Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Ik heb hetzelfde probleem met armen dus je bent niet de enige
Ik doe nu zelf push/pull split en merk dat ik meer tijd heb voor armen. Anders moet je maar ff in mn log kijken
Push: quads/borst/triceps/front+side delts/abs
Pull: rug/hams/biceps/rear delt+traps/kuiten
Bij ub/lb vind ik zelf de nadruk op benen liggen. Bij lb traingen doe je dan soms 5 oefeningen en bij ub 8-9 dat vind ik zelf wel wat uit verhouding. Dus vandaar dat ik voor een andere split gekozen heb. P.H.A.T. lijkt mij zelf iets te zwaar qua herstel, je gaat dan echt een stuk meer volume doen en het is maar de vraag of je daarvan ook beter gaat groeien. De enige manier om daar achter te komen is door het te proberen
Nette training trouwens![]()
Ik gluur af en toe weleens in je log
Heb zelf alleen niks met die verdeling qua schema.Probleem met mijn armen is simpelweg dat ik ze te weinig aanpak 6-8 setjes biceps en geen/2 setjes onderarmen per week is blijkbaar niet voldoende. PHAT word sowieso een uitprobeersel. Als het niet goed samenvalt met school dan is het jammer, maar als ik de 4 dagen variant pak dan zou het goed uit moeten komen. Volume vind ik heerlijk, begin van dit log GVT gedaan en spijtig genoeg moeten stoppen omdat ik met een lichte blessure er al aan begon en die alleen meer erger werd (schouder). Daarom ook dat ik nu onder behandeling ben bij een fysio in de buurt voor mn knieën en bij me docent voor me schouder zodat ik 1 januari hopelijk fit ben.

dafuq momentje. Srs, hij zei verder niks en liep gewoon door.