- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is een beetje meegaan met wat nu werkt tegenover dat bench press nooit zo klikte bij mij.Is er een reden waarom je dipt en niet bencht? Ik vind dippen namelijk ook een heel goeie oefening maar ik gebruik die eerder als assistance op het einde van men training.
87 bij het opstaan, 90 tijdens training. stijgt rustig door creatine en wat vet natuurlijk, moet echt weer proberen te joggen.
Ik vind het nog niet goed gaan en dat ben ik wel weer even zat en ik wil er gewoon wat aan doen.
Er zit niet of nauwelijks vooruitgang in terwijl ik het idee heb dat ik vooral de laatste tijd alles goed doe.
Ik slaap heel netjes de afgelopen weken, neem zelfs wat tijd om m'n mind op orde te houden en dat gaat ook best goed geloof ik. Training indelen en niet te veel zorgen over maken gaat ook goed, van alles proberen ook. Ik eet ook zat, ben weer 10 kg aangekomen en word weer soft.
Maar sterker worden ho maar. Veel of weinig squatten lijkt niet uit te maken, als het zwaarder wordt worden reps lelijker en als ik dan weer lichter ga om het weer netjes te doen is het alsof ik ook weer terug ga in kracht.
Alsof ik altijd door slechte uitvoering moet forceren en maar moet hopen niet geblesseerd te raken.
Zoiets had ik wel geprobeerd (crossfit box dan) en de sfeer was leuk maar ik ging onderuit aan hoeveel moeite het kostte om nog heen en weer te gaan na het werk en te moeten wachten etc. Dat ging echt niet goed meer.Je aanmelden bij een krachtsportvereniging in je buurt. Misschien krijg je daar een boost van door de sfeer en kennis?
Spiergroepen let ik niet echt op, maar ik probeer elke dag met 2-4 grote oefeningen benen rug en armen te trainen. Soms een dagje niet maar in principe doe ik elke dag maar wat, per paar weken afwisselen van reps en aantal sets en welke oefeningen die dag aan de beurt zijn.Hoe vaak in de week pak je nu een spiergroep en hoe vaak per week train je in totaal?
Als het er echt niet in zit is een ander schema dan misschien geen idee?