ik wil ook weer energie in cardio steken maar ben erg bang dat dat nu juist dingen weer moeilijker gaat maken.
dan moet ik er de tijd en energie voor vinden terwijl die 2 dingen al schaars zijn
op zich is er nu progressie geweest:
gewicht van 100+ terug naar 80, kracht (vooral op squats) hierbij niet zo goed aangepakt
gewicht van <80 (heel heel laag gecut met cardio, vond ik wel nice) naar 90kg (maar weer soft, vind ik heel jammer, denk weer 12%)
squat van 5x 100 naar 5x 120 met moeite, had 5x 150 met andere uitvoering en toen ook 5x 120 dus weer terug bij af
deadlift nieuwe lifetime prs op zich wel nice gaat nu veel makkelijker dan vroeger
press weer op oud niveau
dips vroeger nooit gedaan maar nu van singles met niet heel veel naar 40kg (+10kg aangekomen) voor reps
pull ups vroeger voor meer gedaan voor singles maar nu wel weer op dat niveau voor reps
cardio weer op peil gekregen maar is nu weer moeilijk vol te houden (heb ik wel nodig voor vet%)
het mooist zou zijn:
cardio weer dagelijks doen, hierdoor energieker voelen, en op de rest weer progressie maken terwijl vet% daalt en op een leuk punt blijft (maar kan dat?)
squat zonder dat het lelijk voelt weer wekelijks progressie maken naar die 3 plates
de rest door laten gaan hoe het nu gaat
en vooral op een of andere manier weer tevreden voelen over hoe het gaat