iron guru
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

kcal: geen idee, moeilijk veel 

Gaat heerlijk vooruit hier! Squat gaat ook top! en je eet goed zie ik keep it up

. Vandaag ook lekkere spierpijn in de quads
Hahaha, en over een paar weken word het nog leuker als je op 70% zit
Mooie PR man

Thnx!! Tot nu toe elke training een PR
Ik doe op dit moment nog niet de 3 month challenge, ik volg de standaard BBB template. Alleen ik heb de eerste cycle 50% van mijn 1RM gebruikt en de 2de cycle heb ik dat verhoogd naar 60%
Persoonlijk vind ik voor de 5x10 setjes die 60% ideaal. Die 70% is imo net te zwaar.

) 500 kcal meer dan gepland...
Toch netjes een rep PR terwijl je fasted trainde! Ik heb daar ook altijd moeite mee! Zal deels een mind-set zijn..
aan een template kan ik je helaas niet helpen..hopelijk iemand anders wel!![]()
Ga je volgen, nice mede IF'er
En op je vraag over chinnen, je volgt wendler hè?
Doe je dan weighted chins of gewoon bodyweight?
Ik deed namelijk tussen m'n setjes (incl. warm-up) bij bench press en shoulder press, BW chin-ups.
Is tevens goed voor gezonde schouders, omdat je dan steeds afwisselend de andere kant pakt en het vermoeide me niet!

Verder nog een vraag die hopelijk mijn DBB broeders kunnen mee helpen beantwoorden:
- Ik vind mijn presses ronduit zwak nu wil ik die de volgende cycle gaan verbeteren, maar ik wil daarbij nog wel 2x per week chinnen... iemand suggesties voor een template/assist oefeningen?!
huidige press records zijn:
overhead press: 7*40
bench press: 12*62.5

Zo zwak zijn ze niet hoor. Je zou eens kunnen overwegen om Smolov jr bench press te doen voor je bench press of overhead press (de andere van die twee doe je dan 4 weken niet) Er zijn genoeg mensen die daar goede resultaten mee gehaald hebben. Je doet dan voor je andere lifts gewoon wendler 5/3/1. Mijn bench is daar toen 5 kg op vooruit gegaan in 5 weken.
Je kan ook gewoon 2 keer per week gaan benchen, een keer als 5/3/1 lift en een keer 3x5x75% ofzo (zoals ik nu doe)
Heb je evt nog het idee dat het aan je pecs/triceps/delts/lats/traps ligt dat je presses niet lekker gaan voor je gevoel?
---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 09:17 ----------
oja: 5000 kcal, nice![]()

Ik weet niet op welke dagen je precies traint maar het kan ook gerust op een andere dag hoor, 3x5x75% is niet zo belastend. Na schouders zal het wel tegenvallen. Ik doe op maandag die 3x5 en op woensdag als 5/3/1 lift.
Ik vind dat ook altijd moeilijk te zeggen bij presses hoor, maar een wat hogere frequentie op bench press helpt meestal wel goed.
Normaal gesproken train ik zo:
maandag: overhead press
dinsdag: deadlift
woensdag: -
donderdag: bench press
vrijdag: squat of rust
zaterdag: squat of rust
zondag: rust
maar van wat neem je dan die 75%? van je 1RM? En wat vind je verder van mijn opzet?