XXL Nutrition

Kuki's log: The next level!

• Topic Starter Topic Starter
ok even update van gisteren :P
Gaat in algemeen wel goed. Eetlust nog steeds minder, maar goed dat gaat ook zo blijven tot ik weer on ga aangezien mijn metabolisme lager is nu. Eet nu 6x per dag, dus 2 maaltijden minder. Verder gewicht nog steeds goed vastgehouden op een mindere dag weeg ik 99 en anders weeg ik gewoon 100 precies. Trainingen worden ook weer beter, dus wat betreft komt het allemaal goed :)

Deadlift
8x70kg
5x120
5x160
5x190
5x190
5x190

weer redelijk laag gehouden. Kan makkelijk hoger gaan, maar ik ga gewoon rustig mijn tijd nemen voordat ik mijn rug voor de 100ste keer weer kapot maak.

chins
10xbw
8xbw
8xbw
6xbw

db rows
4x8x42.5kg

reverse lat pulley
8x70
8x70
8x65
8x65

lat pulley
8x70
6x70
en dan maar mee gepakt was op, voelde niet eens wat meer.

triceps skull crush
8x40kg
10x40kg
8x40kg
6x40kg

overhead db extensions
4x8x18kg (was te makkelijk eigenlijk had zwaarder moeten pakken)

triceps extension kabel
4x8-10xfullstack

gaat lekker bro. Je wordt sterker, ook met je DL's.
:kiss:

Lekker volume op deadlift :)

Doe je ze deadstop of touch&go?

Lekker volume op deadlift :)

Doe je ze deadstop of touch&go?

deadstop :P moet wel even ademhalen haha

volgende week ga even een setje op 200 draaien kijken hoe dat gaat. Denk dat ik om de 3 a 4 weken pas wat extra gewicht erop ga gooien.

Hooooi Koekmans! Leuke foto idd, enneh.... ik dacht dat ik kon deadliften maar jij??? DAMN kerel.... lekker hoor!

Kuki

JIJ heb echt gruwelijke foto's:eek::D

Hooooi Koekmans! Leuke foto idd, enneh.... ik dacht dat ik kon deadliften maar jij??? DAMN kerel.... lekker hoor!

ow valt best mee nog. Ik ga vanaf nu proberen om om de maand iig 10kg totaal bij mijn deadlift erbij te doen. Eens kijken of we over een half jaar van nu een setje kunnen draaien op 250. En hopelijk een leuke top die in de buurt van 300 begint te komen :D Heb geluk dat mijn benen wel sterk zijn dat helpt al veel, alleen mijn onderrug is lang niet sterk genoeg voor de zwaardere werk.

He waren Chris en Dave bij jullie?

even je log snel doorgelezen maar ik zie geen schouder trainingen?

ok heb eigenlijk totaal geen zin om nu wat neer te zetten nu, dus hou het kort. Training van vandaag ging wel redelijk, wel minder goed dan vorige week. Zag het meteen al wanneer ik de gym binnen liep dat ik koud minder vol oogde dan ik gewend was. Altijd een slecht teken. Had ook even de weegschaal gechecked en ja hoor 1kg minder. Dus ja zag het al aankomen. Wel raar opzich heb van weekend wel behoorlijk aan gejunked had wel een gruwelijke training verwacht om eerlijk te zijn. Werd ook beetje misselijk en heb de helft van de gym naar huis vergast. Zweette ook abnormaal veel...

benchpress
10x60
8x90
8x100
6x100
5x100
6x90

schuin bankdrukken met db
6x37.5
6x37.5
6x35
6x35

dips
10x4xbw

cable flyes
4x8-10x30

db curls
8x30
6x30
6x27.5
4x27.5

bb curls
4x8x40

machine preacher curls (single arm)
4x5-8x30

OOh nou ik kan aan je training niet zien dat het iets minder ging ;)
Ben wel blij dat er nog gen reuk pc bestaat haha :D

kuki je inclined met 35 kilo en dumbbell curlt met 30 kilo wts wrong babe?

kuki je inclined met 35 kilo en dumbbell curlt met 30 kilo wts wrong babe?

tja het is wel na 6 setten bankdrukken met opzich wel redelijk volume. Maar goed mijn bench is ook niet wonderbaarlijk, dus vind het opzich niet zo heel raar. Is gewoon duidelijk dat borst onderontwikkeld is. Maar ik moet zeggen gaat laatste tijd wel steeds beter dus ik heb wel hoop nog. Zat gisteren ook even voor de spiegel te kijken en dacht hey verrek mijn tietjes zijn weer gegroeid :D

mischien meer flyes doen heeft bij mij egt goed geholpen

Muah... gaat toch lekker koekmans?

Sja... de rest van je fysiek is zo kolossaal, dan vallen die tietjes niet meer op eh? :p

tja het is wel na 6 setten bankdrukken met opzich wel redelijk volume. Maar goed mijn bench is ook niet wonderbaarlijk, dus vind het opzich niet zo heel raar. Is gewoon duidelijk dat borst onderontwikkeld is. Maar ik moet zeggen gaat laatste tijd wel steeds beter dus ik heb wel hoop nog. Zat gisteren ook even voor de spiegel te kijken en dacht hey verrek mijn tietjes zijn weer gegroeid :D

Zeker na redelijk wat banken is dat helemaal niet raar, vergelijk het even met mijzelf dan.. Bij mij is de kracht dan wel een stukje afgenomen.

Ik merkte laatst ook dat mijn t**ten waren gegroeid maar helaas is dat geen goed teken bij vrouwen :o :D

Terug
Naar boven