MuscleMeat

Knighty and the Iron Labs adventure [Epi-X/Tren-E] !!

4de week hier. Weinig sides in de eerste weken. Als ik het nu bekijk zijn zelfs de weinige sides, de gains niet waard. Denk niet dat ik ooit nog aan de ph's ga.
Voeding is niet veranderd en toch vliegen al de gewonnen kilo's er heel snel af. Sta een heel stuk droger. Leuk,.. moest het nu zomer zijn. :p

Zoiets is niet abnormaal. Er moet niet veel misgaan of je bent het grootste deel van je gains kwijt. Vooral na je cycle moet je echt intensief blijven eten en trainen.

Waarschijnlijk heb je wel wat massa gewonnen maar is je vetpercentage omlaag gegaan. Maar inderdaad die 1-2kg winst weegt niet op tegen de potentiële sides.

De kans dat zoiets gebeurt bij orals is natuurlijk groter. ondermeer omdat een cycle maar 4-5weken duurt. Maar kan even geod gebeuren bij langere echte cycles. Omdat veel mensen een soort van decompressie krijgen als de kuur erop zit.

• Topic Starter Topic Starter
Alles gemeten. Guns 41, borst 112 .. Gains zitten er nog ff foto uploaden hé. Judge zelf.

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon relaxed, 84kg. Juist genomen. Wat denken jullie?

26442rr.png

Denk dat je beschrijving goed klopt he. Niet veel massa gewonnen, maar ook niet verloren en stuk droger volgens mij. Dus toch netjes
denk ik

Ziet er toch een stuk beter uit hoor.

26442rr.png

Denk dat je beschrijving goed klopt he. Niet veel massa gewonnen, maar ook niet verloren en stuk droger volgens mij. Dus toch netjes
denk ik

Ziet er toch een stuk beter uit hoor.

Als ik het zo zie ben ik wel tevreden. Thx horn voor de pic :)

graag gedaan ;)

Ik vind dit toch een deftig resultaat. Kg's zijn relatief, het is de spiegel die telt. En je fysiek is er duidelijk op vooruit gegaan.

En een zonnebankje en geen borsthaar doet ook al veel.

Komt nog in orde tegen de zomer :D

Je staat er nu al redelijk beachproof bij. Een procent of 2 eraf en het is helemaal in orde. En de abs extra aanpakken.

Ga je onmiddellijk beginnen te cutten? of eerst nog een paar maandjes massa bouwen?

Heel clean bulken tot april nog. Daarna vollenbak cutten :)
Ben redelijk zwaar aan het hameren op de abs sinds vorige week.

Heel clean bulken tot april nog. Daarna vollenbak cutten :)
Ben redelijk zwaar aan het hameren op de abs sinds vorige week.

Lijkt me een goed plan. Zeker als je je Vetpercentage niet of nauwelijks laat oplopen in die maanden.
Ik zou toch zeker 10-12wken nemen om te cutten. Zeker omdat je doel 7-8% is.

Ga je nog iets extra nemen in die periode?

Al tezien :) Messchien blijf ik wel volledig van de ph's/aas.
Zal het zeker laten weten wanneer ik weet hoe of wat :)

Ik ben nu bij de 4e dag bezig en heb ook last van zweten in de nacht!

Goede conclusie. Geen kwaliteitsmassa verloren, alleen maar vet. Top! :thumb:

Nog altijd 84kg, Guns 41,5 en lijk precies nog droger te worden. Snap er geen bal van.

De weegschaal en afmetingen zeggen niet alles. De spiegel en foto's, daar kun je van op aan.

Het menselijk lichaam is constant in verandering. Vooral bij een bodybuilder.

Precies of al men vet smelt weg in de nakuur. Verlies echt niks van massa volgens de spiegel.

Precies of al men vet smelt weg in de nakuur. Verlies echt niks van massa volgens de spiegel.

Kijk, daar gaat het om. Nothing else.

Het fysiek is duidelijk stukken beter geworden. Zonder verandering op de weegschaal en/of afmetingen. Goede cycle zou ik zeggen :thumb:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rrrrrrrrrrrrrrrrrr ^^
Nieuwe avatar it is!

Veel te skinny man :D

Terug
Naar boven