- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geniaal.

Cocktease ben je ook he, zeggen dat je relatie tot de schouder heb getrokken maar niet wat. Zeggen dat jay op een geniale manier pullups doet maar niet wat.... tststs
![]()

Oefening van de schouder vergeet ik telkens. Stang begint onder de knie en dan breng je de stang in een vloeiende beweging naar een press. Ik pak em iets breder en lock niet altijd wegens sleutelbeen.
Creativiteit van jay: zet zn rek van de stang aan de rechterkant en zijn schijvenstandaard links, daartussen gaat die dippen. Ene kant is wat hoger maar boeie, gains worden gemaakt.
Qua pullups zette die die dingen op zn bed en bureau ofso![]()

wat
deze was een stuk zwaarder dan normaalShiit kerel... Wat moet je allemaal oefenen dan dat je zo lang bezig bent?![]()

Stationstoets msa/fysiotechniek/cna/massage
Ivt rca
Rca was dinsdag en begon om half 5 dus was vanaf 10-9 op shool. Maandag was rca kt om 9 uur en was tot 4 uur op school> werken om 5:15 tot 22:00 dus was ook leuk. Toets van vandaag begonnpm half 9 en was half 8 op school .
Toetsweken overigens afgesloten met 2 onvoldoendes en 6 voldoendes.
Gewoon je handelingen wat gestructureerder inplannen om te leren dan krijg je dit soort dingen niet![]()

Nam een simpel burgertje omdat me maag nog knorde en ik niet teveel wou afwijken.Ik ga niet man![]()
Vandag rugbgetraind, gewicht was 70,2 bij aankomst. Voor de training 3 van de 7 maaltijden opgehad.
Deadlifts> gingen belachelijk slecht, grip ook trouwens.
8x60
8x60
6x80
5x100
1x112,5
1x127,5> bedoeling was 5 maar me grip wou gewoon niet... Zelfs met paar sec reset niet.
Hammer pullups> gingen heerlijk
8xbw
8xbw+10kg
5xbw+15kg & 3 be
5xbw+20(2 met spot) & 3xbw. Booya
Cable alternatig row
3x24x45
Hammer strength high row
8x20
8x30
8x40
Cable straight arm lat pulldown
3x8x50
Standing bb curls, wide grip straight bar
8x30
8x30
6x30 +4x20
One armed cable curl
3x10x15
Rug voelt lekker, biceps voelen lekker. Heel erg jammer van die deadlift maar die pullups waren goddelijk.

jij eet mij op man met je 125kg.Stationstoets msa/fysiotechniek/cna/massage
Ivt rca
Rca was dinsdag en begon om half 5 dus was vanaf 10-9 op shool. Maandag was rca kt om 9 uur en was tot 4 uur op school> werken om 5:15 tot 22:00 dus was ook leuk. Toets van vandaag begonnpm half 9 en was half 8 op school .
Toetsweken overigens afgesloten met 2 onvoldoendes en 6 voldoendes.
Gewoon je handelingen wat gestructureerder inplannen om te leren dan krijg je dit soort dingen niet![]()

Beetje tevreden?
Mwua, 1 vaardigheidstoets niet gehaald waar ik van tevoren wel dacht dat ik hem zou halen. Docent toetste alleen heel raar, volgende keer ist een eitje. 1 Kennistoets niet gehaald de rest wel allemaal gehaald.
Dit idd, hebben we precies 1 blok volgehouden
Wij waren ook wat afgedwaald dit blok![]()
Godzijdank heb ik het oude systeem nog. 8 toetsen, de t*ring zeg. Heb er nu pas 1 gehad, nog 3 te gaan.
Heb jij overigens nog een goede link voor stabiliteit/mobliteit oefeningen?
..
Ligt er natuurlijk heel erg aan voor wat je stabiliteit wilt hebben en op welk niveau.
Mobiliteit kijk ik meestal wat ideeën via t-nation of mobilitywod. De Agile 8 vond ik er wel leuk uitzien, it band foamrollen is alleen op de manier waarop iedereen het doet nogal waardeloos, tijdje terug de beredenering waarom het dus waardeloos is van kelly starlett geluisterd via youtube en hij had eigenlijk wel goeie punten.

Bedoel gewoon basic revalidatie oefeningen voor VHBAE (knie, heup), ben beetje inspiratieloos atm
---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------
Heb je trouwens een linkje naar die uitleg over het foamrollen?
basic revalidatie oefeningen? eerlijk is eerlijk, behandeling voor heup en knie is ons echt WAARDELOOS uitgelegd/geleerd. Simpele vragen
1. Wat is de klacht?
2. Wat veroorzaakt de klacht?
3. Wat kan je hier aan doen?
1.Stel er is een verminderde beweeglijkheid van de patella en dit veroorzaakt auwie rondom de patella.
2. Mogelijk verkorting van bijvoorbeeld de kniestrekkers. (meerdere mogelijkheden aanwezig he)
2B(elangrijk). Wat heeft deze verkorting veroorzaakt?
3. normaliseren van dit weefsel
Vaak word er bij bovenstaande verhaalte dus je patella gemobiliseerd, en er word gewerkt aan de vastus medialis. Maar zoals ik al zei, les hierin is waardeloos geweest dus ik bekijk de klachten gewoon op logica.
Is het echt revalidatie, dus iemand met een nieuwe knie. Dan heb je eigenlijk hetzelfde riedeltje.
1. verminderde kracht/beweeglijkheid knie
2. Knieprothese
2B. Littekenweefsel, chirurg die dingen kapot heeft gezaagd.
3. loop abc/ mobiliseren/ krachttraining (uitstappen, met 1 been dingen aantikken, etc etc etc)
Volgens mij is er voor dit knieverhaal trouwens een kngf richtlijn (moet die dingen weer eens gaan bestuderen).
Komen we bij de heup aan, hier word het voor mij echt puur theoretisch gok geneuzel en doe ik simpelweg wat er in mijn hoofd logisch lijkt. Zelfde stappen door als hierboven, belangrijkste voor mij is iniedergeval dat je altijd probeerd erachter te komen wat precies de klacht heeft veroorzaakt, anders blijft de patient maar terugkomen. Leuk voor de portomonee maar wij weten allebei dat het voor de patient niet leuk is.