XXL Nutrition

Knighty's Bodybuilding Adventure

Stuur het dan naar een collega belg :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

• Topic Starter Topic Starter
Rug/Biceps:

Deadlift:

12x80kg
10x100kg
10x120kg
10x130kg

Lever Wide Grip Seated Row:
10x55kg
10x60kg
10x70kg
10x75kg

Cable Bent-over Pullover:
10x60kg
10x70kg
10x70kg

One Arm DB Rows:
10x32kg
10x34kg
10x36kg

Seated Row:
3x10 onleesbaar!

Dumbbell Curls:
10x18kg
10x20kg
8x22kg

EZ Barbell Curl:
10x40kg
10x45kg
Blackjack 7/7/7 21 ^^ -> 35kg

Cable Curls:
8x20kg
8x25kg
8x25kg

+30 mins cardio.

Naar mijn gevoel. Top training, ging echt als een raket vandaag.
Mp3 speler vol met dit soort muziek:
http://www.youtube.com/watch?v=ZVinwOpllQk

Moet ik meer doen! ;)

Idd knal training man, klasse volume met klasse gewichten!

Heerlijk zo'n avond man

is dat nou kip of tonijn???

bah bah, eet elke dag met tegenzin tonijn zo uit blik op. Het went wel moet ik zeggen maar blijf er geen fan van:p

Ketchup doordraaien! Droog is echt een pain in the ass!
Als je geen ketchup lust miniem andere sausen gaan gebruiken dan. Wel niet goed slechte vetten in dan :P

Schouders:

DB Presses:
12x24kg
12x28kg
10x30kg
6x32kg :(

Cable Side Raises (Uberclean):
10x15kg
10x15kg
10x15kg

Db Front Raises:
10x14kg
8x16kg
8x16kg

Lateral Raises:
8x14kg
8x14kg
8x14kg

Shrugs (Dumbbells):
10x45kg
10x45kg
10x45kg

Face pulls:
10x60kg
10x70kg
10x80kg

45mins cardio loopband! Speed 9 pfff

Klasse training maat!

Alleen snap ik die face pulls niet, hoe voer je die uit? Hoe ik ze uitvoer kan ik ze echt niet zwaarder uitvoeren dan 30 kg. Ik heb de indruk dat facepulls op veel verschillende manieren gedaan wordt.

Klasse training maat!

Alleen snap ik die face pulls niet, hoe voer je die uit? Hoe ik ze uitvoer kan ik ze echt niet zwaarder uitvoeren dan 30 kg. Ik heb de indruk dat facepulls op veel verschillende manieren gedaan wordt.

Latpullmachine, benen achter de steun klemmen, lichaam in de juiste hoek brengen en facepullen maar!

Sterke facepulls btw knighty, lekkere training ook.

Laatst bewerkt:
Latpullmachine, benen achter de steun klemmen, lichaam in de juiste hoek brengen en facepullen maar!

Sterke facepulls btw knighty, lekkere training ook.

Ja oke, ik doe ze staand met triceps rope, maar je moet je armen en ellebogen in bepaalde angle houden, wil ik dat allemaal correct uitvoeren dan kan ik echt niet zwaarder dan 30 kg.

Ja oke, ik doe ze staand met triceps rope, maar je moet je armen en ellebogen in bepaalde angle houden, wil ik dat allemaal correct uitvoeren dan kan ik echt niet zwaarder dan 30 kg.

Als ik ze aan een kabelstation doe kom ik ook niet verder dan een kilo of 30-35.

Doe ze aan kabelstation, trainingsmaat houdt een handdoek rond men chest en staat achter me en leunt achterover zodanig dat ik niet vooruit vlieg. En pullen maar :)

Thx trouwens ;)

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=cZ5qv35izRQ

Zo doe ik ze maar vlieg altijd vooruit door het gewicht vandaar de handdoek truc blijf ik mooi in dezelfde positie :p
(waarschijnlijk omdat ik het bovenste deel neem van kabelstation ;) )

Doe ze aan kabelstation, trainingsmaat houdt een handdoek rond men chest en staat achter me en leunt achterover zodanig dat ik niet vooruit vlieg. En pullen maar :)

Thx trouwens ;)

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=cZ5qv35izRQ

Zo doe ik ze maar vlieg altijd vooruit door het gewicht vandaar de handdoek truc blijf ik mooi in dezelfde positie :p
(waarschijnlijk omdat ik het bovenste deel neem van kabelstation ;) )

Zo kan het ook maar probeer ze eens in de latpullmachine is een stuk minder omslachtig imo?;)

Ik doe ze anders, ik houd die balletjes van touwtje tussen mijn vingers en trek met vuisten horizontaal naar mijn gezicht, ellebogen haaks en dan kom ik niet verder dan net voor mijn gezicht. Voel ze zo ook flink tussen de schouders in.

Terug
Naar boven