Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vond het als leek wel logisch klinken, je darmen een beetje rust geven door alleen maar simpel voedsel te gevenHeb je het weleens geprobeerd wat zei zeggen? Desnoods ooit is een keertje uitproberen.
zo extreem als op die site niet. zal eens een keer kijken. Heb doordat ik al redelijk gezond leef en veel sport maar weinig last. Heb in 6 jaar pas 3 keer een echte uitbraak gehad en een paar kleintjes. Dus ik mag nog van "geluk" spreken.
.

)
Kan een stuk sneller maar ik ben een luie drol met me voeding haha, denk dat ik dat hier ook maar eens ga loggen vanaf zaterdag 

perongeluk mn abbo beeindigd tijdje geleden ~__~ dus /abbo
en voortaan op mij wachten![]()
Ik doe maar 3 werksetjes, maar ik ben wel van plan om volgende week zaterdag/zondag 6x50/8x60/8x65 te pakken. en dan de week daarna 2 setjes van 65.Lekkere training waarom pak je t 4de setje bp niet gewoon 70? of 65

nadat die kerel de techniek redelijk doorhad ging die setjes maken met 50 met redelijk gemak. Ging die ook nog even 60 doen en dat deed die ook netjes ze mochten wel wat dieper maar voor een eerste keer echt naice. zooo slecht voor me ego
.
. Het kost me ook veels teveel moeite als ik het vergelijk met andere lifts. Kan je echt niet zwaarder dan dat squatten? Dan zou ik toch eens serieus naar je voeding gaan kijken dude.
don't worry, die squats trekken wel bij
had ik eerst ook met men squats (stak het altijd op men enorm lange benen)
dan was ik het beu en ben ik 2x per week gaan squatten en ze trokken zo bij.
gewoon volhouden !
Denk inderdaad ook wel dat je squat snel sterker wordt door leg pressen. Ik merk het na die 2x plate loaded leg presses () al. Denk dat voor jou, met je toch wat zwakke knieën, 2x squatten niet een erg goede oplossing is. Ik leg press in ieder geval wel met je mee
![]()
en las laatst dat legpress een goeie carryover heeft naar de dl
( iets met het beter je poten de grond in kunnen trappen)
) met 15 gr pindakaas.