- Waardering
- 103
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima trainingen brah, gvd jelly op die BP ookal ging die niet top.
Lastig te zeggen omdat de belichting anders is, maar zou idd zeggen dat je droger bent. Wel apart dat volgens je huidplooien omhoog bent gegaan. Als ik zo kijk zou ik het overigens sowieso niet eens zijn met 18%.

Lopen gaat interessant worden morgen
Wat doe je voor ''mobility'' bro?
Wat is volgens jouw de waarde van stretchen voor de training? Had zelf altijd het idee dat dat een no go was.
Dat idee met die stok, aan de muur hangenen anteflexie zie ik ff niet voor me.

De waarde voor stretchen is voor mij simpelweg dat het mij helpt om in positie te komen, normaal gesproken is het inderdaad een no-go omdat je ervoor zorgt dat explosiviteit veel minder word (filamenten uit elkaar blabla u know the drill). Ik ben simpelweg ene luie drol dat ik dit sochtends als ik wakker ben hoor te doen maar het altijd vergeet![]()
die hoor ik ook voor het eerst, mag nooit een koude spier stretchen toch?Gewoon zo'n lichte stok die ze bij zumba etc gebruiken pak je. Ding weegt niks en dan ga je gewoon naar de positie waar je heen wilt. Ik laat het wel keer zien, ben je komende dagen op school? Toetsen beginnen weer dus ik ben er weer wat vaker en langer![]()
(terwijl we eerste blok echt 2 a 4 uur p/w oefenden) klas is echt kapot lui
op zich wel handig om VFIEZ/VHBAE & VMAS te oefenen
maar misch dat ik dan nog op school ben.Dat bedoelde ik idd.
's Ochtends stretchendie hoor ik ook voor het eerst, mag nooit een koude spier stretchen toch?
Nope, heb lesvrije periode dus in principe niet. Maar probeer nog wel even m'n klasgenootjes te overtuigen om wat te oefenen. We hebben echt niks geoefend buiten de lessen om(terwijl we eerste blok echt 2 a 4 uur p/w oefenden) klas is echt kapot lui
op zich wel handig om VFIEZ/VHBAE & VMAS te oefenen
maar misch dat ik dan nog op school ben.

Nog nooit van gehoord.Gvd wat een spierpijn in me poten, zitten was niet leuk en de brug op fietsen al helemaal niet.
Borst vandaag wat anders gedaan.
Begonnen met wat mobiliteitoefeningen
Hammer strength iso lateral chest press*gewicht per kant*
12xleeg
10x10
10x20
8x30
6x30 +2
Flat db press
10x14
8x22(18 en 20 waren bezet)
8x26 gvd viel tegen
8x20
Cable flyes, pullet opt laagst.
12x14
12x14
12x14 dropset 12xbasisgewicht
Machine flyes, ding voelt raar sinds die is gerepareerd
3x12x39
Die ene bij t squat rack?
Dips
8xbw
6xbw+10kg +1 bw
6xbw+10kg +2 bw Roarr
Overhead cable tricep extension
10x30 easy
10x42,3
10x50 booya
Cable kickbacks
3x10x14?
Chest voelt goed, triceps redelijk, schouder deed af en toe wat raar maar daar kijk ik niet meer raar van op. Volgende training is zaterdag: rug & biceps.