MuscleMeat

Knighty and the Iron Labs adventure [Epi-X/Tren-E] !!

Alles ok met de PCT?

• Topic Starter Topic Starter
Alive!
1kg kwijt. Ben terug een heel stuk beter gaan eten. Kerstperiode was niet al te vet maar dat was te verwachten. Mood is super.

Ohja meisje leren kennen die me wat aan het lijntje houd. Ze loopt rond te spoken in men kop. Met momenten zit ik daarover te piekeren. Ohja. Same shit, different day! ;)
We zien wel hoe het verder loopt met het meisje en de pct ;)

dat meisje is alleszins goed voor je testspiegel :)

meiden zijn goed voor je test maar niet goed voor je voeding moet ik zeggen, ik had het namelijk vorig jaar rond deze tijd

meiden zijn goed voor je test maar niet goed voor je voeding moet ik zeggen, ik had het namelijk vorig jaar rond deze tijd

Dit. Je bent haast verplicht om eiwitrepen aan te schaffen wil je niet overkomen als een freak die overal een shake of kip met rijst boventovert...

Ja idd, de eerste keer dat ik haar ontmoette was op een feestje en daar zat ik met een bakje kwark terwijl de drank rijkelijke vloeide bij de rest xD

of een dagje gaan shoppen met rugzak vol eten. Vinden ze ook niet zo leuk. :-)

Het gaat van kwaad naar erger hier. Mij laten overhalen om vanavond toch eens te drinken dus dat zal wel zen gevolgen hebben nuja. I don't care test staat te hoog moet en zal palen. Merk wel dat in pct echt massas droger sta leuk meegenomen :d

een keertje alcohol kan echt geen kwaad hoor. Zorg maar dat je snel eens goed van bil kan gaan. :)
Leuk dat je droger staat. Krijgen we nog eens een fotooke van tijdens pct? :)

een keertje alcohol kan echt geen kwaad hoor. Zorg maar dat je snel eens goed van bil kan gaan. :)
Leuk dat je droger staat. Krijgen we nog eens een fotooke van tijdens pct? :)

Yep naar het einde toe zien we effectief dan wat er van overblijft .

Deze morgen eens gewogen 83,3 euhm.. Men startgewicht wel overal adertjes,.. schouders, borst,.. Schiet precies niet veel meer van over

He vraagje! hoe lang duurt het ongeveer voordat de side van het zakken van je libido voorkomt in de kuur? 2 weken ong? had je er veel last van?

4de week hier. Weinig sides in de eerste weken. Als ik het nu bekijk zijn zelfs de weinige sides, de gains niet waard. Denk niet dat ik ooit nog aan de ph's ga.
Voeding is niet veranderd en toch vliegen al de gewonnen kilo's er heel snel af. Sta een heel stuk droger. Leuk,.. moest het nu zomer zijn. :p

Laatst bewerkt:
OK, en hoe gaat dat met zweten bij jou? ik heb namelijk binnekort een presentatie en dan zweet ik al aardig, maar dan zou ik 1,5 week bezig zijn! heb je dan al veel meer extra last van?

Zweten was alleen snachts. Nog altijd zo trouwens snap het zelf niet goed :)

lees ik goed dat je je gains snel verkiest? Dat is jammer. Is je pct in orde? Ik kon toch 4kg van de 6 behouden en ben ook al terug 1kg bij. Hoop dat je stabiliseert

Terug
Naar boven