gegaan toen ik dat ding moest pakken :roflol: en nog 1x onderweg naar boven toen me voet eraf gleed :o

Elke dag die polsen een beetje aan het testen en links doet nog wat moeilijk bij pushups en op werk, morgen en overmorgen staan er wel weer trainingen op de planning.
Voeding heeft op een laag pitje gestaan, wel telkens aan genoeg eiwitten gekomen maar niet aan de calorieën dus ben benieuwd naar m'n gewicht morgen.

Nee :roflol:

Tevaak te lomp gevallen, vonden me polsen niet zo leuk. En ik had sinds dinsdag blafkanker en sinds gister voorhoofds holte ontsteking.

Maar het was wel leuk! Het moeilijkste was die schijt irritante lift, echt 5-6x op me muil gegaan toen ik dat ding moest pakken :roflol: en nog 1x onderweg naar boven toen me voet eraf gleed :o

Elke dag die polsen een beetje aan het testen en links doet nog wat moeilijk bij pushups en op werk, morgen en overmorgen staan er wel weer trainingen op de planning.
Voeding heeft op een laag pitje gestaan, wel telkens aan genoeg eiwitten gekomen maar niet aan de calorieën dus ben benieuwd naar m'n gewicht morgen.

ah oke. ja die sleepliften zijn niet echt wat nee. Gelukkig heb je in de wintesport gebieden bijna overal stoeltjes litgen of gondels.

Gewoon lekker doorgaan je valt vanzelf steeds minder en dan word het pas echt leuk.

succes iig met de polsen!!

Net na een week dus weer getraind, viel me ondanks de polsen en verkoudheid nog mee.
Gewicht gezakt naar 71,3
Schouder warmup een keer overgeslagen

Bp
10x20
10x40
8x52,5> rechter pols wat gevoelig
8x60, moet zeggen ging beter dan verwacht
8x60, deze was wel weer wat gevoelig

Incline db press
8x14
8x20
6x24, viel tegen, pols was prima
4x24, viel heel erg tegen

"Wide" Hammer pullups
3x8 ging lekker

Barbell rows
10x38
10x50
8x55

Dips niet gedaan, zag die pols belasting niet zitten

Seated shoulder press
10x20
10x30
10x35, schouder ging goed, intredasting.

Reverse cable flyes ( zwart station)
3x10x9

Bicep curls
10x25 wide grip
8x30 wide grip> niet lekker bij pols
4x30 small> zeker niet lekker, volgende oefening

Triceps pressdown
10x50
8x59
8x59

Wat is er met 75kg row gebeurt jonguh! :D

Mooi dat je weer beetje kan trainen. Laten we idd donderdag afspreken. Train normaal woensdag, vrijdag, zaterdag. Maar dagje extra rust is denk ook wel goed voor m'n schouder.

Wat is er met 75kg row gebeurt jonguh! :D

Mooi dat je weer beetje kan trainen. Laten we idd donderdag afspreken. Train normaal woensdag, vrijdag, zaterdag. Maar dagje extra rust is denk ook wel goed voor m'n schouder.

Dat was vol gas cheat man :roflol: Dat waren meer shrugs dan rows. Die begonnen netjes in positie en met elke rep ging ik rechter op staan. Ik verhoog het elke week even met 5kg om techniek netjes te houden aangezien ik ze normaal gesproken nooit deed, dan zou ik over 4 weken die 75 netjes moeten kunnen pakken als kracht het probleem niet was maar enkel de stabiliteit/coordinatie.

Donderdag is cool, dat valt voor mij op een upperbody dagje. Komt dat jouw goed uit? Wat wil je eigenlijk trainen? Er zijn beperkte spullen bij sigma, een barbellwerk kan makkelijk aangezien er 4 of 5 van die krengen zijn en ook 4 bankjes ofso dus lichte setjes hoeven we nieteens om en om te doen.

Dumbells zijn wel veel en veels te licht, die gaan maar tot 20. Volgens mij ligt er wel een kettlebell van 32 dus daar zouden we nog mee kunnen spelen. Of een barbell per hand :cool:

Leggday, ook dit was een wisselvallige training.

Squats
10x20
5x40
5x60> techniek voelde echt perfect
5x70> techniek voelde echt waardeloos
5x70> techniek voelde matig

Alternating leg extensions
24x15
24x25
24x30

Leg curls
3x8x35, me poot draait telkens naar buiten/bijna van het kussentje af, te dominante biceps?

Walkin lunges
24x22
24x26

Semi hack squat calve raise
8? Vergeten welke reps ik aanhield,was iniedergeval breedte van witte steudingen.
?x+50 staand los van machine
?x143,7
?x173,7
?x193,7
Tijdens deze oefening stond er een meid met een 9/10 kont in zo'n yogapants ding half voorover gebogen tegen het dumbellrek recht voor me neus(1m) aan te leunen. DAT ASS, FOCUS, ASS,FOCUSS

Seated calve raise
3x?x40 die krengen moeten ook altijd zo hard branden

Buik
Planks en crunches en side planks

:roflol::roflol: heb je nog mazzel dat je kuit werk aan het doen was, yogapants en compounds levensgevaarlijk :o

Dat was vol gas cheat man :roflol: Dat waren meer shrugs dan rows. Die begonnen netjes in positie en met elke rep ging ik rechter op staan. Ik verhoog het elke week even met 5kg om techniek netjes te houden aangezien ik ze normaal gesproken nooit deed, dan zou ik over 4 weken die 75 netjes moeten kunnen pakken als kracht het probleem niet was maar enkel de stabiliteit/coordinatie.

Donderdag is cool, dat valt voor mij op een upperbody dagje. Komt dat jouw goed uit? Wat wil je eigenlijk trainen? Er zijn beperkte spullen bij sigma, een barbellwerk kan makkelijk aangezien er 4 of 5 van die krengen zijn en ook 4 bankjes ofso dus lichte setjes hoeven we nieteens om en om te doen.

Dumbells zijn wel veel en veels te licht, die gaan maar tot 20. Volgens mij ligt er wel een kettlebell van 32 dus daar zouden we nog mee kunnen spelen. Of een barbell per hand :cool:

Ik train altijd FB, dus kan in principe alles wel doen (had zelf SQ, BP, DL & dips op de planning). Barbell werk doe ik toch alleen maar dus dat komt goed uit :D Maar hangt er beetje vanaf hoe m'n schouder dan is. Als ie dan nog steeds zoals gister voelt is het niet echt goed idee om dan full ub training te gaan doen. Morgen ook weer langs bij de fysio dus weet ik waarschijnlijk meer.

:roflol::roflol: heb je nog mazzel dat je kuit werk aan het doen was, yogapants en compounds levensgevaarlijk :o
Heb 1x gehad dat ik tijdens het squatten me aandacht verloor (een vriendin kwam zwaaiend aanlopen, zag dit in de spiegel) donderde bijna achterover. Levensgevaarlijk indd..

Ik train altijd FB, dus kan in principe alles wel doen (had zelf SQ, BP, DL & dips op de planning). Barbell werk doe ik toch alleen maar dus dat komt goed uit :D Maar hangt er beetje vanaf hoe m'n schouder dan is. Als ie dan nog steeds zoals gister voelt is het niet echt goed idee om dan full ub training te gaan doen. Morgen ook weer langs bij de fysio dus weet ik waarschijnlijk meer.

Squat/BP/DL is inderdaad ook een leuk idee, kan ik meteen me 1rm opzoeken. Wat is er met je schouder? Had nergens nog een uitleg erover gelezen, ik heb nu de schouder @ school namelijk.

Klopt, wist ik ook nog niet. Maar het is, of althans dat denkt m'n fysio, een secondary inpingement. Aansturing was niet helemaal goed & moest ruimte in m'n kapsel creeeren of iets in die trant (door serratus, rhomboids, infraspinatus, lats en onderste traps te trainen).

Hij heeft iig al m'n schouderkapsel gemobiliseerd en nu is bijna alle pijn weg. Had nog een hoop anders verteld maar ben ik vergeten :o blijft allemaal wat minder makkelijk hangen omdat ik nog geen reet van de schouder weet.

Klopt, wist ik ook nog niet. Maar het is, of althans dat denkt m'n fysio, een secondary inpingement. Aansturing was niet helemaal goed & moest ruimte in m'n kapsel creeeren of iets in die trant (door serratus, rhomboids, infraspinatus, lats en onderste traps te trainen).

Hij heeft iig al m'n schouderkapsel gemobiliseerd en nu is bijna alle pijn weg. Had nog een hoop anders verteld maar ben ik vergeten :o blijft allemaal wat minder makkelijk hangen omdat ik nog geen reet van de schouder weet.

Schijt coordinatie ook altijd :o Merk zelf ook dat bijna al mijn klachten door een slechte coordinatie komen, zit er ook over na te denken om om de x aantal weken een y aantal trainingen puur coordinatief te doen. Nadeel is dat het het beste om dat te doen met directe feedback en dat is vaak het knelpunt.

Heb de behandeling volgend blok pas van de schouder maar een coordinatief probleem zou in theorie goed op te lossen moeten zijn, zeker bij sporters.

Hoelaat wou jij donderdag trainen? Ik zat te denken aan 12 uur, trainen tot +/-2, dan kan ik nog 2 uur aan school zitten en dan me les van 4-6 :o

12 uur is goed man. Heb om 11 uur college dus dat komt precies uit :D word alleen beetje tamme training van mijn kant, want ik mag deze week dus nog geen presses doen (of op z'n max lightweight). Squat en DL hangen er beetje vanaf hoe die dan voelen.

12 uur is goed man. Heb om 11 uur college dus dat komt precies uit :D word alleen beetje tamme training van mijn kant, want ik mag deze week dus nog geen presses doen (of op z'n max lightweight). Squat en DL hangen er beetje vanaf hoe die dan voelen.

Boeje, feedback op techniek is ook altijd mooi meegenomen toch. Dan houden we 12 uur aan, hoop dat sigma dan vrij is, zag dat er vanmiddag les was rond 2 uur

Training op school met daantje groot.

Paused Squat
8x20
8x20
5x40
5x60
5x70
5x80 PR, niet allemaal even netjes maar pr is pr.

BP ging redelijk
10x20
10x20
8x40
5x60
5x65
5x70, 2 met spot.

Deadlift, ging belabberd
5x80
5x80
5x100
5x110 (gefilmd)
0x120, durfde het niet aan.

Nog ene paar pullups en toen daan wegwas nog een beetje lopen klooien met biceps.

Toch lekkere pr man

Thx, was indd lekker.

Bijn een week niet getraind wegens leuke dingen doen, weinig slaap en geen wilskracht om met me lamme lijf nog te gaan trainen.

Gevolg;
WAARDELOZE training, waar de **** was me kracht heen.

Pendlay rows
10x20
10x40
8x50
8x55
8x55

Lat puldown, pronated
8x66
8x73
8x79> zwaar en lelijk

Bp
10x20
10x40
8x60 > wtf, dit lukte echt maar net
6x60> srs wtf.

Incline db press
8x16
8x22> Waar dafuq is me kracht
5x22> .............

Dips
8> lelijk en zwaar
5>.....

Seated barbell shoulder press(sleutelbeen)
2x10x20

Straight Barbell curls
3x10x25, sleutelbeen klikte af en toe, das nieuw.

One armed seated cable curls
3x8x20> 1ste set geen spots, 2de 3 ofso en 3de 4 en half.

Tijd om mezelf in slaap te huilen van deze training.

Wou net zeggen word er hier nog getraind. Teveel gezopen kerel :roflol:

Terug
Naar boven