AndroidHealthClinic

Kragts logje voor kragt & mussels

Gaat heerlijk vooruit hier! Squat gaat ook top! en je eet goed zie ik keep it up

• Topic Starter Topic Starter

Zeker weten :D

Gister had ik een birthday resultaat onbeperkt tapas eten :rolleyes: kcal: geen idee, moeilijk veel :meal:

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 18:45 ----------

Thnx Robke!! Bijna lange na niet jouw niveau, maar ooit gaan we er komen ;)

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 18:46 ----------

Gaat heerlijk vooruit hier! Squat gaat ook top! en je eet goed zie ik keep it up

Merci! Ja squat was altijd mijn favoriete oefening!!

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 18:51 ----------

Training & voeding van donderdag:

Jim Wendler 5/3/1 BBB
Cycle 2 Week 1 Dag 3

Bench Press 5/3/1
2x5*10 wu
1x5*30 wu

1x5*45
1x5*52.5
1x13*60 RPR

Bench Press BBB

5x10*45

Chinups (30 totaal)

10xBW RPR
7xBW
7xBW
6xBW

Dumbbell Row
3x10*32.5

Comments
- Ik was erg vermoeid van de lange werkdag(en) maar desondanks een mooie training neergezet met 2 RPR's. Al moet ik zeggen dat de dumbbell rows als lood aan voelde.

Voeding
+- 3200 kcal

Laatst bewerkt:
Training & voeding van gister:

Jim Wendler 5/3/1 BBB
Cycle 2 Week 1 Dag 4

*foam rollen, statisch en dynamisch stretchen

Squat 5/3/1
2x5*15 wu
1x5*45 wu
1x5*60 wu

1x5*75
1x5*85
1x12*95 RPR

Squat BBB
5x10*75

Comments

- Normaal squat ik op de sportschool, maar gister was het zondag en ik had geen zin om de deur uit te gaan, dus ben ik lekker thuis gaan squaten en heb ik de machine oefeningen weggelaten aangezien ik die thuis niet heb :rolleyes:
- Maar doordat het BBB gedeelte deze cycle 10%1RM omhoog is gegaan ben ik van 60 kilo nu naar 75 kilo gegaan, en dat voelde ik best:o. Vandaag ook lekkere spierpijn in de quads

Voeding

12.00 Blikje tonijn + 4 volkoren boterhammen + 1 kiwi + multivit
15.00 1 serving whey isolaat + 250ml melk + 25gr brinta + 2 Bananen + 25gr bevroren bosvruchten + creatine
17.30 Zelf gemaakte PIZZA!!: 200gr kipfilet + 300gr volkoren meel + 3 eieren + 400gr tomatenblokjes + 30gr kaas + wat BBQ sauce + 20gr pure chocolade + multivit :meal:

+- 3200 kcals

Laatst bewerkt:
Hahaha, en over een paar weken word het nog leuker als je op 70% zit :D

Mooie PR man

Hahaha, en over een paar weken word het nog leuker als je op 70% zit :D

Mooie PR man

Thnx!! Tot nu toe elke training een PR :D

Ik doe op dit moment nog niet de 3 month challenge, ik volg de standaard BBB template. Alleen ik heb de eerste cycle 50% van mijn 1RM gebruikt en de 2de cycle heb ik dat verhoogd naar 60%

Thnx!! Tot nu toe elke training een PR :D

Ik doe op dit moment nog niet de 3 month challenge, ik volg de standaard BBB template. Alleen ik heb de eerste cycle 50% van mijn 1RM gebruikt en de 2de cycle heb ik dat verhoogd naar 60%

Persoonlijk vind ik voor de 5x10 setjes die 60% ideaal. Die 70% is imo net te zwaar.

Mooie training en lekkere voeding wederom!:D:thumb:

Persoonlijk vind ik voor de 5x10 setjes die 60% ideaal. Die 70% is imo net te zwaar.

Ben het met je eens 60% is best genoeg als je als je gewone 5/3/1 hebt gedaan, voorlopig hoef ik ook niet meer... Hij gaat natuurlijk wel elke cycle mee omhoog als ik de lifts met 5 of 2,5 kilo verhoog

---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 20:36 ----------

Mooie training en lekkere voeding wederom!:D:thumb:

Thnx!! Eten en trainen gaat lekker ja!!

---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 20:42 ----------

Training & voeding gister:

Jim Wendler 5/3/1 BBB
Cycle 2 Week 2 Dag 1

Overhead Press 5/3/1
2x5*15 wu
1x5*25 wu

1x3*32.5
1x3*35
1x7*40 voor het eerst sinds het begin geen PR, agja kan niet altijd feest zijn :(

Overhead Press BBB

5x10*30

Chin ups RPT (Weighted)
1x4*BW+12.5 PR
1x4*BW+10
1x5*BW+5

Kroc Rows
1x28*22.5 PR
1x25*22.5 PR

Voeding
+- 3200 kcals

Laatst bewerkt:
Training & voeding vandaag:

Jim Wendler 5/3/1 BBB
Cycle 2 Week 2 Dag 2

Deadlift 5/3/1

2x5*55 wu
1x3*70

1x3*85
1x3*90
1x9*110 RPR

Deadlift BBB

5x10*80

Split Squats SS Ab Wheel Rollout
3x10*45 ss 3x10*BW

Comments
- Kort maar krachtige training, ik was laat thuis, dus ik dacht ik ga eerst even knallen in mijn homegym om vervolgens lekker te eten!! Done... :D

Voeding
11.30 100gr zalm + 2 dikke bruine boterhammen + 1 appel + 1 mineola + 1 serving caseine + 500ml melk
15.00 100gr gemende noten + 1 stroopwafel
19.30 1 serving whey isolaat + creatine + 2 bananen + bevroren bosvruchten + 250ml melk + 25gr brinta
20.15 200gr kipfilet + 150gr stokbrood + 200gr spinazie + 1 paprika + 1 flesje vitamine water + 20gr pure chocolade

+-3000 kcal

Training & voeding van donderdag:

Jim Wendler 5/3/1 BBB
Cycle 2 Week 2 Dag 3

*Foam rollen + statisch en dynamisch stretchen

Bench Press 5/3/1
2x5*10 wu
1x5*30 wu

1x3*50
1x3*55
1x13*62.5 RPR

Bench Press BBB
5x10*45

Chinups (30 totaal)
10xBW
7xBW
7xBW
5xBW
1xBW

Dumbbell Row
3x10*32.5

Comments
- Was een fasted training 's morgens vroeg, resultaat een zware training, misschien is het even wennen of had ik een mindere dag gewoon. Het liefst train ik toch met eten in mijn lichaam en wat later op de dag. Maar helaas kon het niet anders ivm werk.
- Desondanks een kleine RPR op mijn bench
- Helaas ging het daarna berg afwaarts met de chin ups, helaas had ik meer setjes nodig gehad dan vorige week.

Voeding
+- 3700 Kcals (zaten wat biertjes, stroopwafels en een bakje appeltaart verwen yoghurt van Mona (500ml) tussen:lick:) 500 kcal meer dan gepland...

Verder nog een vraag die hopelijk mijn DBB broeders kunnen mee helpen beantwoorden:
- Ik vind mijn presses ronduit zwak nu wil ik die de volgende cycle gaan verbeteren, maar ik wil daarbij nog wel 2x per week chinnen... iemand suggesties voor een template/assist oefeningen?!

huidige press records zijn:
overhead press: 7*40
bench press: 12*62.5

Toch netjes een rep PR terwijl je fasted trainde! Ik heb daar ook altijd moeite mee! Zal deels een mind-set zijn..

aan een template kan ik je helaas niet helpen..hopelijk iemand anders wel!:thumbs:

Ga je volgen, nice mede IF'er :D

En op je vraag over chinnen, je volgt wendler hè?
Doe je dan weighted chins of gewoon bodyweight?
Ik deed namelijk tussen m'n setjes (incl. warm-up) bij bench press en shoulder press, BW chin-ups.
Is tevens goed voor gezonde schouders, omdat je dan steeds afwisselend de andere kant pakt en het vermoeide me niet!

Laatst bewerkt:
Toch netjes een rep PR terwijl je fasted trainde! Ik heb daar ook altijd moeite mee! Zal deels een mind-set zijn..

aan een template kan ik je helaas niet helpen..hopelijk iemand anders wel!:thumbs:

Ik ben nooit echt een ochtend kracht sporter geweest, gelukkig kan ik de komende week gewoon einde middag trainen.

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 08:36 ----------

Ga je volgen, nice mede IF'er :D

En op je vraag over chinnen, je volgt wendler hè?
Doe je dan weighted chins of gewoon bodyweight?
Ik deed namelijk tussen m'n setjes (incl. warm-up) bij bench press en shoulder press, BW chin-ups.
Is tevens goed voor gezonde schouders, omdat je dan steeds afwisselend de andere kant pakt en het vermoeide me niet!

Welkom!! :rocker2:

Ik volg inderdaad Wendler, ik doe op dit moment beide. Op overhead press day doe ik weighted chins en op benchpress dag doe ik bodyweight chins.

Training & voeding zaterdag:

Jim Wendler 5/3/1 BBB
Cycle 2 Week 2 Dag 4

*Statisch en dynamisch stretchen

Squat 5/3/1
2x5*20 wu
1x5*40 wu
1x5*60 wu

1x3*80
1x3*90
1x12*100 RPR

Squat BBB
5x10*75

Leg Curl
3x15*50

Leg Press
3x10*150

Comments
- Hoppa, RPR weer op de squat! De laatste kwamen wel uit mijn tenen ;)
- De reps omgedraaid van de leg curl en leg press, ik voel de leg curl gewoon beter als het gewicht wat lager is en de reps wat hoger, resultaat vandaag: moeilijk veel spierpijn in mijn quads, billen en hamstrings :o

Voeding
+- 5000 kcal, verdikkie wat zijn de borrelnootjes en biertjes toch lekker op een feestje :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Verder nog een vraag die hopelijk mijn DBB broeders kunnen mee helpen beantwoorden:
- Ik vind mijn presses ronduit zwak nu wil ik die de volgende cycle gaan verbeteren, maar ik wil daarbij nog wel 2x per week chinnen... iemand suggesties voor een template/assist oefeningen?!

huidige press records zijn:
overhead press: 7*40
bench press: 12*62.5

Zo zwak zijn ze niet hoor. Je zou eens kunnen overwegen om Smolov jr bench press te doen voor je bench press of overhead press (de andere van die twee doe je dan 4 weken niet) Er zijn genoeg mensen die daar goede resultaten mee gehaald hebben. Je doet dan voor je andere lifts gewoon wendler 5/3/1. Mijn bench is daar toen 5 kg op vooruit gegaan in 5 weken.

Je kan ook gewoon 2 keer per week gaan benchen, een keer als 5/3/1 lift en een keer 3x5x75% ofzo (zoals ik nu doe)

Heb je evt nog het idee dat het aan je pecs/triceps/delts/lats/traps ligt dat je presses niet lekker gaan voor je gevoel?

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 09:17 ----------

oja: 5000 kcal, nice:D

Zo zwak zijn ze niet hoor. Je zou eens kunnen overwegen om Smolov jr bench press te doen voor je bench press of overhead press (de andere van die twee doe je dan 4 weken niet) Er zijn genoeg mensen die daar goede resultaten mee gehaald hebben. Je doet dan voor je andere lifts gewoon wendler 5/3/1. Mijn bench is daar toen 5 kg op vooruit gegaan in 5 weken.

Je kan ook gewoon 2 keer per week gaan benchen, een keer als 5/3/1 lift en een keer 3x5x75% ofzo (zoals ik nu doe)

Heb je evt nog het idee dat het aan je pecs/triceps/delts/lats/traps ligt dat je presses niet lekker gaan voor je gevoel?

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 09:17 ----------

oja: 5000 kcal, nice:D

Voorlopig wil ik mij nog houden aan het volledige programma van Wendler, maar het is zeker een idee om Smolov te gaan proberen een keer..

2x per week benchen is een goed idee maar dan misschien als assist oefening bij de overhead press dag, wat denk je van dit voor de volgende cycle:

Jim Wendler 5/3/1 BBB Overhead Press
Overhead press dag 5/3/1
Overhead press BBB 5x10*50%1RM
Bodyweight chins (35 reps totaal)
Bench Press 3x5*75%

Jim Wendler 5/3/1 BBB Deadlift
Deadlift dag 5/3/1
Deadlift BBB 5x10*50%1RM
Split squat 3x10
Ab wheel rollout met elastiek 3x10

Jim Wendler 5/3/1 BBB Bench Press
Bench press dag 5/3/1
Bench press BBB 5x10*50%1RM
Weighted Chins RPT
Barbell row 3x5

Jim Wendler 5/3/1 BBB Squat
Squat dag 5/3/1
Squat BBB 5x10*50%1RM
Leg Curl 3x15
Leg Press 3x10

Verder vind ik het lastig om te bepalen of het door een spiergroep komt dat mijn presses niet zo sterk zijn. Misschien voorlopig nog een paar cycles draaien en dan verder kijken...

Agja die 5000 kcal, het komt helaas vaker voor dan bedoeld :p

Ik weet niet op welke dagen je precies traint maar het kan ook gerust op een andere dag hoor, 3x5x75% is niet zo belastend. Na schouders zal het wel tegenvallen. Ik doe op maandag die 3x5 en op woensdag als 5/3/1 lift.

Ik vind dat ook altijd moeilijk te zeggen bij presses hoor, maar een wat hogere frequentie op bench press helpt meestal wel goed.

Ik weet niet op welke dagen je precies traint maar het kan ook gerust op een andere dag hoor, 3x5x75% is niet zo belastend. Na schouders zal het wel tegenvallen. Ik doe op maandag die 3x5 en op woensdag als 5/3/1 lift.

Ik vind dat ook altijd moeilijk te zeggen bij presses hoor, maar een wat hogere frequentie op bench press helpt meestal wel goed.

Normaal gesproken train ik zo:

maandag: overhead press
dinsdag: deadlift
woensdag: -
donderdag: bench press
vrijdag: squat of rust
zaterdag: squat of rust
zondag: rust

maar van wat neem je dan die 75%? van je 1RM? En wat vind je verder van mijn opzet?

Normaal gesproken train ik zo:

maandag: overhead press
dinsdag: deadlift
woensdag: -
donderdag: bench press
vrijdag: squat of rust
zaterdag: squat of rust
zondag: rust

maar van wat neem je dan die 75%? van je 1RM? En wat vind je verder van mijn opzet?

Mja dan is maandag inderdaad wel het handigst. Ja van je 1RM, maar ik zou een beetje uitproberen welk gewicht geschikt is. Het moet je wel moeite kosten maar niet zoveel dat het grinders worden. Bij mij was 80 kg bijvoorbeeld te licht en 100 kg te zwaar, 90 is precies goed. Je opzet lijkt me prima!

Terug
Naar boven