MuscleMeat

Kixat's logje

goed getraind goos(Y)
was gezellig

Prima trainingen brah, gvd jelly op die BP ookal ging die niet top.

Lastig te zeggen omdat de belichting anders is, maar zou idd zeggen dat je droger bent. Wel apart dat volgens je huidplooien omhoog bent gegaan. Als ik zo kijk zou ik het overigens sowieso niet eens zijn met 18%.

• Topic Starter Topic Starter
goed getraind goos(Y)
was gezellig

Jij ook man! Verbaasde me aardig met die gewichten van je.

Prima trainingen brah, gvd jelly op die BP ookal ging die niet top.

Lastig te zeggen omdat de belichting anders is, maar zou idd zeggen dat je droger bent. Wel apart dat volgens je huidplooien omhoog bent gegaan. Als ik zo kijk zou ik het overigens sowieso niet eens zijn met 18%.

Belichting is indd ook verradelijk, bench was en is niks bijzonders. Jouw schouders zijn gewoon nog meer fcked up dan die van mij :o

Training vandaag gin heeflijk, ik zou eigenlijk vanmiddag gaan omdat ik in de middag langs zou gaan om over voeding te babbelen met een instructeur maar ik werd pas om 3 uur wakker ofso dus dat werd hem niet meer..

Pendlay rows, wou eigen bb rows doen maar deed vanzelf deze.
10x20
10x20
8x40
8x50
8x55 grr
6x60 +2x60 cheatmode.

Pullups
8xbw EASY
8x+10 YEAHBUDDY
4x+10 dropset 4xbw

Seated cable row, los handvat voor elke hand. Links rechts links rechts etc.
24x39
2x24x45

Hammer strength alternating high row
8x30
8x40
8x50

Straight arm lat pulldown
10x41
10x50
10x45

Shrugs
12x60
10x80
8x100 wel keer teruggelegd voor grip met drpset 10x60

BB holds
3x?x100 keukenpapier rond stang tgen het zweet.

"Shrug" dips > zal hier filmpje van zoeken
3x15
http://www.youtube.com/watch?v=ZYYEFHL44W0

Laatst bewerkt:
Paar dagen genoten, vanaf vandaag weer aan de bak met sporten en ook weer bikkellen met de studie.

Eind deze maand als ik mn examens klaar heb open ik een nieuw log met oude en nieuwe doelen, schema en voeding.

Bp
2x10x20
8x40
5x52,5
8x62,5 wopwoo
5x65+ (15sec rust) 2x65
Dat pump

Incline db press
8x14
8x20
5x26(zeker 4 reps in de tank)
6x30 met spots, ging niet helemaal lekker maar boeie. Goeie aardige spotter, kreeg tijdens de reps ques van in en uitademen want ja dat doe ik nogsteeds belabberd.
Uitgerept met 18

Waardeloze dips
6+2
5+3
5+1 fckit.

Cable flyes
3x10xdem feels
Heerlijk

Tricep cable pressdown. Ging k*t want sleutelbeen
3xniet boeiend

Clean en press? Moet echt die naam een keer onthouden.
3x12xstang

Geen verkeerde training als je lekker verkoude ben, hoop lopen niezen en beetje lopen kuchen afgelopen dagen en daarmee me sleutelbeen er weer redelijk vaak uitgetikt dus die is weer wat soepeler.. Weer even mee opletten dus.

K*ttraining vandaag, holtes itten nogsteeds vol prut.

Deadstop deadlfts
8x60 semi t&g
5x80
5x90
3x102,5
2x115
3x125> planning was 5
Techniek voelde k*t, ging gewoon niet lekker.

Lat plldown pronated ts breder dan schouders.
8x66 easy
8x79
8x86? Zwaar en niet helemaal netjes direct uitgerept met 10x66

V grip seated cable row
8x45 easy
8x59
8x66 uitgerept op 10x45

Alternating high row
10x35
8x45
8x55(zat rust tussen sommige reps)

Db ellbowing rows
8x16
8x24
8x30

Was er nu qel klaar mee.. Biceps doe ik thuis wel ofso

Morgen misschien benen en anders dinsdag pas. Moet de komende dagen volgas me anatomie leren voor de vaardigheidsherkansing die dinsdag dus is. De voet/onderbeen en hand/onderarm zijn zo k*t om goed te begrijpen.

Hoe ga je je biceps thuis trainen :eyebrow:

Ik ga je volgen

Laatst bewerkt:
Hoe ga je je biceps thuis trainen :eyebrow:

Ik ga je volgen

:eyebrow:

Vandaag leg day of doom, holy shit ging kapot.

Eerst zon 10 min mobility, pak tegenwoordig ook mn lats mee en mn kuiten.

Vandaag even niet teveel paused, wel gewoon het momentum er grotendeels uit gehaald.

Squats
10x20
10x40
8x60
8x75
8x75

Front Squats
10x20
10x40
2x8x50

Leg extensions, alternating.
24x15
12x25 > quads zijn dood.

laying leg curls
10x30
Crazy time
DROPSET YEAAHHHH
?x35
?x30
?x25
?x20
?x15
?x5
auw auw auw :o

Had even een paar minuten nodig hierna, even op de legpress gezeten met me poten omhoog om bij te komen. Benen waren echt helemaal pumped.

Semi hack squat calve raise
Niet geteld, volgens mij zat er maar 100kg op ofso > gewoon bezig gegaan. voeten tegen elkaar, benen gestrekt.

Was er klaar mee, begon wat misselijk te worden :o
Traplopen was leuk, trap af was nog leuker.

Nu restje pizza van gister opeten :D

Lopen gaat interessant worden morgen :o

Wat doe je voor ''mobility'' bro?

Lopen gaat interessant worden morgen :o

Wat doe je voor ''mobility'' bro?

BIin1UUCYAAHrl_.jpg

Enkel wat rekken eigenlijk

3x30 seconde stretch voor rectus femoris
Daarna open ik me heupen wat meer door in een lunge te gaan staan en ze open te gooien, even aanhouden en dan de romp draaien. Daarna van been wisselen.
Wat bw goblet squats
Dan begin ik met een lichte stok met gestrekte armen achter me hoofd (overhead squat idee) (nulmeting)
Muur beetpakken en simpelweg gaan hangen en langzaam naar meer anteflexie
Op knieën zitten en dan je armen voor je uitsteken(gesupineerd)
En dan de hertest.
Kuiten gewoon door tegen de muur te staan en de rek op te zoeken, reden hiervoor is omdat ik in me linker enkel wat verkleving heb zitten die ik hier aan verwijt. Thuis nog bezig door er gewoon met een tennisbal op te rammen.

Wat is volgens jouw de waarde van stretchen voor de training? Had zelf altijd het idee dat dat een no go was.

Dat idee met die stok, aan de muur hangen :scratch: en anteflexie zie ik ff niet voor me.

Wat is volgens jouw de waarde van stretchen voor de training? Had zelf altijd het idee dat dat een no go was.

Dat idee met die stok, aan de muur hangen :scratch: en anteflexie zie ik ff niet voor me.

De waarde voor stretchen is voor mij simpelweg dat het mij helpt om in positie te komen, normaal gesproken is het inderdaad een no-go omdat je ervoor zorgt dat explosiviteit veel minder word (filamenten uit elkaar blabla u know the drill). Ik ben simpelweg ene luie drol dat ik dit sochtends als ik wakker ben hoor te doen maar het altijd vergeet :o

Gewoon zo'n lichte stok die ze bij zumba etc gebruiken pak je. Ding weegt niks en dan ga je gewoon naar de positie waar je heen wilt. Ik laat het wel keer zien, ben je komende dagen op school? Toetsen beginnen weer dus ik ben er weer wat vaker en langer :cool:

De waarde voor stretchen is voor mij simpelweg dat het mij helpt om in positie te komen, normaal gesproken is het inderdaad een no-go omdat je ervoor zorgt dat explosiviteit veel minder word (filamenten uit elkaar blabla u know the drill). Ik ben simpelweg ene luie drol dat ik dit sochtends als ik wakker ben hoor te doen maar het altijd vergeet :o

Dat bedoelde ik idd.

's Ochtends stretchen :scratch: die hoor ik ook voor het eerst, mag nooit een koude spier stretchen toch?

Gewoon zo'n lichte stok die ze bij zumba etc gebruiken pak je. Ding weegt niks en dan ga je gewoon naar de positie waar je heen wilt. Ik laat het wel keer zien, ben je komende dagen op school? Toetsen beginnen weer dus ik ben er weer wat vaker en langer :cool:

Nope, heb lesvrije periode dus in principe niet. Maar probeer nog wel even m'n klasgenootjes te overtuigen om wat te oefenen. We hebben echt niks geoefend buiten de lessen om :roflol: (terwijl we eerste blok echt 2 a 4 uur p/w oefenden) klas is echt kapot lui :( op zich wel handig om VFIEZ/VHBAE & VMAS te oefenen :o maar misch dat ik dan nog op school ben.

Dat bedoelde ik idd.

's Ochtends stretchen :scratch: die hoor ik ook voor het eerst, mag nooit een koude spier stretchen toch?

Nope, heb lesvrije periode dus in principe niet. Maar probeer nog wel even m'n klasgenootjes te overtuigen om wat te oefenen. We hebben echt niks geoefend buiten de lessen om :roflol: (terwijl we eerste blok echt 2 a 4 uur p/w oefenden) klas is echt kapot lui :( op zich wel handig om VFIEZ/VHBAE & VMAS te oefenen :o maar misch dat ik dan nog op school ben.

Wat doet bijna iedereen als die wakker word? uitrekken(en ook even kijkend naar dieren, die doen hetzelfde), kan me er ook niet zo snel iets bij voorstellen waarom het niet zou mogen. Koude spieren hebben we hier in nederland niet, tis geen rusland met -40 en slechte isolering. Gewoon als je eenmaal een beetje wakker ben ff een stretch/yoga routine, dat zou ik willen doen maar doe het bijna nooit omdat ik me bed moeilijk uitkom :o

Lesvrije periode :eek: Nog nooit van gehoord.

Gvd wat een spierpijn in me poten, zitten was niet leuk en de brug op fietsen al helemaal niet.

Borst vandaag wat anders gedaan.

Begonnen met wat mobiliteitoefeningen

Hammer strength iso lateral chest press*gewicht per kant*
12xleeg
10x10
10x20
8x30
6x30 +2

Flat db press
10x14
8x22(18 en 20 waren bezet)
8x26 gvd viel tegen
8x20

Cable flyes, pullet opt laagst.
12x14
12x14
12x14 dropset 12xbasisgewicht

Machine flyes, ding voelt raar sinds die is gerepareerd
3x12x39

Dips
8xbw
6xbw+10kg +1 bw
6xbw+10kg +2 bw Roarr

Overhead cable tricep extension
10x30 easy
10x42,3
10x50 booya

Cable kickbacks
3x10x14?

Chest voelt goed, triceps redelijk, schouder deed af en toe wat raar maar daar kijk ik niet meer raar van op. Volgende training is zaterdag: rug & biceps.

Gvd wat een spierpijn in me poten, zitten was niet leuk en de brug op fietsen al helemaal niet.

Borst vandaag wat anders gedaan.

Begonnen met wat mobiliteitoefeningen

Hammer strength iso lateral chest press*gewicht per kant*
12xleeg
10x10
10x20
8x30
6x30 +2

Flat db press
10x14
8x22(18 en 20 waren bezet)
8x26 gvd viel tegen
8x20

Cable flyes, pullet opt laagst.
12x14
12x14
12x14 dropset 12xbasisgewicht

Machine flyes, ding voelt raar sinds die is gerepareerd
3x12x39

Die ene bij t squat rack?

Dips
8xbw
6xbw+10kg +1 bw
6xbw+10kg +2 bw Roarr

Overhead cable tricep extension
10x30 easy
10x42,3
10x50 booya

Cable kickbacks
3x10x14?

Chest voelt goed, triceps redelijk, schouder deed af en toe wat raar maar daar kijk ik niet meer raar van op. Volgende training is zaterdag: rug & biceps.

Sterk heuur die triceps!

Kabels bij dat zwarte station en machine flyes indd naast het squatrack. Echt lomp, rechter"arm" van da ding is vervangen maar de linker niet. Is dus net iets anders.

I am the tricep king of the ectos :devil:

Net getraind met klasgenoot van me bij golds, wat meer anatomisch betedeneerd bij sommige oefeningen dus was informatief, ook meteen wat meer relatie getrokken tot schouderpatienten bij een paar oefeningen.

Deadstop deadlifts
2x8x60
5x80
3x100
1x112,5
5x125> laatste 2 reps waren erg lelijk, stang denk ik tever van me af gehouden.
6x100

Pulluprek was bezet dus eerst v grip cable rows
8x45
3x8x66

Hammer pullups
8xbw
6xbw+10 +2xbw
4xbw+10 +3xbw
Crazy time
8xbw+15> concentrisch met redelijk wat hulp van maat, excentrisch 5 sec omlaag. Killing

Hammer strength high rows
8x30
8x40
8x45
8x45

Straight arm latpuldown
8x41
8x50
8x50

Alternating Inclin hamme curl
4x?x10. Plannig was10xper kant maar datwerd em alleen de eerste set. Episch zwak.

1x21en met 20kg

Seated one armed curls (arm 90 graden anteflexie op bankje)
10x20 dood
3x10x15

Bent over reverse cable flyes
4x?x4,5

Dip shrugs
20xbw
2x15xbw+15

Daarna nog iets awesome gelezen! Golds gaat weer uitbreiden!!!!!! Beetje crossfit achtig: een soort klimrek, fliptires,jumping blocks en het meest geniale EEN POWER SLED!!!!!!! Dit komt half maart en kan nu al niet wachten!

Legday, fiets kapot dus wat extra cardio aka steppen met de fiets..........

Mobility

Paused. Squat > zag vorige keer een nieuwe stang liggen, dit is er zo1 waarbij er hendels aan vast zitten gelast waardoor het een safety bar ofsoiets is. Heb hier 2 setjes mee gesquat maar vond hem niet lekker in nek liggen.
3x10x20 (2 dus met die safety bar, 1 met normale)
10x50
5x65
3x80
2x3x85 Vandaag wat anders, had er zin in daarom.
10x20

Leggpress, ach aangezien we toch gek aan het doen zijn. *weet niet hoevee plaat zelf weegt dus ik tel enkel de schijven.
8x80
8x140
8x160
8x200

Alternating leg extensions
24x15
24x20
24x25

Step ups en de terugstap dan ver achterwaarts reiken
*meer "revalidatie" voor knie
3x20x20 per been

Seated calve raise
3x15x40

Machine Crunches
3x15x57

En nu even een naam verzinnen "steering planks with a 1/2bosuball" Ofterwijl, in plank positie (voeten op een lage step) en de handen op zo'n half doorgesneden bosuball. Tijdens de plank ga je dus "sturen", je draait de bosuball dus gewoon telkens heen en weer.

15xlinks en 15xrechtsom
ditto
13xlinksom 13x rechtsom.

Isse goeie oefening.

Vervolgens weer cardio richting huis > steppen op de fiets :o

Moet serieus even een nieuwe fiets kopen.

Ohja, dieptepunt van me gewicht : 70.4kg :sad:

Terug
Naar boven