Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Ksnap alleen niet wat er met die cleave exploit is, waarom niet gewoon dat ding zelf aanvallen?
Vandaag weer fysio knie > training quads. Progressie tov klacht was een stuk minder dan wat we hadden verwacht dus iets anders proberen. Dit keer een speciaal soort tape op de knie die zorgt voor meer ondersteuning naar mediaalverplaatsing, verder heb ik aangegeven dat ik weer ben begonnen met abductie oefeningen om die mogelijkheid ook aan te pakken.
Dus 3xtot faal @ leg extension met lichte exorotatie
Fullsquats op 2 balanskussentjes 20x
Been in lichte exorotatie op stepup ding en dan met andere been van links naar rechts bewegen > 2x45 sec.
Step ups met +/- 25kg
Zo'n halfdoorgesneden bal > 45 sec op blijven staan en quarter squats maken, op 1 been.
Dit 2x. Morgen doe ik op school nog wat squats/kuiten, naast sldl kan ik niet veel voor hamstrings doen dus even aankijken. Dan die avond aan de zuip en zaterdag of zondag weer borst.

*1
Verder vandaag wat apparaten uitgeprobeerd die ik nog nooit heb gedaan, 1 beviel wel de ander is me nog niet duidelijk.
nieuwe theorie voor knieklacht en hoe heb ik dat kunnen missen zeg schandalig, dat deze fysio er naar 4/5weken achterkomt is ook niet helemaal "goed" maar door simpelte kijken naar effect behandeling en hypothese bijwerken kwamen we hier dus achter. Mijn rectus femoris is behoorlijk verkort.. Meteen dus gaan rekken, oefeningen gedaan en weer gerekt en moet zeggen dat de terugweg naar huis beter voelde dan de heenweg.
Had dit niet verwacht als ik in de spiegel kijk en zeker niet aangezien me gewicht amper veranderd. Tot 1 december blijf ik doorgaan met voeding zoals nu, dan weer meten en dan worden er knopen doorgehakt.