XXL Nutrition

Kuki's log: The next level!

• Topic Starter Topic Starter
Bulk kwam je strot uit?

Ik geloof je gelijk

:D

Zo, wanneer weer on? Ik ga ook weer beginnen begin Mei...:rolleyes: ik moet nog flink wat juice in mijn ass jassen om je bij te benen.... maar da's niet erg, heb ik wat te doen :D

mac kan er altijd bij :P
ik denk zelf ook weer in mei. Ben bij dan bijna 4 maanden off geweest als ik het goed bij hou tot zo ver haha.

pssst...:P

Heb nu even 5 dagen gerust. Lekker gejunked, uit eten geweest, mac, spare ribs, bier dit en dat. Ah lekker lekker :D Gewicht nog steeds goed kunnen behouden. Zaterdag op lege maag gewogen en woog 99kg, door de dag zat ik rond 102 zelfs. Even zo eten en dan maar eens weer de gym induiken onder de bench en kijken wat er uit komt rollen. Heb er zin in :)

ga je weer voor 110 op de bank of 100 voor meer reps?

ok ben weer thuis. Training ging opzich wel aardig. Goede pomp gehad, zag er redelijk goed uit. Ben wel tevreden.

Bench
10x60kg
8x90kg
8x100
8x100
3x100 best gay dit weer
3x100 toch nog een keer geprobeerd maar nee was echt op, dus maar even verlaagd
8x90kg

schuin db press
5x40kg fkng zwaar is dit geworden, denk dat het komt omdat ik nu meer reps draai op de bench?
4x40kg toch maar verlaagt hierna, werd niets meer.
5x37.5
5x37.5

dips
4x8xbw had wel veel last van mijn schouders, dus reps maar wat lager gehouden.

cable flyes
4x8x30kg

bicep curls
8x30kg
6x30
5x30
5x30

barbell curls (in the squatrack jE WeET ZeLLuf swa)
4x8x50kg

en tot slot whey shake curles

Echt groot dat verschil in kracht tussen je biceps en je borst. Apart!

En apart opeens die 3 repper na 2 setjes van 8.

Maar gewoon doorknallen beest!

Echt groot dat verschil in kracht tussen je biceps en je borst. Apart!

En apart opeens die 3 repper na 2 setjes van 8.

Maar gewoon doorknallen beest!

viel me ook vies tegen hoor, die eerste 2 met 8 herhalingen gingen echt vlot zat dat ding gewoon te slingeren bijna. Dacht ooow haal de 5 reps zeker wel bij de volgende maar nee hoor. Achja volgende keer beter he :)

Als je die bench omhoog wilt hebben moet je er wat Tren Ace in knallen :D

Als je die bench omhoog wilt hebben moet je er wat Tren Ace in knallen :D

haha nee bro voor mij nooit meer tren ace in bulk/offseason. Alleen op wedstrijd prep. Kan het niet aan, wekt heel veel frustratie en agressieve prikkelingen bij me op. En das precies de omgekeerde van hoe ik echt ben. Iedereen in real life zou me ook omschrijven als een aardige jongen met veel geduld. Tren ace is gewoon niets voor mij, daarnaast de gebrek aan eetlust maakt het gewoon helemaal een no go. Dbol zou wel een goede zijn voor mij wat betreft kracht, mijn trainingen gaan daar altijd echt gruwelijk op. Maar zit meestal met zo veel vocht al dat ik dat beter niet kan nemen. Hoofdpijn ook gegarandeerd bij 30mg al. Wat een gezeik allemaal :D

Ja en daarom blijf ik er ook lekker vanaf. Ik reageer altijd super goed op AS...........helaas ook qua bijwerkingen. Het is ook nooit goed he :D

Vandaag beentjes gedaan :P
Lekker handig was mijn sportschoenen vergeten. Bak er echt niets van op me sokjes. Heb vandaag ook aardig gelopen dus was nogal vermoeid. Maar goed, ben alsnog gegaan en mijn bijdrage geleverd aan de metaalvermoeidheid van de squatbar.

full squat
8x60
8x110
8x160
5x160
5x160
3x160

moet wel weer die squats beginnen op te voeren, mag wel een keer 200 gaan squaten......

legpress schuin
Tijdens deze oefening besloot zo'n gast die net binnen kwam om maar eens te trainen met mij en hij heeft me echt kapot gemaakt hierop omdat ik al dood vermoeid was en hij snel zijn setjes afmaakte en de tempo hoog hield :mad:

exacte getallen weet ik ook niet meer setje of 5 gedraaid iig goede 8 herhalingen en van 200 tot 300kg obgebouwd.

legcurls
4x8x40kg

leg extensions
4x10xfullstack (geen idee is denk ik 70kg)

Wel veel last van mijn onderrug gehad dit keer. Wou een paar keer ook gewoon kappen ermee. Uiteindelijk toch alles gedaan. Mijn benen zijn nu dood, vind het best zielig voor ze :(

Je benen vind ik vele malen indrukwekkender dan het gewicht dat je squat, heb je gewoon hele goeie genen voor benen ofz?

8 x 160 is toch geen bullshit in mijn ogen.

Vind het knap dat je zo'm goede fysiek hebt weten op te bouwen met die trainingen,bedoel het niet lullig!
Ken echt veel lui,die ook zo trainen,qua volume,qua splitschema,qua kracht en die hebben bij lange na niet jouw shape.
Is dat dan puur voeding?

Vind het knap dat je zo'm goede fysiek hebt weten op te bouwen met die trainingen,bedoel het niet lullig!
Ken echt veel lui,die ook zo trainen,qua volume,qua splitschema,qua kracht en die hebben bij lange na niet jouw shape.
Is dat dan puur voeding?

Iedereen die een beetje aan bodybuilding doet traint toch gewoon hard en zwaar... hoe je erop groeit is puur food/genetics en op tijd en stond aas

@ kuki ! Bruute Legs man GVD

Je benen vind ik vele malen indrukwekkender dan het gewicht dat je squat, heb je gewoon hele goeie genen voor benen ofz?

ja wat is goeie genen bro ik weet het niet. Ik heb vanaf het begin nooit echt moeite gehad om massa op mijn benen te krijgen. Dikte en rondingen kwamen bij mij ook snel om het hoek kijken. In tegenstelling tot mijn bovenlichaam. Ik heb vroeger (ongetrained) ook dikkere benen gehad vergelijken met mijn bovenlichaam. Kwam toen ook al met wat wijdere maten uit vergelijken met mijn leeftijdsgenoten terwijl ik absoluut niet dik was. Tja wie weet goed aanleg, maar ja had ik dat ook maar op me bovenlichaam.

8 x 160 is toch geen bullshit in mijn ogen.

Is dat dan puur voeding?

ik snap je punt wel. Maar goed de ene lichaam is de ander niet. Je bouwt massa op als je goed zwaar trained en je voeding en rust daar ook op aangepast zijn. Wat voor mij zwaar is hoeft voor een ander lichaam niet zwaar te zijn en voor diegene genoeg prikkeling of spier stimulatie te geven voor een goed spierbouw. Zo heb ik zonder bullshit jongens gezien die de eerste dag in sportschool komen en al bijna 100kg 1x kunnen bankdrukken terwijl ik 4 jaar terug al moeite had met de stang alleen al. Dus ja het is gewoon niet te vergelijken.

Verder is dat natuurlijk niet de enige factor die mee speelt: aanleg, voeding, rust, etc. En de preciese aftstelling van al deze factoren voor jou eigen unieke lichaam geven je de doorslag.

Ik heb bijv vorige jaar ook ruim een jaar op 87kg gestaan (zie oude log). Met enkel een paar kleine veranderen in mijn voeding en training ben ik na mijn wedstrijd waar ik 82kg op woog niet alleen mijn oude offseason gewicht van 87 bereikt maar binnen half jaar ook makkelijk door geknald naar 97.

Iedereen die een beetje aan bodybuilding doet traint toch gewoon hard en zwaar... hoe je erop groeit is puur food/genetics en op tijd en stond aas

@ kuki ! Bruute Legs man GVD

you said it boss, thanks :)

k*t jongens moet zo rug en tri gaan trainen. Zit er echt tegen op te kijken. 5uur vanacht geslapen, vet vroeg eruit. Mijn praktijk rooster is omgegooid zit nu vrijdags 8uur lang te k*tten op school bah. Kwam om 5uur uiteindelijk thuis en viel meteen dood neer in slaap. heb 1.5uur net geslapen en dan als de donder naar de sportschool gefietst omdat ik vanaf 7uur moest werken. Zit nu even op een stuk aardappel en kip te knabbelen. Hopen dat het nog wat wordt. Het liefst wil ik gewoon naar huis gaan en slapen :(

Trainen jij aap!

nou pff na lang treuzelen toch doorgezet. Heb deadlifst maar gelaten vandaag. Heb niet heel zwaar getrained vandaag...no shit..maar goed toch aardig kapot gegaan.

barbell rows
8x60kg
8x110
8x110
8x110

chins
8xbw
8xbw
6xbw
5xbw

seated cable rows
4x8xfullstack

barbell shrugs
wat een k*t oefening hey, dacht doe het een keer maar **** it. 4 setjes beetje mee gek*t en door gegaan naar volgende

lat pulley
8x60
8x60
6x60
6x60

triceps
skull crushes
4x8x50kg

dips
10xbw
8xbw
8xbw
8xbw

cable extensions
4x8x100kg (20 katrollen...)

kuki is dood...
ok i love you, goodnight! :zzz:

Die squats zijn echt brutaal gozer! skullcrushers vind ik ook netjes, doe ik je niet na 4sets met 50kg. en barbell shrugs is inderdaad k*t oefening om te doen,vind het zelf ook niks. keep it up!

Terug
Naar boven