Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Idd knal training man, klasse volume met klasse gewichten!
Heerlijk zo'n avond man

Lekkere training hoor maarre...
'muziek'?
Ieder z'n ding he

bah bah, eet elke dag met tegenzin tonijn zo uit blik op. Het went wel moet ik zeggen maar blijf er geen fan van![]()

Ketchup doordraaien! Droog is echt een pain in the ass!
Als je geen ketchup lust miniem andere sausen gaan gebruiken dan. Wel niet goed slechte vetten in dan![]()

Neem het vaak icm met een komkommer, dat verlicht de smaak wel goed moet ik zeggen![]()

Klasse training maat!
Alleen snap ik die face pulls niet, hoe voer je die uit? Hoe ik ze uitvoer kan ik ze echt niet zwaarder uitvoeren dan 30 kg. Ik heb de indruk dat facepulls op veel verschillende manieren gedaan wordt.
Latpullmachine, benen achter de steun klemmen, lichaam in de juiste hoek brengen en facepullen maar!
Sterke facepulls btw knighty, lekkere training ook.
Ja oke, ik doe ze staand met triceps rope, maar je moet je armen en ellebogen in bepaalde angle houden, wil ik dat allemaal correct uitvoeren dan kan ik echt niet zwaarder dan 30 kg.

)Doe ze aan kabelstation, trainingsmaat houdt een handdoek rond men chest en staat achter me en leunt achterover zodanig dat ik niet vooruit vlieg. En pullen maar
Thx trouwens
---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=cZ5qv35izRQ
Zo doe ik ze maar vlieg altijd vooruit door het gewicht vandaar de handdoek truc blijf ik mooi in dezelfde positie
(waarschijnlijk omdat ik het bovenste deel neem van kabelstation)