MuscleMeat

Krachttraining en masturbatie, slechte combi?

• Topic Starter Topic Starter
Wat als je je 10 cc ejaculatie terug opdrinkt? Vitamines B worden terug opgenomen, eiwitten worden hergebruikt,... alleen de zaadcellen sterven door het maagzuur. :))

Wat als je je 10 cc ejaculatie terug opdrinkt? Vitamines B worden terug opgenomen, eiwitten worden hergebruikt,... alleen de zaadcellen sterven door het maagzuur. :))

Nou moet je niet gaan trollen heeee
Maar weet wel zeker dat fappen/klaarkomen invloed heeft op krachttrainen. Kijk maar naar het grote no fap topic.

• Topic Starter Topic Starter
Kanje een link plaatsen naar die topic fred22?

Je maakt je druk om masturbatie en kt maar niet om sex en kt?

Dus met andere woorden, je hebt nooit sex

:trollface:

Nog even wat gelezen over dit onderwerp. Masturberen zorgt niet voor testosteron veranderingen op lange termijn. Maar niet masturberen kan voor psychologische voordelen zorgen waardoor je uiteindelijk toch meer massa krijgt als je minder fapt. Bij psychologische voordelen kun je bijv. denken aan meer focus.

Masturberen en bodybuilding

Momenteel zit ik op een nofap en ik ben jack3d en tan.

Lekker fappen man, waar maak je je druk om?

Goed onderwerp. Sterke thread. Goede relatie tussen gebruiksnaam en threadnaam. Bijzonder bijdragende antwoorden ITT. Alles.

5 reeten

Hah wat een topic..Maar zover ik weet is dagelijks klaarkomen gezonder dan om de zoveel tijd meerdere keren te ejaculeren, als man zijnde zeggen ze wel dat het beter is als je het voor grotere evenementen het een tijdje niet zou doen, terwijl voor vrouwen een potje liefde bedrijven juist meer testosteron zou produceren. (tenminste volgens Rhonda Rousey in een talkshow een paar jaar terug, of het waar is weet ik niet dus daar steek ik mijn handen ook niet voor in het vuur.)

Masturberen tot het zweet van je rug loopt verdomme!!!!!!tot je kramp in de schouders krijgt!!!!!!

Maar nu serieus :) denk je dat masturberen of niet zoveel invloed gaat hebben op spiermassa aanmaken?

Aan de andere kant ik word maar niet gespierd en masturbeer veel,mss toch mee stoppen dan.......NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een pisnicht.

Hallo iedereen

Heeft dagelijkse masturbatie een slecht invloed tot KT, met betrekking tot testosteronwaardes en eiwitten dat je opgebruikt? Wil iemand misschien bewijs posten mocht dit waar is of onwaar?
En mocht dit waar zijn, als je op je rustdag gewoon zoveel masturbeert als je wilt, dan heeft dat toch geen slechte invloed toch? Hopelijk. 'k Kan echt niet een heel jaar lang stoppen met masturberen en alleen opme vakantie masturberen, het lukt gewoon niet. Toen 'k had gelezen dat het slecht was masturbeer ik maar 1dag/week. :(

Ben blij dat je dit topic begint want hier op Dutch Bodybuilding wordt steeds gezegd dat je een trainingsschema en voedingsschema moet hebben om te kunnen groeien maar iedereen vergeet keer op keer om ook een masturbatieschema op te stellen.

Belangrijk is natuurlijk om je masturbatieschema goed te volgen, net als je trainingen en maaltijden. Gainzzzz gegarandeerd.

Laatst bewerkt:
Ben blij dat je dit topic begint want hier op Dutch Bodybuilding wordt steeds gezegd dat je een traningsschema en voedingsschema moet hebben om te kunnen groeien maar iedereen vergeet keer op keer om ook een masturbatieschema op te stellen.

Belangrijk is natuurlijk om je masturbatieschema goed te volgen, net als je trainingen en maaltijden. Gainzzzz gegarandeerd.

Je zaad kan je gebruiken in je voedingsschema.

Even @Patriciaa wat vragen om advies rondom dit onderwerp

Terug
Naar boven