Week 3 LB dag 2
Schouder stabilisatie oefeningen. Ik heb deze te lang niet meer gedaan en ga ze nu voortaan elke LB dag weer doen!
Squats
8x20
8x20
6x50
4x70 > Meneer ging me spotte na de 2de rep maar ik zei dat dat nog niet hoefde

, spieruithoudingsvermogen ftw lol.
2x80 +1 met lichte spot (was eigenlijk nog niet nodig) + 1 met normale spot.
Squat gaat weer de goede richting op hier ben ik echt heel erg blij mee!
Deadlifts
5x60 deadstops, beetje speedrep achtig.
5x100 same story
2x110
1x120
1x130 > volgens ryan was die goed maar voor me eigen goedkeuring niet echt. Me grip faalde namelijk op het laatste stukje (me duim schoot eronderdoor waardoor ik hem met links zonder duim vasthield). Maakte de rep dus snel af, er zat nog wel meer in want hij ging redelijk makkelijk omhoog. Erg jammer want ik had niet verwacht dat me grip een issue zou zijn tegenwoordig, wordt dus weer wat barbell holds of farmer walks toevoegen voor een tijdje.
0x135 > te zwaar is te zwaar,kreeg de stang niet ver genoeg en bleef dus weer hangen, had geen zin om weer 10 seconden zo "vast" te hangen dus legde hem maar weer neer.
Ben wel blij met me nieuwe "pr" Betekent toch dat de deadstop deadlifts hun werk goed doen.
Leg extensions
-8x30
-8x40
-8x50
-8x60
Lying Leg curl
-8x25
-8x30
Vanaf hier was de zin om te trainen eigenlijk weg. Zat een maatje van me een beetje te "coachen" beetje tips geven over oefeningen en hem een beetje afmatten enzo.
Nog een beetje biceps meegedaan dus, het cable station bijna gesloopt

(ik dacht dat het wel een leuk idee was om op dat station een soort facepulls te doen, wist ik veel dat me handen zweterig waren en dat die stang nogal glad is xD).
Barbell holds 60x1 minuut ofso
80x40 sec ofso
zat wel meer in maar zoals ik al zei, verveling sloeg toe.
Halfuurtje dus nog beetje aanlopen kloten en toen maar naar huis gegaan.
Volgende training is zondag, maar dan zijn alleen de armen aan de beurt en dan als het goed is volgende week ergens een keertje met BBosman mee trainen.