- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe touch-n-go lukt dat niet hoor, gewoon gaat dat al niet netjes. misschien op PR-manier maar niet gewoon om dagelijks mee te trainen. ik wil wel opbouwen naar 180 (dead stop) dagelijks netjes doen.Pak 170 man, kan je..! Knallen. Nette trainingen verder, goed bezig

Press
5x 40
5x 45
5x 50
5x 57.5
2x 63.5 :/
Deadlift (top-down)
100
110
120
130
140
150
160
170
---------- Post added 19 July 2013 at 12:31 ----------
hehe touch-n-go lukt dat niet hoor, gewoon gaat dat al niet netjes. misschien op PR-manier maar niet gewoon om dagelijks mee te trainen. ik wil wel opbouwen naar 180 (dead stop) dagelijks netjes doen.![]()
lol ja gewoon kan ik wel 170 Pr is 180, maar goede uitvoering of touch-n-go is een ander verhaalNiiceee meteen de 170 binnen =) netjes man, lekker doorknallen

Ik zit te denken of ik deadlifts misschien toch met oly shoes moet doen. En deficit deadlifts zijn misschien wel handig om het te verbeteren?
Ja en vooral mn houding daarbij.
Echt he gaan lekker. Zo'n simpele lifts die chins en dips, waren squats en deadlifts maar zo makkelijk.
Ook niet als beweging? Je pakt iets vast en duwt of trekt jezelf op, that's it. Wel zwaar maar met squat en deadlift komt er zoveel techniek en mobiliteit bij kijken.Zo simpel vind ik die chip en dip niet hoor, ben je echt wel sterk op!

Ja ik ken het haha toen ik 106 woog deed ik er hoogstens een paar kg bijAls je het zo bekijkt wel ja. Daar heb je gelijk in. Maar als je een papz*k bent zoals mij dan is het niet zo simpel![]()
top-down = niet op de grond beginnen maar bovenin, vanuit een rek tillen uitlopen en dan naar de grond zakken en weer omhoog = 1 repWat houd dat top down in?
En touch en go als je 1 rep heb?