AndroidHealthClinic

Kixat's logje

• Topic Starter Topic Starter
snap je al hoe je rosh moet killen in diretie?

Ksnap alleen niet wat er met die cleave exploit is, waarom niet gewoon dat ding zelf aanvallen?

Vandaag weer fysio knie > training quads. Progressie tov klacht was een stuk minder dan wat we hadden verwacht dus iets anders proberen. Dit keer een speciaal soort tape op de knie die zorgt voor meer ondersteuning naar mediaalverplaatsing, verder heb ik aangegeven dat ik weer ben begonnen met abductie oefeningen om die mogelijkheid ook aan te pakken.

Dus 3xtot faal @ leg extension met lichte exorotatie
Fullsquats op 2 balanskussentjes 20x
Been in lichte exorotatie op stepup ding en dan met andere been van links naar rechts bewegen > 2x45 sec.
Step ups met +/- 25kg
Zo'n halfdoorgesneden bal > 45 sec op blijven staan en quarter squats maken, op 1 been.

Dit 2x. Morgen doe ik op school nog wat squats/kuiten, naast sldl kan ik niet veel voor hamstrings doen dus even aankijken. Dan die avond aan de zuip en zaterdag of zondag weer borst.

Net dus korte training gedaan, waardeloos gegeten en geslapen.

Paused squat
2x8x20
8x40
5x60
1x70 beslotenniet 5x 77,5 te doen
3x8x60> 2xgefilmd, komt later

Nog wat geklooi met glute bridges en buik. Daarna schouderevaluatie door docent bij military press en squats dusnog wat setjes

Ksnap alleen niet wat er met die cleave exploit is, waarom niet gewoon dat ding zelf aanvallen?

Vandaag weer fysio knie > training quads. Progressie tov klacht was een stuk minder dan wat we hadden verwacht dus iets anders proberen. Dit keer een speciaal soort tape op de knie die zorgt voor meer ondersteuning naar mediaalverplaatsing, verder heb ik aangegeven dat ik weer ben begonnen met abductie oefeningen om die mogelijkheid ook aan te pakken.

Dus 3xtot faal @ leg extension met lichte exorotatie
Fullsquats op 2 balanskussentjes 20x
Been in lichte exorotatie op stepup ding en dan met andere been van links naar rechts bewegen > 2x45 sec.
Step ups met +/- 25kg
Zo'n halfdoorgesneden bal > 45 sec op blijven staan en quarter squats maken, op 1 been.

Dit 2x. Morgen doe ik op school nog wat squats/kuiten, naast sldl kan ik niet veel voor hamstrings doen dus even aankijken. Dan die avond aan de zuip en zaterdag of zondag weer borst.

Als je een support aanvalt met 4 bf's dan is dat 4x35% cleave dmg op roshan is meer dmg met een crit erbij zoals pa of beter nog kunkka

Chestday

Onderrug begint op de achtergrond te zeuren, morgen even vragen voor een routinecheck aan kladgenoot.

Bp, waar hebben ze de dikkere stang verstopt :mad: *1
2x10x20
8x40
5x52,5
3x60
3x5x62,5>(wristwraps) had 67,5 moeten zijn maar 52 en 60 voelde veels te zwaar aan, set 3 was opt randje. Pomp was goed dus ben tevreden

Incline db press
8x16
5x22
5x28 heavyy (wristwraps)
5 x 26 grr

Dips
8
6
5+1
5+1+0,5

Tricep kabel geklooi
Niet noemenswaardig

Machine flyes
10x33
2x10x54

Ankle stabilizers
2xy

Borst zit flink wat bloed in, triceps vallen me tegen. Heb sowieso wat minder gevoel in me triceps als ik ze train.

*1. Heeft iemand tips qua polsopwarming, pas na het bankdrukken waren ze opgewarmd en klaar voor actie. Zat een beetje tr klooien met (vuist)pushups en simpel draaien maar dat deed het niet helemaal.

Rugtraining, wou eigenlijk vanochtend trainen maar nadat mijn wekker afging was ik het hier meteen niet meer mee eens :o Verder vandaag wat apparaten uitgeprobeerd die ik nog nooit heb gedaan, 1 beviel wel de ander is me nog niet duidelijk.

Waardeloos gegeten vandaag, heb nu 2070 kcal op en ben nu mn shake aant opdrinken wat het tot 2483 schopt(90,85 vet/253,85 KH/146,55 eiwit), WAARDELOOS.

Deadstop Deadlift
2x5x60
3x90
3x105
5x115
3x120 > volgende keer deze 5x en 115 3x/1x?

Pullups
Widegrip pronated > 3+2+2 > grip = DOOD
"normale" breedte > 7 (4+3)
Widegrip hammer pullups 7 (4+3)

High Row *probeersel*
10x15
10x30
10x40 lekker apparaat

Low Row
5 minuten bezig geweest om een lekkere houding te vinden > niet gevonden. Volgende keer even instructeur erbij halen.

DB Rows
8x22
8x30

BB Curls
2x8x30 Wijd
2x8x25 smal*zittend*

Ben der klaar mee, tis laat.
Wat kortere training, focus lag meer op de dl. Pomp in rug is HEERLIJK, biceps wat minder maar dat mag logisch zijn.

:roflol: nieuwe theorie voor knieklacht en hoe heb ik dat kunnen missen zeg schandalig, dat deze fysio er naar 4/5weken achterkomt is ook niet helemaal "goed" maar door simpelte kijken naar effect behandeling en hypothese bijwerken kwamen we hier dus achter. Mijn rectus femoris is behoorlijk verkort.. Meteen dus gaan rekken, oefeningen gedaan en weer gerekt en moet zeggen dat de terugweg naar huis beter voelde dan de heenweg.

Vanmiddag gesquat op school, eten tot dat moment was 2 kale sneetjes brood :o
2x8x20
5x50
2x70
3x5x77,5. Set 1 was waardeloos,2 en 3 beter maar technisch was ik niet tevreden.

Net bij fysio nog een afstraffing voor de quads
Single legged Leg extension > exorotatie en eindextensie + max 8 reps =45kg (50 redde ik extensie niet netjes)

Trampoline extensies >3x1min
Step up ski achtig >3x1min
Step up lunge > 3x1 min
Single legged jumps >3x10

Single legged squats
3x10

Halve bosuball stabiliteit
3x? Therapeur telde.

RF stretch
3x30

Komt door arno of niet :roflol:? Maar mooi dat je het gevond hebt kerel

Wat moet eindextensie inhouden?

Daantje Groot;8170311[B zei:
]Komt door arno of niet :roflol:?[/B] Maar mooi dat je het gevond hebt kerel

Wat moet eindextensie inhouden?

Eigenlijk niet haha, misschien doet hij trouwens wel dezelfde stretch als die ik nu doe. Toch eens kijken welke hij nou deed.

Twas simpel terugkijken > niet tevreden met behandelen -> opnieuw onderzoeken. Moet zeggen het verminderd de klacht wel redelijk als het behoorlijk actief is. Dus even volhouden dit strekken en dan zie we wel verder, vraag me alleen af hoe ik dit verkort heb gekregen.

Eindextensie bedoel ik zo'n 30-45 graden flexie naar extensie.

Vandaag chestday, ging lekker ookal had ik me bench niet helemaal gehaald.

BP
2x8x20
8x40
3x52,5
1x60 (vanaf hier wristwraps)
5x67,5
5x67,5
4x67,5 FUARK, durfde die 5de rep niet aan. Volgende keer knal ik em keihard!

Incline db press
8x14
8x20
5x26 (wristwraps)
6x30 booya, meestal een lichte spot en laatste rep was echt tot het gaatje. Spotter was PERFECT, n*ger van 2 bij 2 en hij coachte op dat moment 2 andere jongens met echt een bizar zwaar superset schema.

Dips
5+3
4+2+2
4+2+1+1
triceps zijn dood :o

Machine Flyes
2x8x47

Tricep cable rope extensions
3x10x? zwarte station, hoge pulley.

Weet niet helemaal hoe deze oefening heet maar ik gok iets van incline overhead extensions, was een probeersel om te kijken hoe het ging met sleutelbeen want jaar terug ging dit niet. Nu ging die prima.
10x20
10x25
10x30
4x34,6> sleutelbeen begon achter elkaar te klikken

Lekkere training, thuis afgesloten met een heerlijke volkoren wrap belegd met 2 gebakken eieren, kaas, cervelaat, kipkruiden, komkommer en ananas. Omnomnom

Backday
Beetje opwarmen/losser worden dmv touwtjespringen zonder touw en wat mobility.

Deadstop dl
5x60
5x80
3x100
1x112,5
5x120 booya
Lekkere manier van klaarstomen voor werkset. Aardig me bovenbeen opengehaald wat resulteerde in een lichtelijk bebloede stang :o

Lat pulldown, close v grip
8x59
8x73
8x81,3

Hammer strength row ding
8x20
8x30
8x35

Straight arm lat pulldown, beetje geexperimenteerd met standhoek
Zwart station trouwens
8x41
8x50
12x41
10x41

Bb shrugs achter de rug
12x60
10x80
Tussendoor nog pullup "shrugs"

Db holds
2x schandalig kort x40

Seated cable curls(soort preacher achtig)
3x30 lightweight
12x40
10x50
6x60

Cable rope hammer curls
10x27
3x10x33

RF stretch
3x30s

Lekker bezig :thumb:

Thank god voor die hep. vaccinatie.

Prima tren bra.

Backday
Beetje opwarmen/losser worden dmv touwtjespringen zonder touw en wat mobility.

Deadstop dl
5x60
5x80
3x100
1x112,5
5x120 booya
Lekkere manier van klaarstomen voor werkset. Aardig me bovenbeen opengehaald wat resulteerde in een lichtelijk bebloede stang :o

Ik wil niet weten wie er allemaal aan die stang hebben gezeten. En daarmee haal je je benen open.

Desalniettemin, goede treen.

Thank god voor die hep. vaccinatie.

Prima tren bra.

Ik wil niet weten wie er allemaal aan die stang hebben gezeten. En daarmee haal je je benen open.

Desalniettemin, goede treen.

Gaining more than strength/muscle gains :o Hepatitis zal ik er iniedergeval niet van krijgen.

Thx guys, gaat lekker de laatste tijd.

Edit: 02-12-2013 gewicht 71,8
Huidplooimeting gedaan, valt een stuk hoger uit dan ik had verwacht.
Triceps: 10,5
Biceps: 6,5
Scapula : 16
Crista : 15
Totaal 48= vp 18 :eek: Had dit niet verwacht als ik in de spiegel kijk en zeker niet aangezien me gewicht amper veranderd. Tot 1 december blijf ik doorgaan met voeding zoals nu, dan weer meten en dan worden er knopen doorgehakt.
Moet overigens wel zeggen dat deze huidplooimeter k*t is, vraag me af wat de tanita weegschaal zegt als die terug is

Laatst bewerkt:
Legday, met gratis wat frustratie erbij >*1,2

*1 Squatrack was bezet dus moet 10-15 min wachten...
Langdurig opgewarmd dmv bodyweight squats/mobility/schouderoefeningen/repeatx5 En af en toe nog wat sprongetjes.

Paused Squats
8x20
5x45
5x52,5
4x60
1x72,5
3x5x80 wopwop, techniek beter dan vorige keer maar af en toe nogsteeds discutabel. Fckit ik ga diep genoeg en ik kom weer tot stand > goedgekeurd.

Alternating Leg extensions
24x10(gewicht per kant)
24x20
24x30
24x30

*2 Ik stel NOOIT maar dan ook NOOIT meer een vraag aan deze instructeur. Ik vroeg heel simpel : ik zoek een oefening voor de hamstrings die niet te belastend is voor de rug en ook geen leg curl. Wat krijg ik als antwoord? "dat kan niet, je wilt hamstrings trainen zonder je hamstrings te trainen" vervolgens nog commentaar gekregen op me deadlift want dat is geen deadlift, de SLDL is de echte deadlift en wat ik doe dat is powerlifting............ Ik wil me 8 minuten terug..

Genoeg rust gehad
Leg curls
10x35
5+2+1x 40
8+2x35 GRR

SLDL op gevoel geprobeerd en nog op een andere manier maar ik voelde er 0.0 van.
4 setjes met 10x20/10x50

Semi hacksquat calve raise
8x107,3
8x167,3
8x187,3
8x187,3

Seated Calve Raise
2x12/10x50

Morgen fysio voor knie dus morgen nog een keer de quads extra naar de t*ring.

Laatst bewerkt:
Legday, met gratis wat frustratie erbij >*1,2

*1 Squatrack was bezet dus moet 10-15 min wachten...
Langdurig opgewarmd dmv bodyweight squats/mobility/schouderoefeningen/repeatx5 En af en toe nog wat sprongetjes.

Paused Squats
8x20
5x45
5x52,5
4x60
1x72,5
3x5x80 wopwop, techniek beter dan vorige keer maar af en toe nogsteeds discutabel. Fckit ik ga diep genoeg en ik kom weer tot stand > goedgekeurd.

Alternating Leg extensions
24x10(gewicht per kant)
24x20
24x30
24x30

*2 Ik stel NOOIT maar dan ook NOOIT meer een vraag aan deze instructeur. Ik vroeg heel simpel : ik zoek een oefening voor de rug die niet te belastend is voor de rug en ook geen leg curl. Wat krijg ik als antwoord? "dat kan niet, je wilt hamstrings trainen zonder je hamstrings te trainen" vervolgens nog commentaar gekregen op me deadlift want dat is geen deadlift, de SLDL is de echte deadlift en wat ik doe dat is powerlifting............ Ik wil me 8 minuten terug..

Genoeg rust gehad
Leg curls
10x35
5+2+1x 40
8+2x35 GRR

SLDL op gevoel geprobeerd en nog op een andere manier maar ik voelde er 0.0 van.
4 setjes met 10x20/10x50

Semi hacksquat calve raise
8x107,3
8x167,3
8x187,3
8x187,3

Seated Calve Raise
2x12/10x50

Morgen fysio voor knie dus morgen nog een keer de quads extra naar de t*ring.

Lol doe ik ook altijd als ik in de zelfde situatie zit.

Tevens begrijp ik de 2e dik gedrukte zin niet. Je bedoeld oefening voor de ham die niet belastend is voor de rug?

Squats gaan goed zie ik!

Lol doe ik ook altijd als ik in de zelfde situatie zit.

Tevens begrijp ik de 2e dik gedrukte zin niet. Je bedoeld oefening voor de ham die niet belastend is voor de rug?

Squats gaan goed zie ik!

Squats zijn prioriteit bij leg day, dan ga ik niet eerst iets anders doen. Dus dan maar bezigheidstherapie :cool:

Klopt, kleine typo. Oefening voor de hams die de rug niet veel belast en geen leg curl is. Verlies me scherpte nog weleens rond de avond.

Indd squats gaan lekker thx. De grote 3 in het geheel gaan goed, vroeger was 90/95 me 1rm en dat was zonder de pauze. Bp was 70 of 75 me 1rm en bij dl was het 130/135. Denk dat ik er bij allen er nu op zit of er iets overheen dus het gaat allemaal :thumb:

Squats zijn prioriteit bij leg day, dan ga ik niet eerst iets anders doen. Dus dan maar bezigheidstherapie :cool:

Klopt, kleine typo. Oefening voor de hams die de rug niet veel belast en geen leg curl is. Verlies me scherpte nog weleens rond de avond.

Indd squats gaan lekker thx. De grote 3 in het geheel gaan goed, vroeger was 90/95 me 1rm en dat was zonder de pauze. Bp was 70 of 75 me 1rm en bij dl was het 130/135. Denk dat ik er bij allen er nu op zit of er iets overheen dus het gaat allemaal :thumb:

Na SLD doe ik leg curl in de leg extension apparaat:o Klinkt raar, maar het is een soort standing leg curl idee. Ik hou niet van de zittende variant, die vind ik behoorlijk k*t.

Na SLD doe ik leg curl in de leg extension apparaat:o Klinkt raar, maar het is een soort standing leg curl idee. Ik hou niet van de zittende variant, die vind ik behoorlijk k*t.

Hah, goed bedacht. Al lijkt het me niet heel fijn, wij hebben 2 liggende, 3 Zittende en een staande. Luxe probleem :o zittende vind ik ook niet fijn, voelt zo onnatuurlijk.

Hah, goed bedacht. Al lijkt het me niet heel fijn, wij hebben 2 liggende, 3 Zittende en een staande. Luxe probleem :o zittende vind ik ook niet fijn, voelt zo onnatuurlijk.

Jelly! Wij hebben maar 1 seated leg curl, voor de rest geen apparaten voor de hams :(

Jelly! Wij hebben maar 1 seated leg curl, voor de rest geen apparaten voor de hams :(

Golds gym eh :cool:

Vandaag weer een late training, werk en school vandaag dus had geen andere keuze. Voeding was redelijk ruk over de dag en ik probeer nu nog wat damage control te doen.

Vorige keer was de bench met 67,5 3 sets (5-5-4) Dit keer was het slechter ipv beter :(

BP
2x8x20
5x42,5
3x55
1x60
5x67,5
4,8x67,5 -> GVD zat gvd vast doordat ik moest corrigere bij de 2de rep. Iemand kwam me spotten bij die laatste set, gelukkig op de goede manier maar ik baalde wel als een stekker dat ik dat laatste stukje met een spotter moest doen.
3x67,5 +1x :mad:
warming up had ik dit keer ook wat anders gedaan volgens mij marja... volgende keer knal ik em keihard.

Incline DB press
8x14
5x20
5x26... (had 8 gepland)
3x26 (zat te klooien en deed de 1ste 2 met een hammer grip)

Incline overhead tricep press?
10x25
10x30
10x32,3
10x34,6

Machine Flyes
4x10x44 Hoppa, gruwelijke pomp

Tricep cable rope extensions (touw uit elkaar)
3x12x18

Nu nog wat pushups en nog wat geklungel met dat touw (2x10x41, touwen tegen elkaar).

Meh, tis dat de pomp goed is maar anders...

Terug
Naar boven