Fitness Seller

Kixat's logje

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb hetzelfde probleem met armen dus je bent niet de enige ;)

Ik doe nu zelf push/pull split en merk dat ik meer tijd heb voor armen. Anders moet je maar ff in mn log kijken :)

Push: quads/borst/triceps/front+side delts/abs
Pull: rug/hams/biceps/rear delt+traps/kuiten

Bij ub/lb vind ik zelf de nadruk op benen liggen. Bij lb traingen doe je dan soms 5 oefeningen en bij ub 8-9 dat vind ik zelf wel wat uit verhouding. Dus vandaar dat ik voor een andere split gekozen heb. P.H.A.T. lijkt mij zelf iets te zwaar qua herstel, je gaat dan echt een stuk meer volume doen en het is maar de vraag of je daarvan ook beter gaat groeien. De enige manier om daar achter te komen is door het te proberen ;)

Nette training trouwens :thumb:

Ik gluur af en toe weleens in je log ;) Heb zelf alleen niks met die verdeling qua schema.

Probleem met mijn armen is simpelweg dat ik ze te weinig aanpak 6-8 setjes biceps en geen/2 setjes onderarmen per week is blijkbaar niet voldoende. PHAT word sowieso een uitprobeersel. Als het niet goed samenvalt met school dan is het jammer, maar als ik de 4 dagen variant pak dan zou het goed uit moeten komen. Volume vind ik heerlijk, begin van dit log GVT gedaan en spijtig genoeg moeten stoppen omdat ik met een lichte blessure er al aan begon en die alleen meer erger werd (schouder). Daarom ook dat ik nu onder behandeling ben bij een fysio in de buurt voor mn knieën en bij me docent voor me schouder zodat ik 1 januari hopelijk fit ben.

Onder behandeling bij je docent? Ken dat?

Is die klik nou trouwens weg?

Onder behandeling bij je docent? Ken dat?

Is die klik nou trouwens weg?

Kerel is toevallig mn docent, gewoon via sigma een mailtje sturen.

Nee, klik is niet weg. Klacht wisselt nu ook heel erg, traplopen is wel echt rampzalig.

Net overigens na een mogolische faal op me toets even gek gedaan in de gym op school.

Hele korte warmup > bp 10x60
Pullups > 8x +14 kg!!!!
Widegrips > 5x +14kg!!!

Dat der ragemode.

Laatst bewerkt:

Nee, klik is niet weg. Klacht wisselt nu ook heel erg, traplopen is wel echt rampzalig.

Net overigens na een mogolische faal op me toets even gek gedaan in de gym op school.

Pullups > 8x +14 kg!!!!
Widegrips > 5x +14kg!!!

Dat der ragemode.

netjes, wat is je huidige gewicht nu?

Pullups > 8x +14 kg!!!!
Widegrips > 5x +14kg!!!

Dat der ragemode.

Loop je bij de bertinator?

Nee weet niet hoe die heet maar heeft altijd een shirt met the bertinator erop, is zelf ook fysio echt een baas die vent.

Nee weet niet hoe die heet maar heeft altijd een shirt met the bertinator erop, is zelf ook fysio echt een baas die vent.

Allard?

Vanmiddag laatste toets gehad, eindelijk tijd om rustig te trainen, vandaag ook fysio geweest voor knie en die heeft het ingetaped. Ik loop zometeen de trap op naar me kamer dus dan weet ik meteen of dat na 7 uur nog werkt, de weefselmassage werkt namelijk wel maar helaas van korte duur. Klik verdwijnt ook niet na massage, pijn wel.

Bp
8x20
8x40
8x52,5
8x60
7x60 > er was ruimte over maar wou de gok niet wagen.

Incline db press
8x14
8x18
6x22
6x24
5,2x26

Machine flyes
10x34*
10x47*
10x64* dropset Fx34*
* zit niet vaak op dit ding dus ken de gewichtstappen niet uit me hoofd..

Dumbell pullover
10x8
10x16
10x26

Dips
8
6xbw+8

Tricep extensions, wit station
Pronated:2x8x47
Supinated: 2x8x41 > ga bij deze zwaar smokkelen in bovenrug :o

Net lekker rug gepakt.

Deadstop deadlift.
5x60
5x60
5x80
5x100 > jongen stond ernaast, leek net alsof die erlangs wou. Na me set gebaar ik dat die erlangs kon "nee ik keek naar je uitvoering, en loopt door om te curlen" ??? dafuq momentje. Srs, hij zei verder niks en liep gewoon door.
5x100
5x100
Vanaf nu elke week met 3xY en verhogen met 2,5 per week.

Wide grip hammer pullups
8
8
5+1+1+1 gvd, grip was dood, tevens mn eelt.

Cable rows, v grip
8x39
8x53
8x59
8x55,3 > 59 was iets teveel cheat.

Straight arm pulldown? hoe heet die oefening elkeweer
anyway > 8x39
2x8x43, voelt altijd zo heerlijk deze oefening, missed it.

Straight Barbell curls wide grip en EZ bar small grip.
8x30 W
8x25 SM
5x30+3x30 W
8x25 SM

Cable Reverse Flyes
2x10x14

Seated Hammer Curls
2x10x12.

Tentamens gehad dus vanavond zuipen, zaterdag zuipen = volgende week weg gains.

Laatst bewerkt:
Ah ja Allard was het idd. Zit bij een andere dus. Wel echt geweldige vent, heeft altijd mooie verhalen.

Njongen stond ernaast, leek net alsof die erlangs wou. Na me set gebaar ik dat die erlangs kon "nee ik keek naar je uitvoering, en loopt door om te curlen" ??? dafuq momentje. Srs, hij zei verder niks en liep gewoon door.

Stond zeker weer in je blote bast te deadliften, kerel stond gewoon je woeste fysiek te bewonderen :eyebrow:

Ah ja Allard was het idd. Zit bij een andere dus. Wel echt geweldige vent, heeft altijd mooie verhalen.

Stond zeker weer in je blote bast te deadliften, kerel stond gewoon je woeste fysiek te bewonderen :eyebrow:

:eyebrow:
Pak oefeningen alleen zonder shirt als ik ga filmen en op school ben, heb er teweinig schijt aan om dat in de gym te doen. Voelde me wel net zon ergelijkend waren onderzoek aangezien paar meter verderop 2 nderen bezig waren met deadlifts (T&GO)

Allard is een baas, hij heeft mee een 8 gegeven op de stationstoets van vorig jaar ( eindtoets estaande uit anamnese onderzoek/behandeling over elke aandoenin die dat jaar is langsgewrest van MSA).
d*ck is ook geniale kerel, als je iets fout doet/zegt in de les dan gaat die dramatisch schreeuwen om het er even goed in te peperen :roflol:

Sinds vrijdag weer eens wat probleempjes met mn darmen ofterwijl nogal vloeibare schijt. Altijd fijn, zaterdag benen dus maar even opgeschoven naar vandaag. Weegschaal gaf een kilo lichter aan, minder gegeten de afgelopen dagen en minder gedronken dan ik had gemoeten dus dat moet evolgende training weer bijzitten.

Paused squats
8x20
8x20
8x40
5x60
3x5x70 moest mezelf even een goede speech geven voor ik mezelf dit aandeed ipv gwn door naar de 80 zoals normaal.

Alternation leg extensions, benen naar buiten gedraaid voor meer vmo activatie
24x10
24x15
24x20

Sl deadlift, niet noemenswaarsig. Gaf rare last bij rug dus maar mee gestpt.
Leg curl
3x8x35

Seated calve raise
3x12x40, weinig rust tussen sets.

4sets ankle stabilizers
2sets van 10x lunges op een halve bosu ball

CHESTDAY heujjj chest chest chest

Bp
8x20
8x20
8x40
5x52,5
3x5x62,5. 2de setje ging niet helemaal lekker, merk ook dat mn polsen wat lopen te zeuren dus even vragen hoe ik dat handig kan trainen, zat zelf te denken aan fist pushups.

Incline db press
8x14
5x20
5x24
5x26> wrist wraps
4x26> wrist wraps en faal, ik verdoete die 4de rep waardoor 5 niet meer lukte. Blee wel stabiel die 5de alleen kracht was op dat moment gewoon op... Jammr.

Iso lateral chest press
2x8x40

Db flyes
2x10x10> voelde niet helemaal lekker aan schouder.

Dips
3x8

Kabel tricep werk, 4 setjes telkens anders.
AxYxZ

Db pullovers
10x18
8x26

En als ik het me goed herinner qua naam "oma flyes": zittend en dan van onder hammer grip naar gesupineerd richting bovenkant borst. Deed dees voornamelijk om schouder wat mee te pakken aangezien dit toen een oefening was van me fysio een jaar terug.
3x10x6

Training gehad met ryanvdv, lang geleden. Verbaasde me een betje over zn kracht bij de pendlay rows :o. Andere maar kwam ook meedoen met hammer strength rows dus wat veel rust daar.
Had een uur been oefeningen gedaan bij de fysio 1 uur voor deze training en had pas 1400 kcal op voor de dag dus was niet helemaal in topvorm. Nu bezig met laatste 500

Pendlay rows
10x20
10x20
8x40
8x50
6x60
8x60 > zat naar mij idee wat cheat bij.

Wide hammer pllups
2x8
6+1,5+1

Hammer strength iso lateral rows
8x20
8x30
8x35
8x37,5

Straight arm lat pulldown > ander station, verdomd zwaar hier
2x8x?

Straight bar bicep curls
8x30 wide
5x30 smal
6x30 wijd
8x25 smal
8x25 wijd

Cable hammer curls SS one armed cable curls
2x8x41 SS 2x8x20 ( cable curls met assist van andere hand bij 3 reps).

Leuke training, qua pomp etc wat minder maar dat boeide me even niet.

LEGDAY

Squats
10x20
10x20
8x40
5x60
3x5x75* > wisselende techniek. Laatste rep van laatste set was iniedergeval heel vaag, zwaartepunt ging voor 80% naar me rechter been, twerd dus bijna een single legged squat :roflol: Wel erg vaag dat ik die nog gedaan kreeg, zonder bizar veel moeite. Die rep voelde namelijk qua kracht bijna beter dan de rest van de reps.
* edit* schoot me net te binnen dat ik 2x2,5 erop had gedaan ipv 1,25. Volgende week weer 75 of 77,5 doen?

Alternating leg extensions, meer gericht op vmo.
24x10
24x20
24x25

Leg curls
8x30
8x35
5x40 +2x40+1x40

SLDL
8x60
8x80
8x100

Semi hacksquat calve raise
8x107,3
8x147,3
8x187,3
5x207,3

Seated calve raise
2x15x50
12x50

Seated shoulder press (bb)
3x10xstang, gaat toch nog niet helemaal zoals ik wil. Aankomende donderdag met docent weer kijken naar mn schouder als ik oefeningen doe.

Leg raise SS Stomach vacuum
3x15 SS 3x1 rep tot ik het niet meer redde.

Kennis tegengekomen en die nog even geholpen met squatten, ging erg op tenen staan en knieËn gingen naar binnen dus voelde me verplicht om te helpen.

Laatst bewerkt:
Heerlijke training, onverwacht want van 9-6 op school gezeten met alleen maar vaardigheidslessen.

BP
8x20
8x20
8x40
3x55
3x5x65> wristwraps om wegens pols die laatste tijd toch wat lastig doet. booya, 2de set foutje gemaakt met wristwrap (knelde me pols af, had het harde plastic stukje aan de verkeerde kant :o ).

Incline DB press
5x16
5x22
5x26
Fckit, 5x30 > ging moeizamer dan verwacht maar de kracht was er. De 1ste rep kwam ik even onderin vast te zitten maar met een kleine spot was ik daar weer uit. Verder bij elke rep een kleine spot/balansspot gehad. Hoofd-instructeur was de spotter en dat had die top gedaan :thumb: Sowieso een geniale kerel.

Machine flyes
10x33
10x46
10x54
8x61
8x46

Dips
8
5xbw+8kg + 1 bw, wat. had er meer verwacht toen ik het gewicht weg gooide.
6x

Tricep cable pressdown
Supinated 10x46
Supinated met kromme stang 10x46 > dit is fijner dan rechte stang.
Dubbel touw tegen elkaar wegduwen: 2x10x55

Cable kickbacks
3?4? x8x 18

liggende straight leg abductions
2x15

Planks SS Stomach Vacuum
50 sec SS ongeveer een minuut
50 sec SS ongeveer een minuut
----- Wandeling tot kleedkamer.

Dem backgains

Paused dl
5x60
5x60
5x80
5x100
2x5x110> verhogen met 2,5 pw

Lat pulldown v grip
8x45 light weight
8x66
8x75,3
8x81,3 its still my muthafking rep. Wel met spotter erachter vanaf rep5.

Db rows
8x16
8x22
8x28
8x30??? Volgens mij deed ik 4 sets, hmm

Straight arm lat pulldown (zwart station)
8x41
8x45
5x50+3x41

21en, rechte stang
21x25
17x25> kreeg tussendoor correctie dus ging kapot
21x20

Hammer curls
3x10x10 fcking zwak

Db holds
2x?x34 zwakker dan zwak

Wris curls
2x15x10 (pronated&supinated) > vrouwelijk zwak

snap je al hoe je rosh moet killen in diretie?

Terug
Naar boven